Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-18
Białystok: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do budynku Publicznego Gimnazjum nr 18 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 11519 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum Nr 18 im. króla Stefana Batorego w Białymstoku , ul. Magnoliowa 13, 15-669 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6611207, faks 085 6615134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim18.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do budynku Publicznego Gimnazjum nr 18 w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do budynku Publicznego Gimnazjum nr 18 w Białymstoku. 1. Prognozowane roczne zużycie energii - 109000 kWh 2. Moc umowna (tg fi = 0,4) I-VI i IX - XII - 85kW; VII-VIII - 30 kW 3. Grupa taryfowa C21 4. Grupa przyłączeniowa IV.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadają aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, - posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub posiadają (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisaną umowę z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii z operatorem w zakresie dystrybucji energii elektrycznej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia oraz dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - na lub wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, 4) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub oświadczenie o posiadaniu (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) aktualnej, obowiązującej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia, umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie: 1)dokumentu, którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem) 2)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1 ppkt 1- oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 3)pozostałych dokumentów, o których mowa w ust. 1 wspólnie dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim18.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białystok, ul. Magnoliowa 13 - sekretariat szkoły lub na stronie internetowej szkoły.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 09:45, miejsce: Publiczne Gimnazjum nr 18 w Białymstoku przy ul. Magnoliowej 13 w sekretariacie szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. 5KD-D na odcinku od ul. Ziemskiej do ul. Dolistowskiej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- BON-IV.272.21.2024.ŁC Ubezpieczenie mienia i OC Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej Województwa Podlaskiego
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów adiabatycznych thermokey typ JGH2690.CD/3QRFS
- Dostawa gazów medyczno-technicznych
- Dostawa samochodu osobowego typu bus wraz z zabudową i wyposażeniem
- Obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem 2 części
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa i usługa dystrybucji) dla Gminy Rejowiec
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Dostawa energii elektrycznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenia usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dla budynku przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Maz.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.