eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ W GŁOGOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Głogów: WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ W GŁOGOWIE
Numer ogłoszenia: 115186 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Profilaktyki Uzależnień , ul. Legnicka 3, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 72 74 700, faks 0-76 72 74 701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopu.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ W GŁOGOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ W GŁOGOWIE Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, zwanym kosztorysem ślepym (w załączeniu do specyfikacji), który obejmuje m.in.: - demontaż starych schodów betonowych, opaski betonowej, krawężników drogowych, części asfaltu, - wykopy pod fundamenty, - wykonanie fundamentów betonowych, ścian podjazdu z cegły licowej, podjazdu z kostki polbruk, - wykonanie barierek ochronnych z rur nierdzewnych, zgodnie z projektem technicznym, - wykonanie chodnika z kostki polbruk, - wykonanie nowych schodów betonowych, - zabudowa przedsionka, montaż drzwi zewnętrznych oraz wewnętrznych, - zadaszenie przedsionka ze stropem podwieszonym,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić oferenci, którzy: 1) Pobrali SIWZ bezpośrednio od Zamawiającego lub za pośrednictwem strony internetowej. 2) Udzielą pełnej gwarancji i rękojmi na okres minimum 3 lat. 3) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia przez oferenta spełnienia w/w warunków należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Odpis z właściwego rejestru sądowego albo inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta) oraz, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż w terminie 6 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 2) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta organu podatkowego o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 3) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenia społeczne lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 4) Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (oryginał lub kopia polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art.24.1 Ustawy. (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), 6) Wykaz pracowników uprawnionych do kierowania robotami w poszczególnych branżach występujących w przedmiocie zamówienia. Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień i kwalifikacji (dyplomy, licencje, uprawnienia) oraz potwierdzenie członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa (wypełnić Załącznik Nr 4), 7) Oświadczenie o udzieleniu pełnej gwarancji i rękojmi na okres minimum 3 lat. 8) Oświadczenie zgodne z wymogami art.22 i 24 Ustawy (wypełnić Załącznik Nr 1), 9) Wykaz prac o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (wypełnić Załącznik Nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (np. referencje od poprzednich zamawiających). Złożoność porównywalna z przedmiotem zamówienia dotyczy przedstawienia przynajmniej jednego zamówienia zrealizowanego w ciągu każdego z pięciu lat (2004, 2005, 2006, 2008) o wielkości podanej w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopu.glogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Profilaktyki Uzależnień - ul.Legnicka 3, 67-200 Głogów - Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2009 godzina 13:30, miejsce: Miejski Ośrodek Profilaktyki Uzależnień - ul.Legnicka 3, 67-200 Głogów -Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.