eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Szkolenia dla bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Jastrzębie-Zdrój: Szkolenia dla bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 114778 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju, ul. Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4753012, fax 04714123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupjastrzebie.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych finansowanych z Funduszu Pracy w zakresie :Florysta - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, Obsługa stacji paliw ciekłych i gazowych - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, Pracownik ochrony mienia i osób - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, Krawiectwo lekkie- dekoracja okien - przewidywana liczba osób szkolonych 5 osób.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1- Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - złożone na druku załącznik nr 3 SIWZ 2) koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem w tym zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych i dokumentu potwierdzającego kontynuowanie działalności szkoleniowej w 2008r wystawiony przez Wojewódzki urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonym PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY W.W DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w.w. dokumencie, 4) dokumenty stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 35
  • 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
  • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
  • 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjastrzebie.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy Ul. Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. Powiatowym Urzędzie Pracy w Jastrzębiu Zdroju, ul. Pszczyńska 134, kancelaria (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Florysta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób. Zamawiający określa liczbę godzin oraz czas trwania kursu, które należy uwzględnić w programie kursu tj.: liczba godzin kursu ogółem: 360 godzin, czas trwania kursu w tygodniach: 10-12 tygodni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa stacji paliw ciekłych i gazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób. Zamawiający określa liczbę godzin oraz czas trwania kursu, które należy uwzględnić w programie kursu tj.: liczba godzin kursu ogółem: 150 godzin, czas trwania kursu: 1 miesiąc..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pracownik ochrony mienia i osób - kurs z licencją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób. Zamawiający określa liczbę godzin oraz czas trwania kursu, które należy uwzględnić w programie kursu tj.: liczba godzin kursu ogółem: 255 godzin, czas trwania kursu : 3 miesiące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Krawiectwo lekkie- dekoracja okien.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 5 osób. Zamawiający określa liczbę godzin oraz czas trwania kursu, które należy uwzględnić w programie kursu tj.: liczba godzin kursu ogółem: 230 godzin, czas trwania kursu : 2 miesiące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 35
    • 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.