eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego w zakresie kursu spawacza w trzech metodach dla 15 osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Ostróda: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego w zakresie kursu spawacza w trzech metodach dla 15 osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 115262 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 646-42-92, faks 89 646-29-56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.ostroda.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego w zakresie kursu spawacza w trzech metodach dla 15 osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego w zakresie kursu spawacza w trzech metodach dla 15 osób bezrobotnych. (CPV 80423000-5 usługi szkolenia zawodowego) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia między innymi musi zapewnić: 1.Kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia. 2.Odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia. 3.Zabezpieczyć odpowiednie warunki oraz maszyny i urządzenia umożliwiające prawidłową realizację kształcenia praktycznego. 4.Bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 5.Nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. Wykonawca również musi: 1.Uczestnikom w trakcie zajęć zapewnić poczęstunek w formie: kawy, herbaty, wody mineralnej i zimnych napojów. 2.Wyposażyć uczestników w niezbędną odzież ochronną do zajęć praktycznych. 3.Wyposażyć uczestników w materiały dydaktyczne, biurowe, tj. długopisy, notatniki, ołówki, gumki do ścierania, podręczniki, itp. wszystkie materiały dydaktyczne i biurowe uczestnicy muszą otrzymać na własność. 4.Uczestnikom przygotować identyfikatory. 5.Prowadzić stały nadzór nad przebiegiem kursu. 6.Prowadzić dokumentację księgową kursu w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki. 7.Prowadzić dokumentację przebiegu kursu w postaci: dzienników zajęć wypełnianych codziennie w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję, imiennej listy obecności, list potwierdzonych przez uczestników otrzymania materiałów biurowych, dydaktycznych, odzieży ochronnej, arkuszy i protokołów z egzaminów, itp. 8.Absolwentom, którzy ukończyli kurs wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 Rozporządzenia MEN z dnia 16 października 2012 r. (Dz. U. z dn. 3-01-2012 r. poz. 7) oraz suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych. Kurs realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VI: Rynek Pracy Otwarty dla Wszystkich, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa Zdolności Do Zatrudnienia oraz Podnoszenie Poziomu Aktywności Zawodowej Osób bezrobotnych, tytuł projektu: Pakt - PROMOCJA AKTYWNOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Jest to kurs otwarty i dopuszcza się do udziału w tym szkoleniu inne osoby niż tylko skierowane przez Zamawiającego. Zasady ogólne organizacji kursów: Szkolenia muszą być realizowane w oparciu o obowiązujące w tym zakresie akty prawne oraz obejmować tematykę dostosowaną do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje, w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych pod adresem http:www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl/ oraz podstawy programowe kształcenia w danym zawodzie. Do wymiaru godzinowego kursów nie wlicza się czasu przerw i egzaminów. Godzina dydaktyczna = 45 minut. Godzina zegarowa = 60 minut. Absolwentem szkolenia może zostać uczestnik, który zrealizował program szkolenia, w co najmniej 80%. W przypadku, gdy czas dojazdu z Miasta Ostróda do miejsca odbywania się kursu przekracza 100 minut w jedną stronę, należy uczestnikom kursu zapewnić całodzienne wyżywienie i zakwaterowanie w okresie odbywania szkolenia. Zasady szczególne organizacji kursów: Kursem zostanie objętych 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie i w Filii w Morągu, w tym: 5 osób metoda 136 drut proszkowy w osłonie CO2 - uprawnienia podstawowe, 5 osób metoda MAG 135 - uprawnienia podstawowe, 5 osób metoda TIG 141 - uprawnienia podstawowe. Podczas zajęć praktycznych przy jednym stanowisku spawalniczym może pracować tylko jeden kursant. Zamawiający nie wskazuje ilości godzin trwania szkolenia. Program oraz ilość godzin dydaktycznych realizowanego kursu określa samodzielnie wykonawca, w taki sposób by osiągnąć zakładane cele szkolenia. Uczestnicy kursu muszą uzyskać uprawnienia spawalnicze potwierdzone Książeczką Spawacza lub Świadectwem egzaminu spawacza wg Polskich Norm lub Europejskich Norm wystawione zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Celem szkolenia jest zdobycie przez absolwentów umiejętności potwierdzonych odpowiednimi dokumentami koniecznymi do podjęcia pracy w zawodzie spawacza w jeden z metod wyżej określonych. (kod zawodu 711601 wg Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r. Dz. U. z 2010 r. nr 82 poz. 537 z późn. zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - podstawa żądania: ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. Nr 69 poz. 415 z 2008 r. z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość usług - 10
  • 3 - Trenerzy - 5
  • 4 - Doświadczenie - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 Ustawy dopuszcza się dokonywanie zmian umowy w zakresie terminu realizacji szkolenia, zmniejszenia liczby osób objętych szkoleniem. Zmiany te może zgłaszać Zamawiający w przypadku wystąpienia problemów z rekrutacją uczestników szkolenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.ostroda.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VI: Rynek Pracy Otwarty dla Wszystkich, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa Zdolności Do Zatrudnienia oraz Podnoszenie Poziomu Aktywności Zawodowej Osób bezrobotnych, tytuł projektu: Pakt - PROMOCJA AKTYWNOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.