eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczucin › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Szczucin do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej, Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu i Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Szczucin: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Szczucin do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej, Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu i Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017r
Numer ogłoszenia: 115019 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Szczucinie , ul. Piłsudskiego 7, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 14 643 51 39, faks 14 643 40 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.lh.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Szczucin do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej, Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu i Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Szczucin do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej, Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu i Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie w okresie od 01.09.2016 r. do 31 lipca 2017 r. Dowóz dzieci do Szkół Specjalnych będzie wykonywany w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem szkolnym ustalonym przez MEN z wyłączeniem ferii wiosennych i zimowych, oraz innych dni wolnych od nauki natomiast do Ośrodków Rewalidacyjno - Wychowawczych w dni pracy Ośrodków. Ilość dowożonych dzieci 21 : 1. Do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Dulczy Małej - 7 osób w tym: z miejscowości Szczucin 1 osoba z miejscowości Borki 3 osoby z miejscowości Brzezówka 1 osoba z miejscowości Łęka Szczucińska 1 osoba z miejscowości Skrzynka 1 osoba 2. Do ORW Pień - 5 osób w tym: z miejscowości Szczucin 5 osób 3. Do ORW Kupienin - 2 osoby w tym: z miejscowości Łęka Szczucińska 1 osoba z miejscowości Szczucin 1 osoba 4. Do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego w Kupieninie - 3 osoby w tym: z miejscowości Szczucin 2 osoby z miejscowości Borki 1 osoba 6. Do Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Kupieninie - 4 osoby w tym: z miejscowości Lubasz - 1 osoba z miejscowości Laskówka Del - 1 osoba z miejscowości Łęka Szczucińska - 1 osoba z miejscowości Radwan - 1 osoba Uczniowie dowożeni do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Dulczy Małej są dowożeni od 1 września 2016 do 30 czerwca 2017 natomiast do ORW Pień, ORW w Kupieninie, Niepublicznego Przedszkola Specjalnego w Kupieninie i Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Kupieninie od 1 września 2016 do 31 lipca 2017. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dowożonych dzieci określonej w SIWZ. W związku z powyższym Wykonawca dostosuje bądź wykorzysta dodatkowy środek transportu dla zabezpieczenia dowozu dzieci niepełnosprawnych. Powyższe zmiany mogą być wprowadzone w formie aneksu do umowy. Opiekę nad uczniami zapewnia Wykonawca. Wykonawca bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi dowozu. Trasę i godziny dowozu Wykonawca uzgodni z dyrektorem GZO w Szczucinie Zamawiający wymaga aby odbiór i odwóz dowożonych dzieci następował bezpośrednio z i do ich miejsca zamieszkania Godziny przywozów i odwozów: 1. SP ,ORW i NPS w Kupieninie: dowóz do placówek w godz 7:40 - 7:50 , rozpoczęcie odwozu po godz 14:00; 2. SP i Gim w Dulczy Małej : dowóz do placówek w godz 7:50 - 8:00, rozpoczęcie odwozu po godz 14:00; 3. ORW w Pniu : dowóz do placowki w godz 7:50 - 8:00, rozpoczęcie odwozu po godz 14:00;.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium jako zabezpieczenie oferty w wysokości 2 000,00 zł słownie : dwa tysiące złotych Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Szczucinie numer: 21 9464 0001 2001 0000 4011 0021 z dopiskiem wadium - dowóz uczniów niepełnosprawnych. Wadium musi znaleźć się na w/w rachunku przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wadium jest wnoszone na podstawie art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy-Prawo zamówień publicznych jako gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe czy poręczenia to oryginał należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia oraz załączy koncesje, licencje lub zezwolenie na wykonywanie działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, złoży wypełniony załącznik Nr 2 do SIWZ Informacje na temat doświadczenia, a z dokumentów tych będzie wynikało, że wykonawca wykazał się wykonaniem usług dowozu minimum 15 uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w okresie dwóch roków szkolnych w ciągu ostatnich 3 lat szkolnych przed upływem terminu składania ofert oraz załączył dowody, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz złoży wypełniony załącznik Nr 4 do SIWZ WYKAZ SPRZĘTU DO WYKONANIA ZADANIA z którego będzie wynikało, że wykonawca dysponuje dwoma sprawnymi technicznie środkami transportu, jednym o ilości co najmniej 21 miejsc siedzących, drugim o ilości co najmniej 13 miejsc siedzących przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych tj. wyposażonymi w rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do pojazdu oraz w pasy bezpieczeństwa, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz dysponuje jednym sprawnym technicznie środkiem transportu zastępczym o ilości co najmniej 21 miejsc siedzących dla realizacji zamówienia w przypadku ewentualnych awarii. W okresie jesienno- zimowym środki transportu dowożące dzieci będą ogrzewane oraz wyposażone w łańcuchy na koła. Ilość miejsc siedzących w pojazdach wyszczególnionych w ofercie będzie zgodna z zapisem w ich dowodach rejestracyjnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że wykonawca: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz złoży wypełniony załącznik Nr 3 do SIWZ - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług tj. kierowcy i opieka , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (w szczególności oświadczenie o posiadaniu, przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia tj. w przypadku kierowców prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia natomiast w przypadku opiekunów kurs wychowawców i opiekunów kolonii, wycieczek lub inny dokument potwierdzający możliwość sprawowania opieki nad osobami w czasie dowozu, aktualne szkolenie BHP dla osób sprawujących opiekę w czasie dowozu osób z uwzględnieniem udzielania pierwszej pomocy.), a z dokumentów tych będzie wynikało że wykonawca dysponuje ilością minimum trzech kierowców posiadających prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie oraz dysponuje dwoma osobami do opieki w czasie wykonywania usługi dowozu posiadającymi właściwe kwalifikacje do sprawowania opieki nad uczniami niepełnosprawnymi w czasie dowozu do szkół i placówek oświatowych tj. kurs wychowawców i opiekunów kolonii, wycieczek lub inny dokument potwierdzający możliwość sprawowania opieki nad osobami w czasie dowozu, aktualne szkolenie BHP dla osób sprawujących opiekę w czasie dowozu osób z uwzględnieniem udzielania pierwszej pomocy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia a z dokumentu będzie wynikało że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - POSTĘPOWANIE W SYTUACJACH AWARYJNYCH - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzo.lh.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Szczucinie ul. Piłsudskiego 7, 33-230 Szczucin woj. małopolskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 08:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty w Szczucinie ul.Piłsudskiego 7 33-230 Szczucin woj. małopolskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.