eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Przebudowa drogi gminnej Ciechanów - Pęchcin na odcinku od KM 0+022,75 do KM 0+452,91



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Ciechanów: Przebudowa drogi gminnej Ciechanów - Pęchcin na odcinku od KM 0+022,75 do KM 0+452,91
Numer ogłoszenia: 115125 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722646 w. 116, fax 023 6722646 w. 103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Ciechanów - Pęchcin na odcinku od KM 0+022,75 do KM 0+452,91.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Ciechanów - Pęchcin na odcinku od KM 0+022,75 do KM 0+452,91. Zakres zamówienia obejmuje roboty przygotowawcze roboty ziemne wykonanie podbudowy wykonanie nawierzchni wykonanie zjazdów publicznych i indywidualnych umocnienie rowu przydrożnego Szczegółowy zakres zamówienia omówiony został w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonawcy przed złożeniem ofert zobowiązani są do zapoznania się z terenem objętym zamówieniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2,500 zł (dwa tysiące pięćset złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie drogownictwa 4) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla branży drogowej, 5) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania o podobnym zakresie i o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde zadanie. Przez podobne roboty rozumie się roboty związane z budową, przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni bitumicznej, 6) wykażą się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia między innymi: - wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 30 t/h położoną w uzasadnionej technologicznie odległości lub umowę dostawy mieszanki mineralno- bitumicznej, - walcem stalowym i walcem ogumionym, - układarką do układania mieszanek min.-bitum. typu zagęszczanego, - samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 5 ton w ilości do płynnego przetransportowania mas na budowę, - dysponowaniem lub mieć dostęp do laboratorium drogowego 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zl 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z członków nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt. 2 - 7. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIALU W POSTĘPOWANIU 1. Na potwierdzenie 1) że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności oraz nie podlega wykluczeniu wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 b) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) ) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy winni przedłożyć: a) Informacje o dysponowaniu sprzętem i środkami transportu na formularzu Wykaz sprzętu zgodnym z treścią załącznika nr 3 b) Informację o osobach, zdolnych do wykonania zamówienia na formularzu Wykaz personelu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Do informacji należy dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę /y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy uprawnień kierownika robót oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c) informację o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu Doświadczenie zawodowe zgodnym z treścią załącznika nr 5. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością. 3) że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2) W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII ust. 1 pkt.1 lit. b i c niniejszej specyfikacji składa każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VII mogą być przedstawione przez jednego wykonawcę lub wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust.1 pkt. 1 lit. a składane jest wspólnie przez wykonawców. 3) W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt. 1 lit. b i c niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, potwierdzone odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, a dokument, o którym mowa w ust. 4 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia w ust. 5 stosuje się odpowiednio 7) Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ powinny być sporządzone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączane w języku obcym powinny być załączane z tłumaczeniem przysięgłym na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaciechanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8 06-400 Ciechanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8 06-400 Ciechanów Pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.