To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Wrocław: Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu finansowanych ze środków: Programu Poprawy Bezpieczeństwa we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 115135 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69903 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu finansowanych ze środków: Programu Poprawy Bezpieczeństwa we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu finansowanych ze środków: Programu Poprawy Bezpieczeństwa we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części, w tym: - część nr 1 obejmuje dostawę: kamizelek odblaskowych (1161 szt.), dyplomów Akademii Bezpiecznego Seniora (100 szt.), certyfikatów ukończenia Akademii Bezpiecznego Seniora (100 szt.), indeksów Akademii Bezpiecznego Seniora (100 szt.), kubków ceramicznych z logiem ABS oraz napisem Komenda Miejska Policji we Wrocławiu (108 szt.), książek-albumów o Wrocławiu (10 szt.), wizytówek dla Policjantów Dzielnicowych (150 kpl. po 100 wizytówek), tablic informacyjnych do marketów (101 szt.), kalendarzy trójdzielnych na rok 2014 (500 szt.), naklejek Kieszonkowcy (5000 szt.), zestawów piśmiennych (100 szt.), wizytowników (100 szt.), kubków ceramicznych z logiem KMP Wrocław (665 szt.), długopisów reklamowych (3650 szt.), zawieszek odblaskowych Komisarz Lew (2700 szt.), toreb papierowych A4 (1000 szt.), kredek ołówkowych (3100 opak.) kamizelek odblaskowych dla dzieci (5000 szt.), długopisów (5150 szt.), breloków (2551 szt.), książeczek dla dzieci Twój przyjaciel pies (1388 szt.), - część nr 2 obejmuje dostawę: kolorowanki dla dzieci Na dobry start wychowanie komunikacyjne (900 szt.), - część nr 3 obejmuje dostawę: książeczki Akademia bezpiecznego przedszkolaka ( 2192 szt.); 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają: załączniki nr 1.1 do 1.3 - formularze asortymentowo-cenowe, załącznik nr 7 - opis i wizualizacja przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 5 - istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami, stanowiące integralną część siwz. 4. Miejsce dostawy: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.81.00.00 - Usługi drukowania 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.81.50.00 - Notatniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostaw: kamizelek odblaskowych, dyplomów Akademii Bezpiecznego Seniora, certyfikatów ukończenia Akademii Bezpiecznego Seniora, indeksów Akademii Bezpiecznego Seniora, kubków ceramicznych z logiem ABS oraz napisem Komenda Miejska Policji we Wrocławiu, książek-albumów o Wrocławiu, wizytówek dla Policjantów Dzielnicowych, tablic informacyjnych do marketów, kalendarzy trójdzielnych na rok 2014
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WIBLASK" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"WIBLASK" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Wiblask sp. z o.o., ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86212,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100375,01
Oferta z najniższą ceną: 100375,01 / Oferta z najwyższą ceną: 115350,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa kolorowanki dla dzieci Na dobry start wychowanie komunikacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Dec Irena Dec, ul. Ustronna 6/43, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4302,00
Oferta z najniższą ceną: 4302,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6111,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa książeczki Akademia bezpiecznego przedszkolaka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH Kolor Marek Matusiak, ul. Dziewulskiego 20/21, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4471,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7233,60
Oferta z najniższą ceną: 6922,48 / Oferta z najwyższą ceną: 8768,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i dostawa materiałów dydaktycznych z logo w ramach projektu pn. "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim" realizowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju..
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- "Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej w latach 2023-2024"
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Dostawa koszulek z logo dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.