To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-29
Niemodlin: Sprzątanie pomieszczeń SZOZ w Niemodlinie
Numer ogłoszenia: 11484 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352273 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Zamkowa 4, Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 403 34 15, faks 077 403 34 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń SZOZ w Niemodlinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem umowy jest sprzątanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Niemodlinie o powierzchni podłogi 1238 m2,własnym sprzętem, środkami czyszczącymi i dezynfekcyjnymi, stałe zabezpieczenie w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, zapachowe kostki WC, worki na śmieci w ilościach zabezpieczających potrzeby z uwzględnieniem: - mycia okien min. 3 razy w roku, - mycie parapetów okiennych 5 razy w tygodniu, - mycie kloszy oświetleniowych 2 razy w roku, - codzienne opróżnianie koszy na śmieci, - wynoszenie odpadów w zależności od potrzeb do wyznaczonego miejsca, oraz mycie z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych: - powierzchni poziomych 2 razy dziennie, - drzwi 3 razy w tygodniu, - mycie klamek raz dziennie, - powierzchni pionowych raz na kwartał, - WC i łazienek 2 razy dziennie i według potrzeb. 2.Szczegółowy zakres rzeczowy usługi określa załącznik Nr 1 do specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 157176.48 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ODNOWA Sp. z o. o., ul. Koraszewskiego 8-16, 45-011 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 157176,48
- Oferta z najniższą ceną: 157176,48 oferta z najwyższą ceną: 157176,48
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.