eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małomice › Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego sprzętu do gospodarki komunalnej i jego sfinansowanie poprzez umowę leasingu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-22

Małomice: Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego sprzętu do gospodarki komunalnej i jego sfinansowanie poprzez umowę leasingu.
Numer ogłoszenia: 115120 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Małomicach , ul. Piastowska 19, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 68 3769069, faks 68 3769069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy Gminy Małomice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego sprzętu do gospodarki komunalnej i jego sfinansowanie poprzez umowę leasingu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu przeznaczonego do gospodarki komunalnej w Gminie Małomice wraz z jego sfinansowaniem poprzez umowę leasingu operacyjnego z opcją wykupu oraz jego ubezpieczenie w zakresie AC, OC i NNW skalkulowane dla pierwszego roku leasingu (z możliwością odnawiania na 2 następne lata). - Kody CPV : główny: 16.70.00.00-2, następne :44.52.33.00-9, 43.31.31.00-1 1. Wyszczególnienie sprzętu : a) ciągnik rolniczy, b) przyczepa 2-osiowa, c) kosiarka do trawników, d) ładowacz czołowy z szuflą i widłami do palet, e) przyczepiana piaskarka 1-osiowa, f) pług do odśnieżania 2. Wymagania dotyczące leasingu: a)Leasing operacyjny rozliczany w złotych polskich. b)Raty leasingowe równe. c)Okres trwania umowy leasingu - 36 miesięcy. d)Opłata wstępna - 10 % wartości całego sprzętu. e)Wartość końcowa - 20 %. f)Ubezpieczenie AC,OC,NNW w pierwszym roku. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu leasingu: a)Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. b)Sprzęt musi być nowy, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji i wolny od wad prawnych. c)Dostawę ciągnika i maszyn należy zrealizować w terminie: do 3 miesięcy od daty podpisania umowy. d)Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na sprzęt na warunkach producenta. 4. Wymagane parametry techniczne sprzętu (w przypadku, gdy co najmniej jeden z oferowanych sprzętów nie spełniani niżej wymaganych warunków, oferta zostanie uznana za nie zgodną z SIWZ ) : a) ciągnik rolniczy : - moc : 100 KM +/- 2 KM, - masa ciągnika : 4000 kg +/- 200 kg, - pojemność silnika: 4000 cm3 +/- 100 cm3, - silnik kompatybilny z paliwem diesel i biodiesel w 100% (B100), norma emisji spalin tylko euro III, - skrzynia biegów mechaniczna; rewers mechaniczny, min. 5 przełożeń głównych, - napęd 4 WD, - tylny TUZ : (minimum 5000 kg udźwigu), - tylny WOM o 4 prędkościach : ( 540/ 540E/ 1000/ 1000E ), załączany elektrohydraulicznie - przedni TUZ, - przedni WOM + 2 euro złącza hydrauliki, - klimatyzacja, - kabina o dużej widoczności na 4 słupkach, - hamulce tarczowe hydrostatyczne na 4 koła, w kąpieli olejowej z opcją wyłączania ham.przednich - licznik godzin pracy i licznik przejechanych kilometrów, - duża zwrotność : promień skrętu do 56 stopni, - autoryzowany serwis dealera musi być w promieniu do 100 km od siedziby Zamawiającego, - czas wykonania usługi serwisowej w okresie gwarancji : do 14 dni od zgłoszenia. b) Przyczepa : - ilość osi : 2, - ładowność : min 6 ton, - masa przyczepy : ok. 2100 kg, - powierzchnia ładowania : minimum 8 m2, - wywrót trójstronny, - burty ok. 50 cm + nadstawki ok.50 cm wysokości, - wymagane wyposażenie dodatkowe : plandeka ze stelażem, kolo zapasowe. c) Kosiarka : - przeznaczenie : koszenie dużych powierzchni zielonych o charakterze trawników, - szerokość robocza : 2,20 - 2,40 m, - mocowanie : przedni TUZ ciągnika, - napęd : przedni WOM ciągnika, - regulowana wysokość cięcia poprzez kółka jezdne. d) Ładowacz czołowy : - udźwig minimalny : 1600 kg, - ilość sekcji : 3, - sterowanie : joystyk, - wymagane wyposażenie dodatkowe : szufla do robót ziemnych z wysypem hydraulicznym i widły do palet z min. udźwigiem 1600 kg. e) Piaskarka : - ilość osi : 1, - pojemność zasobnika : ok. 4000 litrów, - masa własna : do 1900 kg, - przenośnik pasowy, - hamulec pneumatyczny, - elementy robocze wykonane ze stali nierdzewnej, - wymagane wyposażenie dodatkowe : oświetlenie drogowe, plandeka i sito. f) Pług do odśnieżania : - szerokość robocza : 2,60 m, - mocowanie : wyłącznie przedni TUZ ciągnika, - sterowanie: elektrohydrauliczne, - ilość pozycji roboczych : 4, - lemiesz roboczy dzielony, - listwy zgarniające wychylne metalowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 44.52.33.00 - Osprzęt 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: . Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7 000, 00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu : . na konto zamawiającego: BANK SPÓŁDZIELCZY Oddział w Szprotawie nr 91 9657 0007 0010 0100 0130 0002. . za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, b) poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007, Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami); e) w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż określone w pkt a) oryginały dokumentów powinny być wystawione na Zamawiającego i złożone w ofercie. 3. W przypadku wpłaty wadium przelewem bankowym na konto zamawiającego na kopii dowodu wpłaty należy zamieścić adnotację : dotyczy przetargu, nr sprawy MZGK-341-01/10. 4. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku, gdy Oferentem jest spółka w skład, której wchodzą osoby fizyczne, wymaga się przedłożenia umowy spółki. 3. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcjum. Umowa konsorcjum winna zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego co najmniej okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego obejmującą okres realizacji zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, - określenie podmiotu reprezentującego konsorcjum w niniejszym postępowaniu. Jeżeli umowa takiego zapisu nie zawiera wymagane jest pełnomocnictwo dla podmiotu który reprezentuje konsorcjum w postępowaniu. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 4. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5. Oświadczenie, że oferent dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki te winny być spełnione przez wszystkich przedsiębiorców tworzących konsorcjum. (załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Referencje potwierdzające, że w ostatnich 3 latach wykonał co najmniej 1 zamówienie o porównywalnej wielkości i z należytą starannością. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. (załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Załączony do oferty wzór stosowanej przez Wykonawcę umowy leasingowej oraz ogólnych warunków leasingu lub ogólnych warunków umowy leasingu jeżeli takie są stosowane przez podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia. 8. Oświadczenie, że pojazd i maszyny będące przedmiotem umowy leasingu postawione zostaną do dyspozycji Zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 miesięcy od daty podpisania umowy. 9. Dowód wniesienia wadium. 10. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ), wraz z charakterystyką i wyceną indywidualną sprzętu oraz z rozpisaną kalkulacją leasingu. 11. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. VI. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Ponadto : zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie, że oferent dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki te winny być spełnione przez wszystkich przedsiębiorców tworzących konsorcjum. (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Referencje potwierdzające, że w ostatnich 3 latach wykonał co najmniej 1 zamówienie o porównywalnej wielkości i z należytą starannością. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malomice.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Małomicach, ul. Piastowska 19, 67-320 MAŁOMICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Małomicach, ul. Piastowska 19, 67-320 MAŁOMICE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.