Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-09
Grodzisk Mazowiecki: Remont drogi 1521 Żabia Wola - Piotrkowice
Numer ogłoszenia: 114873 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7240570, fax 022 7240570.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi 1521 Żabia Wola - Piotrkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty drogowe obejmują wykonanie nawierzchni asfaltowej na odc. o długości 1050 m, w tym: - 850 m na odc. od mostu w miejscowości Skuły w kierunku miejscowości Bartoszówka, - 200 m w dwóch odcinkach o dł. 100 m i dł. 100 m w miejscowości Skuły oraz uformowanie poboczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych - drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (należy wykazać i potwierdzić należyte wykonanie własnymi siłami minimum 3 robót, które swoim zakresem obejmują wykonanie frezowania i nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni min. 5 000 m2), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 6), 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - udokumentują kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) kierownika budowy i aktualne członkowstwo w izbie samorządu zawodowego - (załącznik nr 7) 4. wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca - (załącznik nr 8), należy wykazać posiadanie minimum - 1 rozściełacza do mas asfaltowych z rozstawem umożliwiającym ułożenie asfaltu całą szerokością jezdni ok. 5,50 m, - posiadanie trzech walców drogowych - dwa walce stalowe wibracyjne (min. 10 - 12 t) plus jeden walec gumowy (min. 10 - 12 t), 5. informacja z wykazem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (załącznik nr 9), 6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - (załącznik Nr 5) 8. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - (załącznik Nr 5A). Do oferty należy załączyć również 1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1) 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 2) 3. podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3) 4. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4) 5. kopię wniesienia wadium. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-grodziski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ul. Traugutta 41 05-825 Grodziska Maz..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz Spółka Cywilna ul. Bartniaka 12a, 05-825 Grodzisk Maz..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Zakup sensorów (czujników) pomiarowych do badań jakości powietrza na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki "
- Modernizacja parkingu oraz zatoki parkingowej przy świetlicy wiejskiej w Kozerkach
- Dostawa implantów neurochirurgicznych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Obsługa transportu pacjentów Stacji Dializ
- Remont i modernizacja istniejących placów zabaw przy ulicy Zielony Rynek w Grodzisku Mazowieckim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy skrzyżowaniu ulic Jarochowskiego i Górczyńskiej
- Rozbudowa ul. Łaziennej w Kaliszu na odcinku od ulicy Kolegialnej do Parku Miejskiego
- Budowa dróg gminnych w mieście Urzędów
- Przebudowa zatoki autobusowej na ul. Szczecińskiej przy DKK w Stargardzie
- Budowa dróg w gminie Ożarów Mazowiecki - z podziałem zamówienia na cztery części - A. ulicy Wolności, B. ulicy Matejki, C. ulicy Chełmońskiego, D. ulic Wyspiańskiego i Gierymskiego
- Przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa kanalizacji sanitarnej na terenie osiedla popegeerowskiego w m. Grudusk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.