eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › dostawa wraz z wymianą lampy RTG w aparacie RTG - kardioangiografie typu Axion Artis DTC produkcji Siemens, rok produkcji 2007 ,znajdującego się w Szpitalu Miejskim im. J. Brudzińskiego w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Gdynia: dostawa wraz z wymianą lampy RTG w aparacie RTG - kardioangiografie typu Axion Artis DTC produkcji Siemens, rok produkcji 2007 ,znajdującego się w Szpitalu Miejskim im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 115089 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z wymianą lampy RTG w aparacie RTG - kardioangiografie typu Axion Artis DTC produkcji Siemens, rok produkcji 2007 ,znajdującego się w Szpitalu Miejskim im. J. Brudzińskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z wymianą lampy RTG - jedna sztuka - w aparacie RTG - kardioangiografie typu Axion Artis DTC produkcji Siemens, rok produkcji 2007 ,(zwanego dalej: Urządzeniem) znajdującym się w Szpitalu Miejskim im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1. Zamawiający wymaga, aby wymiana odbyła się z wyłącznym użyciem oryginalnych części i podzespołów w 100% kompatybilnych z Urządzeniem. Wykonawca dokonujący wymiany Urządzenia musi posiadać autoryzację producenta Urządzenia na wykonanie naprawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca dokonujący wymiany Urządzenia dodatkowo wykona i dostarczy testy akceptacyjne - dwa egzemplarze - zgodnie z ustawą z dnia 29 listopada 2000 roku Prawo atomowe (Dz. U. z 2001 r. Nr 3 poz. 18 z późn. zm.) dla ww. aparatu RTG - kardioangiografu typu Axion Artis DTC produkcji Siemens rok, produkcji 2007, znajdującego się w Szpitalu Miejskim im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1. Wykonawca na wykonane przez siebie usługi udzieli gwarancji do 100 000 (słownie: sto tysięcy) jednostek obciążeniowych licząc od daty podpisania protokołu odbioru, bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego . Wykonawca na dostarczone do wymiany części Urządzenia udzieli gwarancji do 100 000 (słownie: sto tysięcy) jednostek obciążeniowych licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego . Zamawiający wymaga , aby przedmiot zamówienia zrealizowany był zgodnie z warunkami umowy stanowiącymi integralną część SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych ( informacji) zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia zgodnego z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) oświadczenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów, e) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn.zm.) - w zakresie wskazanym w pkt.I . III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.I. lit.a) oraz oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający nie zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im.J.Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok.nr 11, dokument bezpłatny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im.J.Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok.nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej 2/ Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami 3/ numer postępowania : SM/ZP/N/40/09-DO 4/ Wykonawcy są zobowiązani także do złożenia : a) formularza oferty, b) oświadczenia , że wymiana Urządzenia stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania zostanie wykonana z wyłącznym użyciem oryginalnych części i podzespołów w 100% kompatybilnych z kardioangiografem typu Axion Artis DTC rok, produkcji 2007 (Urządzeniem), c) oświadczenia, że Wykonawca posiada autoryzację producenta kardioangiografu typu Axion Artis DTC, rok produkcji 2007 (Urządzenia) na wykonanie wymiany będącej przedmiotem niniejszego postępowania,d) oświadczenia , że Wykonawca dokona wymiany Urządzenia z wyłącznym użyciem oryginalnych części i podzespołów w 100% kompatybilnych z kardioangiografem typu Axion Artis DTC ,rok produkcji 2007, (Urządzeniem) , które posiadają niezbędne świadectwa i certyfikaty dopuszczające je do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.