Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Łomianki: Remont budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6.
Cz I Remont klasy fizyko chemicznej w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym
ul. Akinsa 6.
Cz II Remont sali gimnastycznej w starej części Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6.
Cz III Wymiana 15 sztuk drzwi wewnętrznych w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6.
Numer ogłoszenia: 114734 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, fax 0-22 7686302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Cz I Remont klasy fizyko chemicznej w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Cz II Remont sali gimnastycznej w starej części Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Cz III Wymiana 15 sztuk drzwi wewnętrznych w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6. Część I postępowania: Remont klasy fizyko chemicznej w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Termin wykonania robót - 30.08.2008 r. Warunki gwarancji: 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały winny mieć odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w placówkach oświatowych - szkołach. Część II postępowania Remont sali gimnastycznej w starej części Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Termin wykonania robót - 30.08.2008 r. Warunki gwarancji : 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały winny mieć odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w placówkach oświatowych - szkołach. Część III postępowania - Wymiana 15 sztuk drzwi wewnętrznych w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Termin wykonania robót - 30.08.2008 r. Warunki gwarancji : 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały winny mieć odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w placówkach oświatowych - szkołach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania w.w. warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 , 05-092 Łomianki, pok. 1 (Biuro Obsługi Mieszkańca ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 , 05-092 Łomianki pok. 1 (Biuro Obsługi Mieszkańca ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cz I Remont klasy fizyko chemicznej w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I postępowania: Remont klasy fizyko chemicznej w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Termin wykonania robót - 30.08.2008 r. Warunki gwarancji: 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały winny mieć odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w placówkach oświatowych - szkołach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II postępowania Remont sali gimnastycznej w starej części Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II postępowania Remont sali gimnastycznej w starej części Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Termin wykonania robót - 30.08.2008 r. Warunki gwarancji : 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały winny mieć odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w placówkach oświatowych - szkołach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III postępowania - Wymiana 15 sztuk drzwi wewnętrznych w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III postępowania - Wymiana 15 sztuk drzwi wewnętrznych w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Termin wykonania robót - 30.08.2008 r. Warunki gwarancji : 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały winny mieć odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w placówkach oświatowych - szkołach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu rozbudowy ulicy Pancerz - "Opracowanie projektu rozbudowy ul. Pancerz"
- Oprac. kompleks. dok. projekt.-kosztorys. w celu rozbudowy ul. Wąskiej na odc. długości ok. 450 mb od ul. Długiej do ul. Dolnej w ramach zad. inwest. nr 2024/08 pn.: "Przebudowa ul. Wąskiej"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu rozbudowy ul. Willowej, ul. Jesionowej, ul. Koncertowej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2024/07.
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy - część nr 2
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach I i II w ramach termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.