Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-22
Konin: Remont drogi nr 3185 P Różnowa - Biskupie
Numer ogłoszenia: 115310 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Świętojańska 20, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2430280, faks 063 2430280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacujna samorzadu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi nr 3185 P Różnowa - Biskupie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej. 2.Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej. 3. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem. 4.Ulożenie warstwy ścieralnej nawierzchni, wykonanej z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych przy gr warstwy po zagęszczeniu 4 cm dla ruchu KR-2. 5.Plantowanie i uzupełnienie poboczy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz cenowy z ceną brutto stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.Oświadczenie, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy, złożone na druku załącznik nr 2 do specyfikacji. 3.Kosztorys ofertowy zał. nr 3 do specyfikacji. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wzór umowy po jego parafowaniu na każdej stronie należy załączyć do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Świętojańska 20 d
62-500 Konin, pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Świętojańska 20 d 62-500 Konin, pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa drutu stalowego do belowania odpadów dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- Dostawa pieczywa świeżego, bułki tartej i wyrobów cukierniczych
- Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Kowalewek
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 0+100 do km 5+143, odcinek Łąck - Zdwórz - nr postępowania 118/24
- Poprawa bezpieczeństwa i warunków życia mieszkańców byłego PGR poprzez przebudowę dróg
- Rozebranie istniejącego obiektu inżynierskiego i budowa mostu przez rzekę Radomirkę na dr. pow. nr 2123L w km 5+731,38 w m. Żuków wraz z dojazdami
- Remont drogi powiatowej nr 1540C Rafa-Pień
- Remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Suchedniów w 2024 roku
- Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.