eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przeprowadzenie zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu integracji społecznej dla uczestników/uczestniczek w ramach zadania publicznego pn.Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym -animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 z podziałem na częśćA, B

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Bytom: Przeprowadzenie zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu integracji społecznej dla uczestników/uczestniczek w ramach zadania publicznego pn.: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym -animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 z podziałem na część: A, B
Numer ogłoszenia: 115101 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886740, 032 3886700, faks 032 2818093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu integracji społecznej dla uczestników/uczestniczek w ramach zadania publicznego pn.: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym -animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 z podziałem na część: A, B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie wskazanych poniżej zajęć warsztatowych oraz zajęć indywidualnych dla uczestników/uczestniczek, zgodnie z ustalonymi programami w ramach zadania publicznego pod nazwą: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 współfinansowanego ze środków Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach programu: Aktywne formy przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu - nowy wymiar 2020. 2. Uczestnikami/uczestniczkami zajęć są osoby w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, bezrobotne, podlegające wykluczeniu społecznemu lub zagrożone wykluczeniem. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące części: - część A: zajęcia warsztatowe i indywidualne prowadzone przez doradcę zawodowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do Specyfikacji; - część B: zajęcia warsztatowe i indywidualne prowadzone przez psychologa - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B do Specyfikacji. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest nie później niż w terminie do 3 dni od zawarcia umowy i nie później niż na 1 dzień przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć posiadać zaktualizowany na rok 2016 wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 645), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 781). 5. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi, tj.: a) w przypadku części A - co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu zajęć/treningów/warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego prowadzonych dla osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym o wartości usługi na kwotę co najmniej 2.500,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie; b) przypadku części B - co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu zajęć/treningów/warsztatów z kompetencji i umiejętności społecznych dla osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym o wartości usługi na kwotę co najmniej 2.500,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie. UWAGA: a) dla zamówień zrealizowanych w innej walucie niż PLN, Wykonawca winien dokonać przeliczenia wartości zgodnie ze średnim kursem NBP z dnia zawarcia umowy. W przypadku braku średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy należy dokonać przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na ich równowartość w PLN po średnim kursie NBP ostatnio obowiązującym przed dniem zawarcia umowy z podaniem daty kursu; b) w celu dokonania właściwej oceny przedstawionych dokumentów wymaga się dokonania opisu przedmiotu usługi w sposób umożliwiający sprawdzenie czy przedmiot zrealizowanej usługi potwierdza spełnianie warunku udziału w niniejszym postępowaniu; c) pod pojęciem jednej usługi odpowiadającej opisowi (odpowiednio dla części postępowania - ust. 1 lit. a oraz ust. 1 lit. b), Zamawiający rozumie przeprowadzenie zajęć na rzecz zewnętrznego dla Wykonawcy podmiotu zrealizowanego w ramach jednej umowy, d) Wykonawca jest zobowiązany załączyć dowody określające, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku usług wykonywanych, Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że zakres wykonanej usługi odpowiada warunkowi (odpowiednio dla części postępowania, którego dotyczy składana oferta). 2. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym w ust. 1. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ wg formuły: spełnia -nie spełnia. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu określonego w warunku - vide cz. V ust. 3 specyfikacji. 5. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1; 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyższej;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty; 2) szczegółowa wycena zamówienia dla danej części zamówienia stanowiąca odpowiednio załącznik nr 1A i/lub 1B do specyfikacji - będąca integralną częścią oferty; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji; oraz - jeżeli dotyczy: 4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub innego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6) informacja o tym, iż wybór oferty prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania wraz z wskazaniem ich wartości bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XIV ust. 2 specyfikacji. 7) dowód/dowody wskazujący/-e, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione do realizacji zamówienia w szczególności pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu. W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie przedmiotu zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Dokument/dokumenty dotyczące zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale (do tego celu można wykorzystać załącznik nr 7 do specyfikacji)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wykonanie dodatkowych indywidualnych godzin zajęć (kryterium opisane w cz. XV SIWZ) - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia brutto, w tym cen jednostkowych brutto, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT; 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, bądź zrezygnowania z podwykonawcy. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia lub w stopniu wykazanym w ofercie, w przypadku gdy Wykonawca otrzymał punkty w ramach przyjętego w postępowaniu kryterium oceny ofert (jeżeli dotyczy). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2. Powyższe zapisy (jeżeli dotyczy) mają również zastosowanie do podmiotów trzecich, o których mowa w § 5 ust. 5 umowy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron umowy na jej dokonanie. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pok. nr 131.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pok. nr 131.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania publicznego pod nazwą: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 współfinansowanego ze środków Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach programu: Aktywne formy przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu - nowy wymiar 2020. 2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 a ustawy Pzp..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Zajęcia warsztatowe i indywidualne prowadzone przez doradcę zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu integracji społecznej w Klubie Integracji Społecznej (KIS) Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Bytomiu, zgodnie z ustalonym programem dla uczestników/uczestniczek w ramach zadania publicznego pod nazwą: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 współfinansowanego ze środków Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach programu: Aktywne formy przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu - nowy wymiar 2020. Uczestnikami i uczestniczkami są osoby w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, bezrobotne, podlegające wykluczeniu społecznemu lub zagrożone wykluczeniem. Zajęcia muszą być przeprowadzone w sposób umożliwiający każdemu uczestnikowi/ uczestniczce opanowanie wszystkich niezbędnych elementów wynikających z programu. Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 17 osób dorosłych - uczestników/uczestniczek. UWAGA: 1. Wskazana liczba uczestników/uczestniczek może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 2. Zamawiający przewiduje prowadzenie zajęć warsztatowych (grupowych) w ramach zajęć dla 1 grupy. 3. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w zajęciach indywidualnych. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, od dnia zawarcia umowy, lecz najpóźniej niż do dnia 30.11.2016 r. UWAGA: 1. Zamawiający wymaga, aby zajęcia warsztatowe (grupowe) zostały przeprowadzone w ramach 10 spotkań w następujący sposób: lipiec * (prognozowany termin 21, 25); sierpień ** (termin 8, 29); wrzesień (termin 12, 26); październik (termin 10, 24); listopad (termin 14, 28). * termin przeprowadzenia zajęć warsztatowych (grupowych) w miesiącu lipcu 2016 r. będzie uzależniony od terminu zawarcia umowy/zakończenia procedury wyboru Wykonawcy ** Zamawiający przewiduje możliwość przełożenia zaplanowanych na lipiec 2016 dwóch (2) dni zajęć warsztatowych na miesiąc sierpień 2016 (w terminie uzgodnionym indywidualnie z Wykonawcą) w przypadku, gdy nie będzie możliwe ustalenie terminu zawarcia umowy (zgodnie z przepisami) do dnia 20 lipca 2016 r. Wykonawca w takiej sytuacji będzie zobowiązany zapewnić odbycie brakujących dni zajęć grupowych w miesiącu sierpniu 2016 r. (łącznie w miesiącu maksymalnie 4 spotkania). 2. Zamawiający wymaga, aby terminy zajęć indywidualnych zostały dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników/uczestniczek oraz aby zostały przeprowadzone w wymiarze 2 godzin na każdego uczestnika/uczestniczkę (w tym 1 godzina po przeprowadzeniu kilku pierwszych spotkań grupowych, następnie 1 godzina w okresie październik - listopad). Dodatkowe godziny zajęć (jeśli dotyczy) - Wykonawca zaplanuje indywidualnie w uzgodnieniu z uczestnikiem/uczestniczką szkolenia. Miejsce odbywania zajęć: Zamawiający udostępnia salę szkoleniową zlokalizowaną w Noclegowni Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Bytomiu przy ul. Kosynierów 26. Liczba godzin zajęć szkoleniowych: warsztaty grupowe w wymiarze 50 godzin prowadzone podczas 10 spotkań w terminach wynikających z harmonogramu jw. oraz zajęcia indywidualne w wymiarze 34 godzin (tj.: po 2 godziny zajęć indywidualnych na 1 uczestnika/uczestniczkę). Dokładna ilość indywidualnych godzin zajęć przypadająca na 1 uczestnika/uczestniczkę wynikać będzie z treści złożonej oferty (w ramach kryterium przyjętego do oceny ofert). UWAGA: 1. Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min. 2. Zajęcia warsztatowe (grupowe) muszą odbywać się w dni robocze zgodnie z harmonogramem jw. w przedziale godzinowym od 8:00 do 13:00 w wymiarze 5 godzin lekcyjnych. W harmonogramie należy uwzględnić przerwy. 3. Zajęcia indywidualne muszą odbywać się w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych), przedziale godzinowym od 8:00 do 15:00. 4. Liczba godzin zajęć (grupowych oraz indywidualnych) w danym dniu szkoleniowym powinna wynosić od 6 do 8 godzin (ponadto należy uwzględnić przerwę kawową - 15 minut i przerwę obiadową - 30 minut). Zamawiający zapewni wyżywienie we własnym zakresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wykonanie dodatkowych indywidualnych godzin zajęć (kryterium opisane w cz. XV SIWZ) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Zajęcia warsztatowe i indywidualne prowadzone przez psychologa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez psychologa zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu integracji społecznej w Klubie Integracji Społecznej (KIS) Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Bytomiu, zgodnie z ustalonym programem dla uczestników/uczestniczek w ramach zadania publicznego pod nazwą: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 współfinansowanego ze środków Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach programu: Aktywne formy przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu - nowy wymiar 2020. Uczestnikami i uczestniczkami są osoby w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, bezrobotne, podlegające wykluczeniu społecznemu lub zagrożone wykluczeniem. Zajęcia muszą być przeprowadzone w sposób umożliwiający każdemu uczestnikowi/ uczestniczce opanowanie wszystkich niezbędnych elementów wynikających z programu. Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 17 osób dorosłych - uczestników/uczestniczek. UWAGA: 1. Wskazana liczba uczestników/uczestniczek może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 2. Zamawiający przewiduje prowadzenie zajęć warsztatowych (grupowych) w ramach zajęć dla 1 grupy. 3. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w zajęciach indywidualnych. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, od dnia zawarcia umowy, lecz najpóźniej niż do dnia 30.11.2016 r. UWAGA: 1. Zamawiający wymaga, aby zajęcia warsztatowe (grupowe) zostały przeprowadzone w ramach 10 spotkań w następujący sposób: lipiec * (prognozowany termin: 22, 26); sierpień ** (termin 1, 22); wrzesień (termin 5, 19); październik (termin 3, 17); listopad (termin 7, 21). * termin przeprowadzenia zajęć warsztatowych (grupowych) w miesiącu lipcu 2016 r. będzie uzależniony od terminu zawarcia umowy/zakończenia procedury wyboru Wykonawcy ** Zamawiający przewiduje możliwość przełożenia zaplanowanych na lipiec 2016 dwóch (2) dni zajęć warsztatowych na miesiąc sierpień 2016 (w terminie uzgodnionym indywidualnie z Wykonawcą) w przypadku, gdy nie będzie możliwe ustalenie terminu zawarcia umowy (zgodnie z przepisami) do dnia 21 lipca 2016 r. Wykonawca w takiej sytuacji będzie zobowiązany zapewnić odbycie brakujących dni zajęć grupowych w miesiącu sierpniu 2016 r. (łącznie w miesiącu maksymalnie 4 spotkania). 2. Zamawiający wymaga, aby terminy zajęć indywidualnych zostały dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników/uczestniczek oraz aby zostały przeprowadzone w wymiarze 2 godzin na każdego uczestnika/uczestniczkę (w tym 1 godzina po przeprowadzeniu kilku pierwszych spotkań grupowych, następnie 1 godzina w okresie październik - listopad). Dodatkowe godziny zajęć (jeśli dotyczy) - Wykonawca zaplanuje indywidualnie w uzgodnieniu z uczestnikiem/uczestniczką szkolenia. Miejsce odbywania zajęć: Zamawiający udostępnia salę szkoleniową zlokalizowaną w Noclegowni Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Bytomiu przy ul. Kosynierów 26. Liczba godzin zajęć szkoleniowych: warsztaty grupowe w wymiarze 50 godzin prowadzone podczas 10 spotkań w terminach wynikających z harmonogramu jw. oraz zajęcia indywidualne w wymiarze 34 godzin (tj.: po 2 godziny zajęć indywidualnych na 1 uczestnika/uczestniczkę). Dokładna ilość indywidualnych godzin zajęć przypadająca na 1 uczestnika/uczestniczkę wynikać będzie z treści złożonej oferty (w ramach kryterium przyjętego do oceny ofert). UWAGA: 1. Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min. 2. Zajęcia warsztatowe (grupowe) muszą odbywać się w dni robocze zgodnie z harmonogramem jw. w przedziale godzinowym od 8:00 do 13:00 w wymiarze 5 godzin lekcyjnych. W harmonogramie należy uwzględnić przerwy. 3. Zajęcia indywidualne muszą odbywać się w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych), przedziale godzinowym od 8:00 do 15:00. 4. Liczba godzin zajęć (grupowych oraz indywidualnych) w danym dniu szkoleniowym powinna wynosić od 6 do 8 godzin (ponadto należy uwzględnić przerwę kawową - 15 minut i przerwę obiadową - 30 minut). Zamawiający zapewni wyżywienie we własnym zakresie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wykonanie dodatkowych indywidualnych godzin zajęć (kryterium opisane w cz. XV SIWZ) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.