eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › Przewóz uczniów ze szkół podstawowych, gimnazjów oraz dzieci z oddziałów przedszkolnych na zajęcia lekcyjne na terenie miasta i gminy Mszczonów w roku szkolnym 2015-2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Mszczonów: Przewóz uczniów ze szkół podstawowych, gimnazjów oraz dzieci z oddziałów przedszkolnych na zajęcia lekcyjne na terenie miasta i gminy Mszczonów w roku szkolnym 2015-2016
Numer ogłoszenia: 115187 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Mszczonowie , ul. Grójecka 45, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8561322, faks 046 8571766.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.szkoly.mszczonow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Mszczonów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów ze szkół podstawowych, gimnazjów oraz dzieci z oddziałów przedszkolnych na zajęcia lekcyjne na terenie miasta i gminy Mszczonów w roku szkolnym 2015-2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów ze szkół podstawowych, gimnazjów oraz dzieci z oddziałów przedszkolnych na zajęcia lekcyjne na terenie miasta i gminy Mszczonów w ramach świadczenia usługi przewozu okazjonalnego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2011r. nr 5 poz. 13 z późn. zm.).

2. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do:

a) Szkoły Podstawowej w Lutkówce,

b) Szkoły Podstawowej w Bobrowcach,

c) Zespołu Szkół Publicznych w Osuchowie,

i odwożenie uczniów do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć lekcyjnych.

Ponadto w ramach przewozu planuje się w godzinach zajęć lekcyjnych wyjazdy na basen i lodowisko (w ramach wychowania fizycznego) oraz wyjazdy uczniów na spotkania artystyczne i sportowe szkół organizowane w godzinach zajęć szkolnych na terenie miasta i gminy Mszczonów.

3. Zgodnie z opracowanym przez zamawiającego szacunkiem wyjściowym przewidywana łączna ilość kilometrów w ramach przedmiotowego zamówienia wynosi nie mniej niż 35000 km i nie więcej niż 40000 km.

4. Przewóz będzie się odbywał we wszystkie dni nauki szkolnej w okresie od 1 września 2015r. do 24 czerwca 2016r., zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2015-2016; z wyłączeniem przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej.

Zakładana ilość dni nauki szkolnej wynosi 188 dni.

5. Przewóz uczniów odbywał się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez zamawiającego.

6. Informacje zawarte w harmonogramie mogą ulec zmianom wynikającym ze zmian rozkładu zajęć lekcyjnych, liczby przewożonych uczniów, dodatkowych dni wolnych od zajęć, skrócenia zajęć lekcyjnych. W przypadku zmiany harmonogramu przewozu lub trasy przewozu może ulec zmianie liczba kilometrów. O każdej zmianie zamawiający powiadomi wykonawcę pisemnie, faksem lub mailem lub w inny sposób uzgodniony z wykonawcą z odpowiednim wyprzedzeniem.

7. Podczas przewozu, opiekę nad uczniami sprawować będzie opiekun zatrudniony przez zamawiającego.

8. Zamawiający pokrywa koszty usługi przewożenia za faktyczne przejechane kilometry (od miejsca podstawienia do końca trasy kursu) - zgodnie z zatwierdzoną trasą i wg zatwierdzonego harmonogramu.

9. Ustala się następujące trasy dowozu uczniów:

1) TRASA I autobus min. 52 miejsca siedzące (113 km).

a) Rano: poniedziałek - piątek

Kurs 1: Mszczonów (przystanek CPN godz. 6.55) - Bielany - Bronisławów Mszczonowski - Władysławów - Marianka - Zbiroża - Zimna Woda - Lutkówka (szkoła) - Chudolipie - Nosy Poniatki - Bronisławka - Lutkówka (szkoła) - Chudolipie - Petrykozy - Lasek - Chudolipie - Lutkówka (szkoła) - Osuchów (szkoła godz. 8.05).

b) Po południu: poniedziałek - piątek

Kurs 1: Osuchów (szkoła godz. 13.40) - Lutkówka (szkoła godz. 13.46) - Nosy Poniatki - Bronisławka - Lutkówka (szkoła) - Chudolipie - Lasek - Petrykozy - Chudolipie - Zimna Woda - Zbiroża - Marianka - Władysławów - Bronisławów Mszczonowski - Bielany - Badowo Dańki - Osuchów (szkoła).

Kurs 2: Osuchów (szkoła godz. 14.45) - Lutkówka (szkoła godz. 14.51) - Nosy Poniatki - Bronisławka - Lutkówka (szkoła) - Chudolipie - Lasek - Petrykozy - Chudolipie - Zimna Woda - Zbiroża - Marianka - Władysławów - Bronisławów Mszczonowski - Bielany - Mszczonów (przystanek PKO).

2) TRASA II - autobus min. 42 miejsca siedzące (92 km).

a) Rano: poniedziałek - piątek

Kurs 1: Mszczonów (przystanek CPN godz. 6.50) - Badowo Dańki - Strzyże - Osuchów (szkoła) - Wygnanka - Osuchów (straż) - Osuchów (szkoła) - Bobrowce (szkoła) - Małachowszczyzna -Pawłowice - Bobrowce (remiza) - Bobrowce (szkoła) - Osuchów (szkoła godz. 8.10).

b) Po południu: poniedziałek -piątek

Kurs 1: Osuchów (szkoła godz. 13.10) - Bobrowce (szkoła) - Małachowszczyzna - Pawłowice - Bobrowce (remiza) - Osuchów (szkoła) - Wygnanka - Osuchów (straż) - Osuchów (szkoła).

Kurs 2: Osuchów (szkoła godz.14.30) - Bobrowce (szkoła) - Małachowszczyzna - Pawłowice - Bobrowce (remiza) - Bobrowce (szkoła) - Osuchów (szkoła) -Wygnanka - Osuchów (straż) - Strzyże - Badowo-Dańki - Mszczonów (przystanek PKO).

10. Wykonawca zobowiązany będzie do punktualnego wykonywania usługi, posiadania taboru zastępczego w przypadku awarii wskazanego pojazdu oraz kadry zastępczej w przypadku niemożności realizowania przewozów przez wskazanego kierowcę.

11. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi sprawnymi technicznie pojazdami posiadającymi aktualne badania techniczne. Zamawiający wymaga, aby autobusy posiadały drzwi zamykane automatycznie. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia - dysponować autobusami o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów. Ponadto wykonawca będzie dbał o czystość oraz o właściwy stan techniczny pojazdów zapewniający odpowiedni komfort jazdy.

Uwaga - z uwagi na fakt, że pojazdy wykorzystywane w trakcie realizacji zamówienia stanowią jedno z kryterium oceny ofert - wykonawca zobowiązany będzie podstawić pojazd zastępczy nie gorszy (nie starszy) od wskazanego w ofercie.

12. W przypadku braku możliwości wykonania zamówienia zgodnie z uzgodnionym przez wykonawcę i zamawiającego harmonogramem z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, to na wykonawcy spoczywał będzie obowiązek zorganizowania i zapewnienia przewozu w taki sposób aby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z ww. harmonogramem oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.

13. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać zamówienie zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi m.in. z ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2011r. nr 5 poz. 13 z późn. zm.).

14. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonywany zgodnie z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie go obejmującym.

15. W przypadku zmiany przepisów prawa obejmujących przedmiot zamówienia, przy czym zamiany te wpływać będą na sposób wykonywania niniejszego zamówienia oraz będą obowiązywać w trakcie realizacji niniejszego zamówienia - zamawiający dopuści wówczas wprowadzenie tych zmian do niniejszego zamówienia, spisując w razie konieczności stosowny aneks do umowy z wybranym wykonawcą..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.

    2) Maksymalny zakres zamówień uzupełniających wynosi 20 % zamówienia podstawowego.

    3) Zamówienia uzupełniające dotyczą zwiększenia zakresu usług objętych niniejszym zamówieniem, tj. udzielenia zamówienia na usługę przewozu uczniów na przedłużonych lub dodatkowych trasach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2000 zł, słownie: dwa tysiące złotych.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.

3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:

Bank Spółdzielczy Biała Rawska

Nr rachunku: 48 9291 0001 0043 3909 2000 0490

Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.

5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym lub inny wcześniej wydany równoważny dokument (licencję) zezwalający na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

      Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. zamówienia obejmującego usługę przewozu uczniów (przedszkola lub szkoły podstawowej lub gimnazjum) w sposób nieprzerwany przez okres min. 6 miesięcy.

      Minimalna wartość zamówienia wskazanego w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia winna wynosić 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).

      Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania min. 1 pojazdem o pojemności min. 52 miejsc oraz min 1 pojazdem o pojemności min. 42 miejsc, które spełniają warunki określone dla transportu drogowego osób.

      Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia ww. warunku.

      Na potwierdzenie spełniania ww. warunku zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

      Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie usług oraz złożenia poświadczeń dotyczy usług określonych w pkt III.3.2) ogłoszenia, tj.: 1 zamówienia obejmującego usługę przewozu uczniów (przedszkola lub szkoły podstawowej lub gimnazjum) w sposób nieprzerwany przez okres min. 6 miesięcy, przy czym minimalna wartość zamówienia wskazanego w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia winna wynosić 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych);
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

2.1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdz. VI siwz, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności:

a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

2.2. W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielania ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia taki dokument musi zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.

W przypadkach polegania na zasobach innych podmiotów musi zaistnieć stosowna sytuacja, w świetle której tego rodzaju udostępnienie będzie miało wymiar realny. Zamawiający zatem może zażądać m.in. deklaracji o solidarnej odpowiedzialności podmiotu trzeciego wraz z wykonawcą za wykonanie przedmiotu zamówienia.

W szczególności udostępnienie wskaźników ekonomicznych podmiotu trzeciego (opłaconej polisy) nie będzie uznane za spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy ich udostępnienie nie będzie miało realnego wymiaru, gdyż są to dane nierozerwalnie związane z konkretnym podmiotem.

3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - jakość / środowisko - 0.1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w następujących przypadkach:

a) W przypadku zmiany terminów realizacji Umowy, jeżeli konieczność ich zmiany będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy, w tym w szczególności mogą to być:

- przyczyny związane z niekorzystnymi warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie przedmiotu zamówienia,

- awarie systemów komunikowania,

- niezależne od Stron Umowy zakłócenia systemów technicznych uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu zamówienia,

- nieprzewidziane przeszkody o charakterze obiektywnym,

- przypadki siły wyższej, przy czym za siłę wyższą rozumie się ogólne określenie przyczyny sprawczej zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, takiego, nad którym człowiek nie panuje;

oraz każda ze Stron Umowy w terminie 7 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą Stronę Umowy o ich zaistnieniu.

b) W przypadku zmiany tras określonych w rozdz. IV siwz, jeżeli konieczność ich zmiany będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy, w tym w szczególności mogą to być:

- przyczyny związane z niekorzystnymi warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie przedmiotu zamówienia,

- awarie systemów komunikowania,

- niezależne od Stron Umowy zakłócenia systemów technicznych uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu zamówienia,

- nieprzewidziane okoliczności o charakterze obiektywnym mające wpływ na przebieg tras określonych w rozdz. IV siwz,

- przypadki siły wyższej, przy czym za siłę wyższą rozumie się ogólne określenie przyczyny sprawczej zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, takiego, nad którym człowiek nie panuje;

oraz każda ze Stron Umowy w terminie 7 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą Stronę Umowy o ich zaistnieniu.

c) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w tym zmiany wysokości stawki podatku VAT.

Szczegółowo informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w siwz oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szkoly.mszczonow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Mszczonowie, ul. Grójecka 45, 96-320 Mszczonów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Mszczonowie, ul. Grójecka 45, 96-320 Mszczonów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.