eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu pierwszej pomocy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Koronowo: Usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu pierwszej pomocy
Numer ogłoszenia: 115104 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82762 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie, ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu pierwszej pomocy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy dla funkcjonariuszy Służby Więziennej w ramach Programu Operacyjnego nr PL17 pn. Wsparcie Służby Więziennej w tym sankcji pozawięziennych finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 4 pn. Wzmocnienie systemów ochrony i wyposażenia Grup Interwencyjnych Służby Więziennej i Grup Konwojowych oraz zwiększenie kompetencji zawodowych funkcjonariuszy Szkolenie przewidziane jest dla 100 osób: 10 grup - każda po 10 osób. Istnieje opcja zwiększenie maksymalnie do 120 osób. Czas trwania szkolenia 8 godz. dydaktycznych (czas trwania 1 godziny 45 min.). Miejsce przeprowadzenia zajęć - miejsce wskazane przez wykonawcę na terenie miasta Bydgoszcz W programie szkolenia obligatoryjnie powinna się znaleźć poniższa tematyka:  - podtopienie - zakrztuszenie - krwotok oraz poważne rany - oparzenia - porażenie prądem - urazy głowy i kręgosłupa - inne urazy kostno-stawowe - epilepsja (padaczka) - ból w klatce piersiowej, zaburzenia pracy serca - omdlenie Wykonawca może rozszerzyć program o inne zagadnienia, znajomość których niezbędna jest przy udzielaniu pierwszej pomocy. Termin realizacji szkolenia - od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2015 roku zgodnie z harmonogramem szkolenia Wykonawca zapewnia prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia niezbędne materiały i pomoce dydaktyczne w tym min dwa fantomy. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wyżywienie obejmujące dwudaniowy lunchu oraz przerwę kawową. Wykonawca zapewnia wyżywienie w oparciu o infrastrukturę własną lub za pomocą firmy cateringowej. Po zakończeniu szkolenia wykonawca zobowiązany jest do wystawienia każdemu z uczestników zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz certyfikatu uczestnictwa w szkoleniu opatrzonego właściwym dla Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 logotypem oraz zapisem umożliwiającym identyfikację źródeł finansowania szkolenia, przygotowanego wg własnego projektu. Koszty wydania zaświadczeń i certyfikatów pokrywa Wykonawca Wykonawca zobowiązuje się do samodzielnego gromadzenia danych osobowych uczestników szkolenia i przetwarzania ich zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania na dokumentacji szkoleniowej obowiązujących logotypów właściwych dla Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz zapisu umożliwiającego identyfikację źródeł finansowania. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności zawierającej : imię, nazwisko i podpis uczestnika składany długopisem koloru niebieskiego lub zielonego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia zgodnie z zapisami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, (Dz. U. z 2012 r. poz. 186) dokumentacji przebiegu szkolenia, w szczególności: a) dziennika zajęć, zawierającego liczbę godzin i tematy zajęć, b) ewidencji wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia zawierającej: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer PESEL, datę wydania dokumentu, numer oraz potwierdzenie odbioru, Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) przedstawienie do akceptacji szczegółowego harmonogramu realizacji zajęć, programu szkolenia oraz wzoru zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia, wraz ze wskazaniem planowanego terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Harmonogram, program zajęć oraz wzór zaświadczenia wymagają zatwierdzenia. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności: nazwę formy kształcenia, czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji, cele kształcenia i sposoby ich osiągania, z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy uczestników kształcenia w innych formach pozaszkolnych, w zależności od ich potrzeb i możliwości, plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar, treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć, opis efektów kształcenia, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób i formę zaliczenia. b) zapewnienie stałego nadzoru nad prawidłową realizacją szkolenia w całym okresie jego trwania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad przebiegiem i obsługą organizowanego szkolenia przez cały okres jego trwania, c) bieżące sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia poprzez sporządzanie imiennej listy obecności słuchaczy opatrzonej ich podpisami koloru niebieskiego lub zielonego. d) ubezpieczenie uczestników szkolenia od nieszczęśliwych wypadków.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: szkoelnie z zakresu pierwszej pomocy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 24.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEKA S.A, ul. Bernardyńska 13, 85-029 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.