eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Wymiana piasku w piaskownicach usytuowanych na terenach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Racibórz: Wymiana piasku w piaskownicach usytuowanych na terenach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 114798 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71936 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu, ul. Stefana Batorego 8, Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152916, faks 032 4152916 w. 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana piasku w piaskownicach usytuowanych na terenach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa piasku kopanego do 89 piaskownic usytuowanych na terenach gminnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków w Raciborzu wraz z wywozem pozostałości piasku z 89 piaskownic Zakres robót obejmuje: załadunek 235 ton piasku wraz z wywozem z 89 piaskownic, dostawa 430 ton piasku kopanego wraz z rozładunkiem do 89 piaskownic. Ogólna ilość piasku wyszacowana przez Zamawiającego wynosi 430 ton (średnio ok. 4,8 tony do jednej piaskownicy - co stanowi ok. 2,7 m3)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw 93.90.00.00 - 93.90.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 44000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo -Budowlany KAMPKA Sp.j. Danuta Kampka , Grzegorz Kampka, UL. MIKOŁOWSKA 1, 47-400 RACIBÓRZ, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 44000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 44000.00 oferta z najwyższą ceną: 76500.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.