eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Remont budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Cz I Remont klasy fizyko chemicznej w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Cz II Remont sali gimnastycznej w starej części Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Ak

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Łomianki: Remont budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Cz I Remont klasy fizyko chemicznej w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Cz II Remont sali gimnastycznej w starej części Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Cz III Wymiana 15 sztuk drzwi wewnętrznych w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6.
Numer ogłoszenia: 114734 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, fax 0-22 7686302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Cz I Remont klasy fizyko chemicznej w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Cz II Remont sali gimnastycznej w starej części Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Cz III Wymiana 15 sztuk drzwi wewnętrznych w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym przy ul. Akinsa 6. Część I postępowania: Remont klasy fizyko chemicznej w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Termin wykonania robót - 30.08.2008 r. Warunki gwarancji: 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały winny mieć odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w placówkach oświatowych - szkołach. Część II postępowania Remont sali gimnastycznej w starej części Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Termin wykonania robót - 30.08.2008 r. Warunki gwarancji : 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały winny mieć odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w placówkach oświatowych - szkołach. Część III postępowania - Wymiana 15 sztuk drzwi wewnętrznych w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Termin wykonania robót - 30.08.2008 r. Warunki gwarancji : 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały winny mieć odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w placówkach oświatowych - szkołach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania w.w. warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 , 05-092 Łomianki, pok. 1 (Biuro Obsługi Mieszkańca ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 , 05-092 Łomianki pok. 1 (Biuro Obsługi Mieszkańca ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cz I Remont klasy fizyko chemicznej w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I postępowania: Remont klasy fizyko chemicznej w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Termin wykonania robót - 30.08.2008 r. Warunki gwarancji: 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały winny mieć odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w placówkach oświatowych - szkołach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II postępowania Remont sali gimnastycznej w starej części Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II postępowania Remont sali gimnastycznej w starej części Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Termin wykonania robót - 30.08.2008 r. Warunki gwarancji : 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały winny mieć odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w placówkach oświatowych - szkołach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III postępowania - Wymiana 15 sztuk drzwi wewnętrznych w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III postępowania - Wymiana 15 sztuk drzwi wewnętrznych w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6. Termin wykonania robót - 30.08.2008 r. Warunki gwarancji : 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wszystkie zastosowane materiały winny mieć odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w placówkach oświatowych - szkołach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.