eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa produktów suchych dla stołówek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-24

Lublin: Dostawa produktów suchych dla stołówek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 115315 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72473 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów suchych dla stołówek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa (przez okres 12 m-cy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania wartości umowy) produktów suchych dla Stołówek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 9 części: dostawa przypraw, dostawa majonezu, musztardy i ketchupu, dostawa oleju i octu, dostawa cukru, cukru pudru i soli, dostawa kawy i herbaty, dostawa makaronu, dostawa ryżu, płatków, mąki i kasz, dostawa warzyw i owoców konserwowych, dostawa dżemu, marmolady, miodu i sosów. Dostawy - nie częściej niż dwa razy w miesiącu dla każdej ze Stołówek - dostarczane będą do magazynów Zamawiającego mieszczących się przy ul. Al. Racławickie 14 (Stołówka A) i ul. Radziszewskiego 7 (Stołówka B). Towar będący przedmiotem zamówienia będzie odpowiedniej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodny z obowiązującymi atestami, polskimi normami, z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca w ciągu 7 dni dostarczy dokumenty potwierdzające właściwości zaoferowanych produktów. Towar będący przedmiotem zamówienia będzie pierwszego gatunku, świeży - w początkowym okresie przydatności do spożycia, minimum 3/4 pełnego terminu ważności (określonego na opakowaniu lub w Polskiej Normie) od dnia dostarczenia do Zamawiającego, odpowiadać wymaganiom jakościowym, posiadać odpowiedni smak, zapach, kolor i konsystencję, odpowiednią dla poszczególnych produktów, Towar będący przedmiotem zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania.Towar dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta, powinien mieć na każdym opakowaniu zbiorczym etykietę informacyjna zawierającą dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, ilość sztuk, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.Towar będący przedmiotem zamówienia będzie dostarczany transportem Wykonawcy, użyty do przewozu środek transportu będzie uwzględniać właściwości towaru i zabezpieczać jego jakość handlową i zdrowotną przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami. Osoby wykonujące zamówienia (kierowcy, pomocnicy itp.) musza posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie: sanitarno-epidemiologiczne, zezwalające na prace w kontakcie z żywnością. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia w/w dokumentu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.40 - Galaretki owocowe 15.84.10.00 - Kakao 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.12.00 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych 15.87.20.00 - Zioła i przyprawy korzenne 15.87.21.00 - Pieprz 15.89.10.00 - Zupy i buliony 15.89.80.00 - Drożdże 15.89.90.00 - Proszek do pieczenia 15.87.12.30 - Ketchup 15.87.12.50 - Musztarda 15.87.12.73 - Majonez 15.41.12.00 - Olej spożywczy 15.41.11.03 - 15.41.11.03 15.87.11.00 - Ocet i substytuty octu 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.83.10.00 - Cukier 15.83.12.00 - Cukier biały 15.87.24.00 - Sól 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.86.10.00 - Kawa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: DOSTAWA MAJONEZU, MUSZTARDY I KETCHUPU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEMONEX S.A., ul. Do Dysa 1, 20-149 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16023,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15907,77

  • Oferta z najniższą ceną: 14983,59 / Oferta z najwyższą ceną: 37089,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: DOSTAWA OLEJU I OCTU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12170,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29691,60

  • Oferta z najniższą ceną: 29691,60 / Oferta z najwyższą ceną: 30859,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: DOSTAWA CUKRU, CUKRU PUDRU I SOLI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16348,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19201,32

  • Oferta z najniższą ceną: 19119,28 / Oferta z najwyższą ceną: 19389,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: DOSTAWA RYŻU, PŁATKÓW, MĄKI I KASZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31393,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29524,35

  • Oferta z najniższą ceną: 29524,35 / Oferta z najwyższą ceną: 33271,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW KONSERWOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28408,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24942,61

  • Oferta z najniższą ceną: 24942,61 / Oferta z najwyższą ceną: 59401,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: DOSTAWA DŻEMU, MARMOLADY, MIODU I SOSÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15701,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15531,29

  • Oferta z najniższą ceną: 15291,91 / Oferta z najwyższą ceną: 16733,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.