eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Transport drogowy surowców i nawozów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Puławy: Transport drogowy surowców i nawozów
Numer ogłoszenia: 11492 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nawozów Sztucznych w Puławach , Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 473 15 24, faks 081 473 14 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport drogowy surowców i nawozów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Transport drogowy surowców i nawozów składowanych na paletach. Transport drogowy surowców i nawozów: 1. samochodami oplandekowanymi o ładowności 8t, 2. zestawami samochodowymi oplandekowanymi o ładowności 12t, 3. zestawami samochodowymi oplandekowanymi o ładowności 18t, 4. zestawami samochodowymi oplandekowanymi o ładowności powyżej 20t. Usługi transportowe charakteryzujące się: nierytmicznością w zamawianiu taboru, sezonowym natężeniem ruchu (max. wiosna), trasami o różnej długości na terenie Polski. Rozliczenie za km franco Magazyn INS - odbiorca i powrót. Zamawiający dopuszcza rozliczenie godzinowe w przypadku bardzo krótkich tras, a długiego czasu operacji. Zamówienia taboru będą realizowane wg. potrzeb INS i po wcześniejszym uzgodnieniu terminu oraz miejsca dostawy. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia środka transportu w czasie określonym przez Zamawiającego, ale nie dłuższym niż 6 godz. od zgłoszenia. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8 IV. Części zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdą pojedynczą n/w część (zadanie) osobno lub kilka części (zadań) łącznie określone w sekcji IV oraz załączniku nr 2. I. Tabor - min. 2 samochody oplandekowane o ładowności 8t - transport drogowy surowców i nawozów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8 II. Tabor - min. 2 zestawy samochodowe oplandekowane o ładowności 12t - transport drogowy surowców i nawozów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8 III. Tabor - min. 2 zestawy samochodowe oplandekowane o ładowności 18t - transport drogowy surowców i nawozów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8 IV. Tabor - min. 3 zestawy samochodowe oplandekowane o ładowności powyżej 20t - transport drogowy surowców i nawozów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8 Zamówienia taboru będą realizowane wg. potrzeb INS i po wcześniejszym uzgodnieniu terminu oraz miejsca dostawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) posiadają jeden lub kilka rodzajów taboru niżej wymienionych w pkt. a, b, c, d. a) min. 2 samochody oplandekowane o ładowności 8t b) min. 2 zestawy samochodowe oplandekowane o ładowności 12t c) min. 2 zestawy samochodowe oplandekowane o ładowności 18t d) min. 3 zestawy samochodowe oplandekowane o ładowności powyżej 20t. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzali szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując ją nienależycie, jeżeli szkoda to została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Pzp; 5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 Pzp; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwe konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia dołączenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 Pzp; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 5) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ 10) dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w sekcji VIII ust. 1 pkt. 5 lit. a,b,c,d) 11) projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 12) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 13) kserokopie dowodów rejestracyjnych, posiadanych i przeznaczonych do wykonania zadania samochodów i zestawów samochodowych. 14) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - do terminów wystawienia w/w dokumentów stosuje się zapis pkt. 14); 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w sekcji IX ust.1 pkt 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11,13,14 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów i zestawów samochodowych, jakimi dysponuje wykonawca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania warunków będzie odbywać się na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 5) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ 10) dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w sekcji VIII ust. 1 pkt. 5 lit. a,b,c,d) 11) projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 12) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 13) kserokopie dowodów rejestracyjnych, posiadanych i przeznaczonych do wykonania zadania samochodów i zestawów samochodowych. 14) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - do terminów wystawienia w/w dokumentów stosuje się zapis pkt. 14); 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w sekcji IX ust.1 pkt 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11,13,14 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów i zestawów samochodowych, jakimi dysponuje wykonawca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania warunków będzie odbywać się na zasadzie spełnia/nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 24 - 110 PUŁAWY.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 12:00, miejsce: 1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24 - 110 Puławy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tabor - min. 2 samochody oplandekowane o ładowności 8t - transport drogowy surowców i nawozów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Tabor - min. 2 samochody oplandekowane o ładowności 8t - transport drogowy surowców i nawozów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tabor - min. 2 zestawy samochodowe oplandekowane o ładowności 12t - transport drogowy surowców i nawozów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabor - min. 2 zestawy samochodowe oplandekowane o ładowności 12t - transport drogowy surowców i nawozów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tabor - min. 2 zestawy samochodowe oplandekowane o ładowności 18t - transport drogowy surowców i nawozów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III. Tabor - min. 2 zestawy samochodowe oplandekowane o ładowności 18t - transport drogowy surowców i nawozów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tabor - min. 3 zestawy samochodowe oplandekowane o ładowności powyżej 20t - transport drogowy surowców i nawozów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV. Tabor - min. 3 zestawy samochodowe oplandekowane o ładowności powyżej 20t - transport drogowy surowców i nawozów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.