eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWĘ JEDNEJ WINDY OSOBOWEJ JEJ WYMIANA ORAZ REMONT SZYBU WINDOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Częstochowa: DOSTAWĘ JEDNEJ WINDY OSOBOWEJ JEJ WYMIANA ORAZ REMONT SZYBU WINDOWEGO
Numer ogłoszenia: 114843 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego , ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, faks 034 3721990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ JEDNEJ WINDY OSOBOWEJ JEJ WYMIANA ORAZ REMONT SZYBU WINDOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa jednej windy osobowej, jej wymiana oraz remont szybu windowego znajdującego się w Pawilonie A w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie, ul. PCK 1. 2.Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku Nr 7 do SIWZ (projekt umowy). 3.W czasie realizacji zamówienia obiekt będzie czynny, więc Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren robót w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów na roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 5.Zamawiający żąda - minimum 36 miesięcznej gwarancji od daty ostatecznego (bezusterkowego) odbioru na zastosowane urządzenia i wykonane roboty w ramach przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 42.41.61.20 - Windy towarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy). 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w § 12 ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku: PKO BP Nr konta 73 1020 1664 0000 3402 0028 2962 z dopiskiem: Wadium na wymianę dwóch wind towarowo-osobowych przelotowych oraz remont szybów windowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr W Orłowskiego w Częstochowie, ul. PCK 1. 4.W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. 5.Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1)w art. 46 ust. 4a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw; 2)w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3)Ponadto z ww. dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wpłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 6.Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (tylko w oddzielnej kopercie, by nie było na stale związane z ofertą). 8.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników Konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Ocena spełniania warunków, o których mowa w § 5 ust. 1 nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6 ust. 1, ust. 2 i ust. 3 SIWZ przedłożonych przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2)aktualnego (pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawniony, miejsca działania - są ważne) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 4)aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)wykazu wykonanych dostaw wraz z usługą (wymianą wind) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością minimum 40.000,00 zł brutto każda; z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (minimum 2 dostaw/usług) oraz złączenia dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie (minimum 2 dokumenty) - według Załącznika Nr 3 do SIWZ; 6)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w przedmiotowym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7)dokumentu stwierdzającego, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do modernizacji urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego oraz należą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 8)dokumentu stwierdzającego, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i dozoru urządzeń elektrycznych, oraz należą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców , każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w § 6 ust. 1 pkt. 2, pkt. 3 i pkt. 4, a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Oświadczenie o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1 składane jest wspólnie przez Wykonawców. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 2-4 niniejszej specyfikacji, składa: 1) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczeniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2)Dokumenty, o których mowa w ust. 3 ust. 1litera a i c i powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 6 pkt. 1 litera b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 4.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1)Wypełnionego druku formularza oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2)Oświadczenie, że zapoznał się z miejscem, gdzie wykonywane będą prace montażowe dotyczące przedmiotu zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). 3)Pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 4) Pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego w 42-200 Częstochowie, ul. PCK 1- w pokoju nr 13 (Pawilon D - I piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego w 42-200 Częstochowie, ul. PCK 1- w pokoju nr 366,(Pawilon A - I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.