To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Wieliczka: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 115229 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194402 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego, ul. Szponara 20, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2782824, faks 012 2782824.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 4 zadań i polega na dostawie i montażu sprzętu i aparatury medycznej : 1) Zadanie nr 1:Defibrylator-1 szt. 2) Zadanie nr 2:Frontofokometr-1 szt. 3) Zadanie nr 3:Fotel stomatologiczny 2 szt 4) Zadanie nr 4:Meble medyczne 3.3Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko sprzęt do siedziby Zamawiającego i dokonać przeszkolenia personelu w terminie nie później niż 21 dni od zawarcia umowy. 3.4 Sprzęt musi posiadać wymagane przepisami oznakowanie, instrukcje używania oraz etykiety w języku polskim. 3.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego na następujących warunkach: 1) czas przystąpienia do naprawy w miejscu użytkowania sprzętu w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii faxem; 2) wymiana sprzętu na nowy po trzeciej naprawie tego samego elementu; 3) bezpośredni kontakt z serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:35; 4) bezpłatne przeglądy techniczne podczas trwania gwarancji w terminach wymaganych przez producenta. Ostatni przegląd nie wcześniej niż na miesiąc przed upływem terminu gwarancji. Każdy przegląd zakończony wystawieniem świadectwa walidacji (certyfikat jakości i bezpieczeństwa urządzenia); 5)Wykonawca zobowiązany jest sprzedać Zamawiającemu części zamienne do zakupionego sprzętu w przypadku wystąpienia Zamawiającego z wnioskiem o zakup części zamiennych w okresie 10 lat od dnia zawarcia umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne 33.19.70.00 - Medyczne urządzenia komputerowe 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 147555.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Defibrylator-dostawa z montażem
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o., ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6855,00
- Oferta z najniższą ceną: 6855,00 oferta z najwyższą ceną: 6855,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Frontofokometr-dostawa z uruchomieniem
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MDT J.Zych, A. Budyn Spółka jawna, ul. Lipowa 3, 30-702 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7900.00
- Oferta z najniższą ceną: 7900.00 oferta z najwyższą ceną: 10245,90
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- "Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją w budynku szybu Kinga Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na 2 pakiety przez okres 18 miesięcy.
- DOSTAWA POMP INSULINOWYCH
- Dostawa sprzętu medycznego - zadanie pn. "Podniesienie jakości i dostępności do usług zdrowotnych ..." - dotacja z Ministerstwa Zdrowia
- Dostawa wraz z montażem i instalacją aparatu multi EEG dla potrzeb Oddziału Neurologii
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.