eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolice › BUDOWA PLACU ZABAW W MIEJSCOWOŚCI DOLICE DZ. NR 1297

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Dolice: BUDOWA PLACU ZABAW W MIEJSCOWOŚCI DOLICE DZ. NR 1297
Numer ogłoszenia: 11523 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dolice , ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5640129, faks 091 5640237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dolice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PLACU ZABAW W MIEJSCOWOŚCI DOLICE DZ. NR 1297.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich czynności i prac niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia, polegającego na budowie placu zabaw w miejscowości Dolice dz. nr 1297. Plac o wymiarach 14,16m x 14,16m, nawierzchnia placu zabaw z płyt z granulatu gumowego EPDM grub. 35mm (o wym. płyt 50x100cm) w kolorze czerwonym i zielonym ułożonych na podłożu z kratki trawnikowej wykonanej z tworzywa sztucznego i wypełnionej kruszywem. Wokół nawierzchni z granulatu gumowego EPDM należy ułożyć chodnikowe obrzeża betonowe o wym. 8 x 30cm usztywnione zewnętrznym oporem z zaprawy cem. Teren o szer. 1÷2m wokół wykonanego placu zabaw (pow.85m2) należy na nowo zahumusować i obsiać trawą. Plac zabaw wyposażyć należy w następujące urządzenia o konstrukcji stalowej: - Zestaw zabawowy - duża wieża- składający się z: - wieży czterokątnej wykonanej z płyty polietylenowej na rurach stalowych, dachem dwuspadowymi i balustradami, - balkonu zabezpieczonego balustradami, wykonanego z antypoślizgowych, mrozoodpornych płyt z polietylenu, - podestu wejściowego wykonanego z antypoślizgowych, mrozoodpornych płyt z polietylenu, z balustradami i urządzeniami dodatkowymi np. gumowe wiaderko na linie, blat z otworami, itp., - ślizgu wykonanego ze stali nierdzewnej z burtami z płyty polietylenowej . Strefa bezpieczeństwa - około 5,10 x 6,10m - Zestaw zabawowy - mała wieża - składająca się z: - wieży czterokątnej z balustradami, wykonanej z płyty polietylenowej na rurach stalowych bez dachu, - ślizgu wykonanego ze stali nierdzewnej z burtami z płyty polietylenowej, - płyty wspinaczkowej wykonanej z płyty polietylenowej z kolorowymi kompozytowymi uchwytami i liną. Strefa bezpieczeństwa - około 4,55 x 5,80m. - Bujak na sprężynie - składający się ze stalowej sprężyny i czterech siedzisk wykonanych z płyty polietylenowej oraz płyty centralnej z kolorowym ozdobnym wzorem i uchwytami. Strefa bezpieczeństwa - około O 4,20m. - Karuzela z kierownicą - z systemem ułożyskowania, z trzema siedziskami z płyty polietylenowej, z balustradami, z centralnie umieszczoną kierownicą oraz podłogą z ryflowanej płyty aluminiowej. Strefa bezpieczeństwa - około O 5,50m. - Równoważnia wisząca - składająca się z belki drewnianej na stalowych łańcuchach na ramie z rurek stalowych. Strefa bezpieczeństwa - około3,90 x 5,35m. W/w przykładowe zestawy zabawowe należy wykonać z elementów stalowych, płyty polietylenowej, kompozytu oraz drewna. Dopuszczalna wysokość swobodnego upadku dla urządzeń nie może przekraczać 0,9m. Na terenie placu zabaw należy zamontować tablicę informacyjną zawierającą regulamin prawidłowego i bezpiecznego korzystania z placu zabaw. Regulamin opracować w postaci tekstu przeznaczonego dla dorosłych oraz kodu obrazkowego zrozumiałego dla dzieci. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i produktów innych (tzw. równoważnych) o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. Wszystkie materiały użyte do budowy powinny posiadać odpowiednie, aktualne atesty PZH i ITB dopuszczające ich zastosowanie oraz certyfikaty bezpieczeństwa ze znakiem B. Całość prac należy prowadzić pod bezpośrednim nadzorem osoby uprawnionej z zachowaniem zasad sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasad BHP. Niezależnie od powyższych informacji technicznych obowiązują Wykonawcę poszczególnych robót Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz odpowiednie normy, które należy traktować jako uzupełnienie dokumentacji. Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiono w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100) w terminie do dnia 12.02.2015 r. do godziny 10.00. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami SIWZ Rozdz. XII pkt 3 i może być wniesione w jednej lub kilku formach, tj. w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: Pyrzycko-Stargardzki BS/ o. Dolice Nr 78 9387 1026 2600 0358 2000 0030 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., nr 42, poz. 275 z późn. zm.) - zdeponowanych w pokoju 15 Urzędu Gminy Dolice w terminie wyznaczonym na składanie ofert. 3. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wraz z ofertą Wykonawca powinien załączyć dowód wniesienia wadium, tj.: 1) kopia dokonania przelewu na konto zamawiającego, 2) kopia dokumentu wadium wniesionego w formie określonej w pkt 2 ppkt 2. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa niniejszego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa niniejszego warunku ocena na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa niniejszego warunku ocena na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa niniejszego warunku ocena na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa niniejszego warunku ocena na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dolice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest z Programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.