eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Alwernia › Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Regulicach, gmina Alwernia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-09

Alwernia: Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Regulicach, gmina Alwernia
Numer ogłoszenia: 115034 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77600 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia, Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. 12 283 11 15, faks 12 283 17 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Regulicach, gmina Alwernia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem robót budowlano - remontowych jest wykonanie przebudowy istniejącego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Regulice. Zakres robót przewidzianych do wykonania będzie polegał na przebudowie istniejącego pomieszczenia izolatki na toaletę dla osób niepełnosprawnych oraz na przebudowie istniejącej toalety na toaletę dla personelu poprzez wyburzenie ścian działowych i wymurowanie nowych ścianek oddzielających projektowane pomieszczenia. Prace budowlane mają również na celu dostosowanie pomieszczeń Ośrodka Zdrowia do wymagań ppoż. poprzez poszerzenie istniejących korytarzy i otworów drzwiowych oraz dostosowanie obiektu do obowiązujących wymagań sanitarnych. Roboty budowlane przewidziane do wykonania na zewnątrz budynku będą polegać na wykonaniu docieplenia istniejących ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą oraz na budowie zewnętrznej, stalowej pochylni dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania został określony w projekcie budowlanym i w przedmiarze robót, który stanowi materiał pomocniczy do projektu budowlanego. Ze względu na to, że powyższe roboty budowlane będą wykonywane w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę, Wykonawca zapewni na koszt własny osobę - Kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami, która będzie odpowiedzialna za całość wykonywanych robót łącznie z prowadzeniem dokumentacji budowy. Po zakończonych robotach budowlanych Wykonawca dostarczy 2 komplety dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawnymi i zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie przedmiotu umowy (wszystkie kopie uwierzytelnione przez Kierownika budowy), niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, a w szczególności zawierające m.in.: certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały; dokumentację powykonawczą (budowlaną); oświadczenie Kierownika budowy o zakończeniu budowy; protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej; protokoły badań i sprawdzeń sieci gazowej, wod. - kan., c.o.; protokoły badań kominiarskich; świadectwo energetyczne /jeśli jest wymagane/; instrukcję ppoż.; instrukcję konserwacji i eksploatacji zabudowanych materiałów; inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zrealizowanych robót budowlanych; inne wymagane przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane DERMEX Sp. z o. o., Plac Kilińskiego 1, 32-660 Chełmek, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229297,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 233700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 292739,51

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.