eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Termomodernizacja i malowanie elewacji w budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie RybnikaObiekt 1Termomodernizacja (ocieplenie) budynku OSP Ochojec; Obiekt 2Odnowienie elewacji (malowanie) budynku OSP Wielopole.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Rybnik: Termomodernizacja i malowanie elewacji w budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Rybnika: Obiekt 1: Termomodernizacja (ocieplenie) budynku OSP Ochojec; Obiekt 2: Odnowienie elewacji (malowanie) budynku OSP Wielopole.
Numer ogłoszenia: 114749 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i malowanie elewacji w budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Rybnika: Obiekt 1: Termomodernizacja (ocieplenie) budynku OSP Ochojec; Obiekt 2: Odnowienie elewacji (malowanie) budynku OSP Wielopole..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i malowanie elewacji w budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Rybnika: Obiekt 1: Termomodernizacja (ocieplenie) budynku OSP Ochojec; Obiekt 2: Odnowienie elewacji (malowanie) budynku OSP Wielopole. Obiekt 1 Zakres robót - termomodernizacja budynku (ocieplenie). Cokół, opaska wokół budynku: Demontaż kostki betonowej w rejonie budynku (pas szer. 1,5 m), wykonanie wykopu do poziomu - 1,0 m poniżej poziomu terenu. Usunięcie luźnego tynku i oczyszczenie ścian cokołu (do poziomu -1,0 m). Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej dyspersyjną masą asfaltowo-kauczukową (niekorodującą ze styropianem) 2x. Wykonanie izolacji termicznej płytami z polistyrenu ekstradowanego (styrodur) gr. 5cm. Ułożenie folii kubełkowej zakończonej listwą - poniżej poziomu terenu. Kołkowanie płyt styroduru (4szt. m2), ułożenie 2x siatki na kleju, płytki klinkierowe 25x6cm - cokół powyżej poziomu terenu. Odtworzenie drogi z kostki betonowej, wykonanie opaski żwirowej szer. 0,5m wokół budynku, wraz z ułożeniem obrzeży betonowych 20x6cm. Ściany nadziemia: Demontaż tablic, lamp, sygnalizatorów, daszku nad wejściem głównym, kratek osłonowych wentylacyjnych. Demontaż montaż instalacji odgromowej. Demontaż parapetów zewnętrznych, rur spustowych, rynien i lejów spustowych - na odcinku 1,5m od krawędzi dachu. Oczyszczenie istniejących ścian, zagruntowanie. Montaż listwy startowej, przyklejenie styropianu EPS70: na ścianach gr. 10cm, na ościeżach gr. 2cm; kołkowanie styropianu (4szt. m2), ułożenie 1x siatki na kleju, tynk silikonowy (wykonywany zgodnie z zaleceniami wybranego producenta). Montaż nowych podokienników zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej, kolor brązowy szer. 40cm. Ponowny montaż tablic, lamp, sygnalizatorów, daszku nad wejściem głównym, kratek osłonowych wentylacyjnych. Ponowny montaż instalacji odgromowej. Ponowny montaż rynien, lejów, rur spustowych. Dach, ogniomury: Rozbiórka ogniomurów wraz z obróbkami blacharskimi. Rozbiórka fragmentu dachu - pas szer. 1,5m - pokrycie wraz z deskowaniem. Usunięcie z przestrzeni stropodachu żużla wielkopiecowego (w pasie szer. 1,5m). Wykonanie słupków żelbetowych 25x25cm, zakotwionych do istniejącej konstrukcji 4fi12 kotwą chemiczną na głębokość 20cm, rozstaw między słupkami 3,0m (5 słupków na każdym ogniomurze); słupy zbrojone 4fi12 AIII-N, strzemionafi6 co 25cm A0, beton C16 20, słupy zakończone wieńcem żelbetowym, słupy deskowane dwustronnie, zalewane po wymurowaniu ścian. Wykonanie wieńca żelbetowego 25x20cm, zbrojonego 4fi12 AIII-N, strzemionafi6 co 25cm A0, beton C16 20. Wykonanie murów ogniowych z pustaków ceramicznych szer. 25cm; wykonanie w murach otworów wentylacyjnych 6x 14x14cm. Wypełnienie przestrzeni w dachu, przylegającej do muru ogniowego, wełną mineralną (pas szer. 1,5m). Uzupełnienie deskowania, pokrycia - 2x papa termozgrzewalna. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej. Obiekt 2 Zakres robót - odnowienie elewacji budynku. Malowanie elewacji farbą elewacyjną akrylową wraz z naprawą ubytków i spękań; Malowanie lakierobejcą dekoracyjno-ochronną drewnianego zadaszenia nad wejściem głównym wraz z wymianą uszkodzonych desek. Szczegółowy zakres prac precyzuje SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane elewacyjne (termomodernizacja lub malowanie elewacji), każda o wartości co najmniej 100.000 zł brutto W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania robót budowlanych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 1, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności na podstawie aneksu, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych, 3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na stan konstrukcji bądź instalacji uniemożliwiających kontynuację robót, 4) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na konieczność usunięcia przeszkód nieuwzględnionych w opisie robót uniemożliwiających kontynuację robót. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1 pkt 2, 3 i 4.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 8 tygodni od daty zawarcia umowy w tym: - wykonanie robót budowlanych w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, - wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 2 tygodni od daty zakończenia robót..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.