eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Opracowanie projektu budowlanego Cmentarza Komunalnego w Barlinku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Barlinek: Opracowanie projektu budowlanego Cmentarza Komunalnego w Barlinku
Numer ogłoszenia: 114773 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462450 w. 16, fax 095 7461704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barlinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego Cmentarza Komunalnego w Barlinku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie projektu budowlanego Cmentarza Komunalnego w Barlinku, na podstawie archiwalnej dokumentacji budowlanej (spis opracowań stanowi załącznik do SIWZ), w zakresie: - inwentaryzacji dotychczas wykonanych prac projektowych, zgodnie z zestawieniem dokumentacji, stanowiącym załącznik do SIWZ, - inwentaryzacji dotychczas wykonanych prac budowlanych, - zagospodarowania cmentarza wewnątrz ogrodzeń (4,72 ha) i w granicach placu przedwejściowego i drogi dojazdowej (1,14 ha), - budowy domu przedpogrzebowego o powierzchni zabudowy ok. 250 - 300 m2, - sieci wodociągowej, - kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - nawierzchni drogi, chodników i ścieżek rowerowych, - oświetlenia drogowego. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 74232000-4 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 3. Szczegółowy zakres prac obejmuje: - opracowanie aktualnych podkładów geodezyjnych, - uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, - uzgodnienie z właścicielami istniejących sieci energetycznych, gazowych i telekomunikacyjnych ewentualnych kolizji z projektowanymi budowlami sieciowymi, - opracowanie projektu budowlanego zgodnie z przepisami prawa budowlanego wraz ze stosownymi uzgodnieniami oraz projektu wykonawczego (w rozumieniu prawa zamówień publicznych) w ilości po 6 egzemplarzy, także w formie elektronicznej, umieszczonych na płytach CD, - uzyskanie pozwoleń na budowę lub zgłoszeń robót budowlanych, - sporządzenie kosztorysów inwestorskich w rozumieniu prawa zamówień publicznych, po 2 szt., także w formie elektronicznej, umieszczonych na płycie CD, - specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych w rozumieniu prawa zamówień publicznych, także w formie elektronicznej, umieszczona na płycie CD, - sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów ofertowych w rozumieniu prawa zamówień publicznych, po 3 komplety, także w formie elektronicznej, umieszczonych na płycie CD. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto nadzór autorski w trakcie przygotowań, a także realizacji inwestycji, do czasu zakończenia budowy i uprawomocnienia się pozwolenia na użytkowanie projektowanego obiektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł, najpóźniej do dnia 21.08.2007r. do godz.1100 w jednej z form określonych w SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 pzp, nie podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 pzp oraz spełniać wymogi SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu zamawiający żąda złożenia: a) wypełnionego formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do występowania w obrocie prawnym i do wykonania zamówienia w zakresie usług objętych przetargiem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 i 24 Prawa Zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ, d) oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - Załącznik nr 3 do SIWZ, e) informacji finansowej za ostatnie 2 lata - Załącznik nr 4 do SIWZ, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat projektów budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektów budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ, b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ, c) dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 3. W celu potwierdzenia warunków udzielenia zamówienia zamawiający żąda złożenia zaparafowanego projektu umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wszystkie wymagane od oferenta dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a wynikające z Prawa zamówień publicznych, oferent zobowiązany jest załączyć w oryginale lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, pokój nr 2, w godz. 8.00 - 14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku, ul. Niepodległości 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.