eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Ustroń: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.
Numer ogłoszenia: 114730 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A., ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. (033) 8565650, fax 033 8543825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ustron.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie sprzętu rehabilitacyjnego dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A., zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.60.00 - Pomoce medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.60.00 - Pomoce medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.21.60 - Nosze Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.60 - Nosze Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 26.21.42.00 - Wanny Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.12.00 - Wanny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą : (spełnia albo nie spełnia), 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, oraz charakterystyka (opis) oferowanego sprzętu - dokumenty, które potwierdzą, że oferowane urządzenia spełniają minimalne parametry opisane w SIWZ m.in. kopia certyfikatu CE. 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 4) parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - załącznik nr 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5) aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 6) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4, 7) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5, 8) referencje - dokument, który potwierdzi fakt, iż dostawy wymienione w załączniku nr 5 zostały zrealizowane z należytą starannością. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 9) oświadczenie - załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. uzdrowisko-ustron.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do kinezyterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie sprzętu do kinezyterapii dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A., zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.60.00-0, 33.19.22.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do fizykoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie sprzętu do fizykoterapii dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A., zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do balenoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie sprzętu do balneotarapii dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A., zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.10.00.00-1, 33.19.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt do rehabilitacji onkologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie sprzętu do rehabilitacji onkologicznej dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A., zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łóżko rehabilitacyjno - elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie łóżka rehabilitacyjno - elektrycznego dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A., zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wanna do kąpieli w łóżku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie wanny do kąpieli w łóżku dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A., zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.21.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nosze przewoźne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie noszy przewoźnych dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A., zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.