eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › Zakup autobusu szkolnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Sicienko: Zakup autobusu szkolnego
Numer ogłoszenia: 114689 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 27447 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Sicienku, ul. Lipowa, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 58-70-690, fax 0-52 58-70-749.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu szkolnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego autobusu przeznaczonego do przewozu dzieci do szkół. Oferowany autobus winien być zbudowany w taki sposób aby spełniał wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32 z 2003r poz.262 z późn.zm.) oraz był zgodny z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o Ruchu Drogowym (tekst jednolity Dz.U. Nr108 z 2005r poz.908) (kod CPV 341-Pojazdy silnikowe). Ponadto zamawiany autobus powinien: 1)posiadać minimum 40 miejsc siedzących + kierowca, 2)być wyposażony w system ABS, 3)posiadać ogumienie bezdętkowe, 4)posiadać przyrząd kontrolny tachograf o zakresie pomiarowym (czas pracy kierowcy - elektroniczny), 5)posiadać blokadę przeciwuruchomieniową (immobiliser), 6)być koloru pomarańczowego. Autobus musi posiadać homologację lub decyzję zwalniającą z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji typu pojazdu. Wykonawca wyda pojazd wraz z całą dokumentacją autobusu, w tym instrukcję obsługi i konserwacji, dokumenty gwarancyjne - wszystko w języku polskim. Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji: 1)Wykonawca udzieli na cały pojazd minimum 36-miesięcznej gwarancji, minimum 36-miesięcznej gwarancji na perforację nadwozia. 2)Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu przekazania przedmiotu zamówienia. 3)Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu bezpłatny serwis gwarancyjny oraz serwis pogwarancyjny pojazdu, przy czym serwis pogwarancyjny świadczony będzie po podpisaniu odrębnej umowy. Na dzień podpisania umowy autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny pojazdu zapewnia: min. 3 lata gwarancji mechanicznej. Zmiana serwisanta wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. 4)Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego, a w przypadku napraw wymagających wizyty w autoryzowanej stacji obsługi, Wykonawca poniesie koszty dostarczenia przedmiotowego pojazdu do stacji obsługi. 5)Naprawa gwarancyjna w siedzibie Zamawiającego musi być wykonana w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii. 6)Autoryzowane stacje obsługi dla zakupionego autobusu powinny znajdować się w promieniu nie więcej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. 7)Ubezpieczenie OC, AC, NW na autobus Zamawiający zawrze we własnym zakresie po przekazaniu autobusu. Zamawiający odbierze autobus na własny koszt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 309600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAPENA S.A., Włynkówko 49 A, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 309600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 309600.00 / oferta z najwyższą ceną: 340600.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.