eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Smoguleckiej Wsi oraz budowę sieci wodociągowej , w obrębie Doliny Nadnoteckiej, gmina Kcynia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Kcynia: KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Smoguleckiej Wsi oraz budowę sieci wodociągowej , w obrębie Doliny Nadnoteckiej, gmina Kcynia.
Numer ogłoszenia: 114821 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83901 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kcyni, ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5893720, faks 052 5893722.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Smoguleckiej Wsi oraz budowę sieci wodociągowej , w obrębie Doliny Nadnoteckiej, gmina Kcynia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Smoguleckiej Wsi oraz budowę sieci wodociągowej , w obrębie Doliny Nadnoteckiej, gmina Kcynia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Do obowiązków Wykonawcy, zwanym dalej Inspektorem Nadzoru należy: a) pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z obowiązkami określonymi w art. ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr156 poz. 1118 z późn. zm. ), z obowiązującymi przepisami prawnymi, zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy b) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z Zamawiającym c) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego d) na etapie prowadzenia robót budowlanych Inspektor Nadzoru jest upoważniony i zobowiązany do: - protokólarnego przekazania Wykonawcy robót terenu budowy - nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru - podczas każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy i dokonania stosownego zapisu, potwierdzającego jednocześnie jego pobyt na budowie - kontrolowania, przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy - wstrzymania robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami zawartej umowy z Wykonawcą robót, z wpisem do dziennika budowy oraz niezwłocznym pisemnym powiadomieniu Zamawiającego - prowadzenie regularnych inspekcji/ kontroli/ na budowie i sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz posiadaną wiedzą techniczną - zatwierdzania stosowanych materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania, kontroli dokumentów jakości deklaracji zgodności , aprobat, atestów, instrukcji obsługi celem wyeliminowania zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie - nadzorowania przeprowadzonych prób i rozruchów oraz weryfikacji i zatwierdzenia opracowanych przez Wykonawcę robót instrukcji eksploatacyjnych - dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz dokumentowania tych czynności - przeprowadzenia odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót -poświadczenia terminu zakończenia robót - sprawdzenia i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i przekazanie Zamawiającemu - sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót - prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy i załączanie jej po zakończeniu poszczególnych etapów 3. Przedmiot nadzoru inwestorskiego będzie obejmował następujący zakres robót: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Smoguleckiej Wsi oraz budowę sieci wodociągowej , w obrębie Doliny Nadnoteckiej, gmina Kcynia., w tym: Etap I - rozbudowa stacji uzdatniania wody w Smoguleckiej Wsi na terenie działki nr 45/2 Etap III - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w obrębie Doliny Nadnoteckiej od miejscowości Smogulecka Wieś węzeł 81, Laskownica, Mieczkowo, Nowa Wieś Notecka do węzła 105, gmina Kcynia 3.1. W skład etapu I wchodzą; a) roboty przygotowawcze b) roboty rozbiórkowe c) roboty porządkowe d) budowa parterowego budynku stacji wodociągowej o powierzchni 196,20 m2 i kubaturze 982,,65 m3 : - roboty ziemne - roboty betonowe - roboty murarskie - roboty izolacyjne - dach - konstrukcja , pokrycie obróbki blacharskie -roboty wykończeniowe - elewacja - instalacje elektryczne - instalacje wod-kan - instalacje kanalizacji technologicznej - instalacje technologiczne wodociągowe - wyposażenie technologiczne pomieszczeń - podejścia i podjazdy - zagospodarowanie terenu - wykonanie certyfikatu energetycznego budynku - uzyskanie pozwolenia wodno prawnego na odprowadzenie wód popłucznych do ziemi dla stacji uzdatniania wody. - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 3.2. W skład etapu III wchodzą: a) roboty przygotowawcze b) roboty ziemne w zakresie budowy wodociągów c) budowa sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych kielichowych PCV o 160 mm PN 10, o 110 mm PN 10, o 90 mm PN 10 ; (roboty montażowe sieci) d) budowa przyłączy wodociągowych z rur PE O 32 mm, o 40 mm, o 63 mm - roboty zabezpieczające - organizacja ruchu - odtworzenie nawierzchni po robotach - przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas realizacji przedmiotu zamówienia. - zapewnienie obsługi geodezyjnej przed i powykonawczej - przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej - przywrócenie nawierzchni po robotach do stanu pierwotnego ( w przypadku braku możliwości przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego, Wykonawca ponosi koszty odszkodowania za wyrządzone szkody) - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 3.3. Za całkowite zakończenie przedmiotu umowy, uważa się uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.2. Przez zakończenie przedmiotu umowy rozumie się dokonanie odbioru końcowego, przekazanie Zamawiającemu wszystkich znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy dokumentów, określonych we wzorze umowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3.3. Zamawiający dostarczy Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego następujące materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: - projekty wykonawcze , - Szczegółową Specyfikację Wykonania i Odbioru Robót, - dziennik budowy oraz inne niezbędne dokumenty potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania i Usług Inwestycyjnych inż Mieczysław Filipkowski, ul. Ugory 27G nr 24, 85-132 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.