eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przystosowanie pochylni I w pokł. 349/1 do funkcji drogi ewakuacyjnej z poziomu 690 m do poziomu 600 m wraz z wzmocnieniem obudowy w Zakładzie Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi Ruch III - rejon Dębieńsko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Katowice: Przystosowanie pochylni I w pokł. 349/1 do funkcji drogi ewakuacyjnej z poziomu 690 m do poziomu 600 m wraz z wzmocnieniem obudowy w Zakładzie Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi Ruch III - rejon Dębieńsko
Numer ogłoszenia: 114743 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., ul. Kopalniana 6, 40-205 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie pochylni I w pokł. 349/1 do funkcji drogi ewakuacyjnej z poziomu 690 m do poziomu 600 m wraz z wzmocnieniem obudowy w Zakładzie Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi Ruch III - rejon Dębieńsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przystosowanie pochylni I w pokł.349/1 do funkcji drogi ewakuacyjnej z poziomu 690m do poziomu 600 m wraz ze wzmocnieniem obudowy. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Transport materiałów własnych oraz wykonanie wzmocnienia obudowy pochylni I w pokł. 349/1 poprzez wpięcie międzyodrzwi obudowy chodnikowej na odcinku c. 95 - 114m, zabudowa 19 kompletów obudowy V25/1 co 1m, oraz przystosowanie wyrobiska do funkcji drogi ewakuacyjnej poprzez usunięcie zabezpieczeń torowych, zabudowę schodów, poręczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 76.53.10.00 - Usługi profilowania odwiertów podziemnych Kod CPV wg słownika 2008: 76.53.10.00 - Usługi profilowania odwiertów podziemnych Oryginalny kod CPV: 45.25.55.00 - Roboty wiertnicze i górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.55.00 - Roboty wiertnicze i górnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.200,00 zł. (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Przed przystąpieniem do realizacji prac związanych z wzmocnieniem obudowy oraz wykonaniem schodów i poręczy Wykonawca zobowiązany jest do opracowania technologii wykonania prac oraz innych dokumentów wymaganych przepisami górniczymi i uzyskania ich zatwierdzenia przez KRZG Zakładu CZOK. 6. Wykonawca powinien zatrudniać pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu umożliwiającym wykonanie zadania ( co najmniej dwóch pracowników o kwalifikacjach górnika w każdej zatrudnionej brygadzie) oraz dozór o kwalifikacjach uprawniających do nadzorowania tych prac ( co najmniej na stanowisku osoby dozoru średniego specjalności górniczej w zakładach podziemnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 roku (Dz. U. Nr 84 z 2002 roku) w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji. Do oferty należy dołączyć stosowne świadectwa, uprawnienia ww pracowników. Zamawiający informuje że zatrudnieni pracownicy muszą posiadać aktualne badania okresowe, które to Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed przystąpieniem do prac. 7. Do wykonania powyższych prac powinny być użyte materiały fabrycznie nowe i pełnowartościowe posiadające odpowiednie dopuszczenia, certyfikaty, atesty itp. 8. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia potrzebne urządzenia i narzędzia niezbędne do realizacji zadania. 9. Do realizacji w/w prac Wykonawca powinien posiadać w pełni sprawne urządzenia spełniające wymogi: - ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. - Prawo Geologiczne i Górnicze (Dz. U. Nr 27, poz. 96 wraz z póz. zm.) w zakresie zmiany Art. 111, który między innymi stanowi, że w zakładach górniczych stosuje się wyroby: - spełniające wymagania dotyczące oceny zgodności, określone w odrębnych przepisach, - dopuszczone do stosowania w zakładach górniczych, w drodze decyzji wydanej, przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego, - ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 96, poz. 959) w sprawie dopuszczenia wyrobów do stosowania w zakładach górniczych, - rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 143, poz. 1393) w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem, - rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 91, poz. 858) w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa, - Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2002 r. Nr 166 poz. 1360, Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 718 i Nr 130 poz.1188 oraz Dz. U. z 2004 roku Nr 204, poz. 2087), - rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. Nr 49, poz. 414) - dyrektywa niskonapięciową 73/23/WE LVD obowiązująca do wszelkiego rodzaju sprzętu elektrycznego przeznaczonego do użytkowania przy napięciu nominalnym zakresów między 50 V i 1000 V prądu przemiennego oraz między 75 V i 1500 V prądu stałego jeśli są takie wymagane. W powyższej sprawie Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne pisemne oświadczenie i załączyć je do oferty, że zastosowane urządzenia spełniają wymagania określone w w/w aktach prawnych oraz ujętych w odrębnych przepisach i normach. 10. Wykonawca powinien udokumentować posiadane doświadczenie zawodowe dołączając wykaz ważniejszych prac wykonywanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonywane należycie - zał. Nr 4 do druku OFERTA. 11. Do oferty należy dołączyć wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji w/w prac- zał. Nr 6 do druku OFERTA. 12. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia oraz przekazaniu Zamawiającemu zostanie sporządzony protokół z odbioru prac podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego, który będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. Obowiązek sporządzenia protokołu odbioru spoczywa na Wykonawcy. 13. Warunki prowadzenia prac: a) Prace związane z przystosowaniem pochylni I w pokł. 349/1 do funkcji drogi ewakuacyjnej z poz. 690 m do poz. 600 m wraz z wzmocnieniem obudowy mogą być prowadzone całodobowo łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy po uzgodnieniu z Zamawiającym. Prace te nie mogą zakłócać ruchu zakładu. b) Wykonawca zapewni wyposażenie pracowników własnych w sprzęt ochrony dróg oddechowych, lampy oświetlenia indywidualnego i indywidualny sprzęt do pomiarów składu powietrza kopalnianego. c) Zamawiający zapewni możliwość korzystania z markowni, lampowni, łaźni górniczej, pomieszczenia biurowego. d) W razie wystąpienia wad przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad na swój koszt. 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed Zamawiającym, organami nadzoru górniczego oraz innymi organami kontrolnymi za całokształt prac związanych z realizacją przedmiotowego zadania oraz ewentualne skutki powstałe w wyniku zaniedbania lub rażącego naruszenia postanowień obowiązujących przepisów oraz zarządzeń i instrukcji obowiązujących w Zakładzie CZOK, w trakcie prowadzenia prac będących przedmiotem przetargu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy załącznik nr 2 do druku OFERTA 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art.44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składanie oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz ważniejszych usług wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do druku OFERTA. 8. Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik Nr 5 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć oświadczenie o gotowości współpracy przy zamówieniu - załącznik Nr 5a do druku OFERTA. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ( wymienione w pkt. 3.2 SIWZ), które Wykonawca winien - dołączyć do załącznik Nr 5 do druku OFERTA. 10. Wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia - załącznik Nr 6 do druku OFERTA. 11. Zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi - załącznik Nr 7 do druku OFERTA. - Wykonawca udzieli, co najmniej 12-miesięcznej gwarancji . 12. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 8 do druku OFERTA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Katowicach 40 - 205 Katowice, ul. Kopalniana 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Katowicach 40 - 205 Katowice, ul. Kopalniana 6 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.