eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu biurowego oraz AGD i RTV - nr sprawy ZP-AP-21/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Warszawa: Dostawa sprzętu biurowego oraz AGD i RTV - nr sprawy ZP-AP-21/15
Numer ogłoszenia: 114928 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego oraz AGD i RTV - nr sprawy ZP-AP-21/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, odpowiednio dla części. 2. Przedmiot zamówienia - dostawa (sprzedaż wraz z dostarczeniem i wniesieniem) dla jednostek terenowych oraz Centrali Urzędu Dozoru Technicznego. 3. Dostarczany przedmiot zamówienia zwany dalej sprzętem opisany w niniejszej SIWZ musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucji, być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014 r., nie może nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania oraz musi spełniać wszystkie wymogi określone w SWIZ, spełniać wymagania norm technicznych obowiązujących w tym zakresie w Polsce oraz Unii Europejskiej (zwanej dalej UE) oraz być dopuszczony do obrotu na terenie UE oraz spełniać aktualne warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. 4. Miejsce wykonania zamówienia: jednostki UDT: Centrala Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie, Oddziały Urzędu Dozoru Technicznego i Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego - zgodnie z rozdzielnikiem adresowo-asortymentowym stanowiącą załącznik nr 4 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ odpowiednio dla części. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ust. 1-3 art. 30 ustawy PZP. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formularzu cenowym - nazwy producenta towaru oferowanego, nazwę handlową oferowanego towaru, kod towaru oferowanego. Z powyższego musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje. 7. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w SIWZ. Użyte w SIWZ znaki towarowe mają na celu określenie klasy towaru będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu jego standardu i właściwości. Tam, gdzie w SIWZ zostały wskazane znaki towarowe, nazwa własna, marka, producent, dostawca Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia, zgodnie z założeniami opisanymi w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych w w/w szczegółowym opisie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, parametrów i standardów, którymi charakteryzują się artykuły wskazane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do oferowanych artykułów równoważnych, obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Dodatkowo, w przypadku oferowania produktów równoważnych lub produktów, dla których producent nie nadał symbolu lub kodu, Zamawiający wymaga załączenia do oferty dodatkowego opisu przedmiotu zamówienia potwierdzającego zgodność parametrów oferowanego asortymentu (np. kopie kart katalogowych produktu zawierające: nazwę producenta, nazwę i zdjęcie oferowanego produktu oraz parametry techniczne i funkcjonalne). Autentyczność dokumentów musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza kopiowania opisów z Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 3 do wzoru umowy - wymaga się przedstawienia opisów i kart katalogowych faktycznie oferowanych towarów w celu weryfikacji czy oferta spełnia wymagania Zamawiającego. Pod pojęciem produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, tzn. że asortyment równoważny nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości, o parametrach takich samych, bądź lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta, do którego produkt jest przeznaczony. Produkt równoważny to taki, który w porównaniu z wyrobem oryginalnym charakteryzuje się porównywalną, tj. taką samą, bądź lepszą jakością, kolorystyką, wydajnością oraz zapewnia takie same funkcje. 9. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. UWAGA: w przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie z zakresem prac (formularz oferty), jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak złożenia w ofercie oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 39.22.00.00-0, 32.00.00.00-3, 39.70.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) lub odpowiednio dla każdej części: Nr części nazwa części wysokość wadium dla części w zł 1 Dostawa sprzętu AGD i RTV 3 000,00 2 Dostawa sprzętu biurowego 1 000,00 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu (wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 w Bank Gospodarstwa Krajowego zaznaczając w tytule przelewu: Wadium - dostawa sprzętu AGD i RTV /biurowego, ZP-AP-21/15. lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 7, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wpłatę pełnej kwoty wadium. (Zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego, a oryginał przekazał Zamawiającemu oddzielnie). UWAGA !!! Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; !!! UWAGA!!!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w ust. 12 i 13 14. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - odpowiednio dla części: tj.: dla części 1 - dostawę sprzętu AGD i RTV dla jednego Zamawiającego o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł; dla części 2 - dostawę niszczarek dokumentów dla jednego Zamawiającego o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł; UWAGA !!! W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części, potwierdza spełnienie powyższych warunków poprzez wykazanie wykonania min. 2 dostaw z czego jedna o min. wartości 100.000,00zł a druga o min. wartości 50.000,00zł o przedmiocie odpowiadającym dla danej części lub jedna dostawa na kwotę co najmniej 150.000,00 zł (spełniającej oba warunki tj. dostawę sprzętu niszczarek na kwotę co najmniej 50.000zł jak i dostawę sprzętu AGD i RTV za kwotę co najmniej 100.000,00zł.). Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania różnych dostaw w celu spełnienia warunku dla jednego z zadań. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów wymienionych w dziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - odpowiednio dla części: tj.: dla części 1 - dostawę sprzętu AGD i RTV dla jednego Zamawiającego o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł; dla części 2 - dostawę niszczarek dokumentów dla jednego Zamawiającego o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł; UWAGA !!! W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części, potwierdza spełnienie powyższych warunków poprzez wykazanie wykonania min. 2 dostaw z czego jedna o min. wartości 100.000,00zł a druga o min. wartości 50.000,00zł o przedmiocie odpowiadającym dla danej części lub jedna dostawa na kwotę co najmniej 150.000,00 zł (spełniającej oba warunki tj. dostawę sprzętu niszczarek na kwotę co najmniej 50.000zł jak i dostawę sprzętu AGD i RTV za kwotę co najmniej 100.000,00zł.). Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania różnych dostaw w celu spełnienia warunku dla jednego z zadań;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą składa także INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIE: 1 wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2 wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, stosownie do części, na które Wykonawca składa ofertę; 3 w przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub produktów, dla których producent nie nadał symbolu lub kodu, wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty dodatkowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający zgodność parametrów oferowanego asortymentu (np. kopie kart katalogowych produktu zawierające: nazwę producenta, nazwę i zdjęcie oferowanego produktu oraz parametry techniczne i funkcjonalne), zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Każdy dokument zawierający opis towaru równoważnego winien być oznaczony numerem zgodnym z pozycją w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena równoważności zaoferowanych towarów zostanie dokonana w oparciu o wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do wzoru umowy oraz informacje zamieszczone w formularzu cenowym złożonym przez Wykonawcę - dokumenty potwierdzające zgodność parametrów oferowanego asortymentu (odpowiednio dla części). W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do oferowanych artykułów równoważnych, obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający będzie mógł zmienić postanowienia umowy w n/w zakresie: 1. zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 2. w przypadku zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, przy czym zmiana ta wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego; 3. w przypadku, gdy zaprzestana zostanie produkcja danego asortymentu (modelu) towaru Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastąpienie tego asortymentu, modelu innym, o parametrach nie gorszych niż określone w umowie i załącznikach do umowy zwierających szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (z zachowaniem ceny pierwotnie zamówionego towaru, po uprzedniej akceptacji zmiany przez Zamawiającego); 4. przedłużenie terminu realizacji dostaw będzie możliwe jedynie za zgodą Zamawiającego, jeżeli Wykonawca zgłosi pisemne uzasadnienie, a opóźnienie nie będzie wynikało z winy Wykonawcy; 5. przedłużenie terminu realizacji dostaw będzie możliwe z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 6. gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania); Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas - Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku/zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie: strona internetowa Zamawiającego; - odpłatnie: UDT, Ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, cena: 0,50 gr/za stronę A4 (+ koszt przesyłki:13,50 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34 w Warszawie, pok. nr 2 KANCELARIA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na kryteria 100 pkt składają się: - cena - 90 pkt - Okres gwarancji jakości (zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy) dotyczy wszystkich produktów w ramach każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę - 10 pkt.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu AGD i RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu AGD i RTV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.70.00.00-9, 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu biurowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji jakości - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.