eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli na terenie Miasta Bielsko-Biała, niepełnosprawnych ruchowo studentów na uczelnie wyższe na terenie Miasta Bielska-Białej, ucznia niepełnosprawnego do Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach - Dziedzicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Bielsko-Biała: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli na terenie Miasta Bielsko-Biała, niepełnosprawnych ruchowo studentów na uczelnie wyższe na terenie Miasta Bielska-Białej, ucznia niepełnosprawnego do Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach - Dziedzicach.
Numer ogłoszenia: 114759 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Oświaty , ul. Akademii Umiejętności 1a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4992300, faks 33 4992322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli na terenie Miasta Bielsko-Biała, niepełnosprawnych ruchowo studentów na uczelnie wyższe na terenie Miasta Bielska-Białej, ucznia niepełnosprawnego do Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach - Dziedzicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli na terenie Miasta Bielsko-Biała, niepełnosprawnych ruchowo studentów na uczelnie wyższe na terenie Miasta Bielska-Białej, ucznia niepełnosprawnego do Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach - Dziedzicach w okresie: a. od dnia 1 września 2015 r. do dnia 30 czerwca 2016 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych i wakacyjnych (dowóz dzieci niepełnosprawnych do przed-szkoli na terenie miasta Bielska-Białej), b. od dnia 1 września 2015 r. do dnia 31 sierpnia 2016 r. lub do momentu wyczerpania kwoty umownej (niepełnosprawnych ruchowo studentów na uczelnie wyższe na terenie miasta Bielska-Białej), c. od dnia 1 września 2016 r. do dnia 30 czerwca 2016 r. (ucznia niepełnosprawnego do Ze-społu Szkół Specjalnych w Czechowicach - Dziedzicach). Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający dopuszcza podwykonawców, pod warunkiem, że Wykonawca wskaże w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia Część nr 1: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli na terenie Miasta Bielska-Biała. Część nr 2 Dowóz niepełnosprawnych ruchowo studentów na uczelnie wyższe na terenie Miasta Bielska-Białej. Cześć nr 3 Dowóz i odwóz ucznia do Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach - Dziedzicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt. 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku -wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch (2) usług przewozowych osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż: a. 10 000 zł (dziesięć tysięcy zł) brutto każda (Część nr 1), b. 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy zł) brutto każda (Część nr 2), c. 10 000 zł (dziesięć tysięcy zł.) brutto każda (Część nr 3). Ocena spełnienia warunku- nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt. 1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część nr 1 Spełnienie warunku - Zamawiający uzna, że warunek został spełniony gdy Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował: a. pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnym, b. pojazdem przystosowanym do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich wyposażony w najazd lub windę zgodnie z obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami prawa. Samochód musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa umożliwiające przymocowanie wózka do podłogi pojazdu oraz pas biodrowy zabezpieczający przewożoną osobę .Ilość miejsc na wózki inwalidzkie w pojeździe wymaganym nie może być mniejsza niż 2 Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt. 1 SIWZ oraz dokumentu o którym mowa w Części VI pkt I ppkt 3 SIWZ. Część nr 2 Spełnienie warunku - Zamawiający uzna, że warunek został spełniony gdy Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował pojazdem przystosowanym do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich wyposażony w najazd lub windę zgodnie z obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami prawa. Samochód musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa umożliwiające przymocowanie wózka do podłogi pojazdu oraz pas biodrowy zabezpieczający przewożoną osobę .Ilość miejsc na wózki inwalidzkie w pojeździe wymaganym nie może być mniejsza niż 2. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt. 1 SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w Części VI pkt I pakt 3 SIWZ. Część nr 3 Spełnienie warunku - Zamawiający uzna, że warunek został spełniony gdy Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnym, Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt. 1 SIWZ oraz dokumentu o którym mowa w Części VI pkt I ppkt 3 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Części VI pkt. II ppkt.1 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku- nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VI pkt II ppkt. 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku gdy wykonawca wskaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (art. 26 ust.2b znowelizowanej ustawy Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - b) kara umowna za spowodowanie przerwy lub opóźnienia w realizacji przedmiotu - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5a, 5b, 5c do niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mzo.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Oświaty, ul. Akademii Umiejętności 1a, 43-300 Bielsko-Biała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zarząd Oświaty, ul. Akademii Umiejętności 1a,43-300, Bielsko-Biała, 43-300 Bielsko-Biała - dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.