Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-16
Żnin: Usługi transportowo-sprzętowe.
Numer ogłoszenia: 11525 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie, Podgórzyn 62a, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3020668, fax 052 3020668.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowo-sprzętowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi transportowo-sprzętowe przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych : - samochodem ciężarowym z wywrotem wielostronnym o masie 5-12 Mg - ciagnikiem o mocy 59-90 KM wraz z przyczepą 6 Mg. - koparko-ładowarką - kołową samobieżną o mocy 80-90 KM. Usługi realizowane wg. biężacych potrzeb zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.09 - 60.10.00.09 Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawijący odstępuje się od pobrania wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamowienia moga ubiegać się wykonawcy,którzy: a) posiadają uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają na nich obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy złożonych przez wykonawców oświadczeń oraz dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy dostarczą: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 2.Oświadczene o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 4.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zaleganiu z podatkami - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportowych i sprzętowych. 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Wykonawca zobowiązany jest złożyć potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami oraz używania sprzętu, którego wykorzystanie jej przedmiotem niniejszego zamówienia. 9. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 4 ,5, 6 rozdziału X SIWZ , składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w rozdziale X pkt. 8 mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale X pkt. 2,3, składane jest wspólnie przez Wykonawców. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo w oryginale, kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-znin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z/s w Podgórzynie, Podgórzyn 62 A,88-400 Żnin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - Zarządu Dróg Powiatowych w Żninie z/s w Podgórzynie, Podgórzyn 62 A,88-400 Żnin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.