eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Rozebranie obicia ścian drewnianych, impregnacja środkiem przeciwgnilnym i zwiększającym odporność ogniową, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej kościoła drewnianego w Chronowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Nowy Wiśnicz: Rozebranie obicia ścian drewnianych, impregnacja środkiem przeciwgnilnym i zwiększającym odporność ogniową, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej kościoła drewnianego w Chronowie.
Numer ogłoszenia: 114689 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Duch Św. w Chronowie , Chronów 16, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6856750.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chronow.katolicki.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozebranie obicia ścian drewnianych, impregnacja środkiem przeciwgnilnym i zwiększającym odporność ogniową, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej kościoła drewnianego w Chronowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozebranie obicia ścian drewnianych,, impregnacja środkiem przeciwgnilnym i zwiększającym odporność ogniową, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej kościoła drewnianego w Chronowie. Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną , zgodnie z istniejącą stolarka okienną i drzwiową ściśle dostosowany do wymogów konserwatora zabytków , przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w rozdziale V SIWZ oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę PZP warunki: 1.1Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - PZP, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności spełniają warunki wynikające z Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. W sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 roku Nr 150, Poz. 1579) i wykazać się, co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracach przy zabytkach w zakresie jak dotowane zadanie lub będą posiadać stosowne zaświadczenie WKZ uprawniające do prowadzenia tego typu prac; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertywg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ . 2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 23 ust.1i 2 PZP , pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie;3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 3,4,5 muszą być złożone przez każdego wykonawcę.6.Zaakceptowany projekt umowy ZŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ 7. kosztorys ofertowy ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ 8. W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i dowiadczenie , potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia należy dołączyć co najmniej jedne referencje od dotychczasowych Zamawiających ( zgodnie z rozdz. IV. pkt.1.2. ppkt.1) 9. Zobowiązanie innych podmiotów ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ.10. Wykazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ 11.Oświadczenie o udzieleniu przez wykonawcę 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chronow.katolicki.eu..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko- Katolicka p.w. Ducha Św. w Chronowie, Chronów 16, w Kancelarii Parafialnej w Chronowie 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Ducha Św. w Chronowie, Chronów 16, w Kancelarii Parafialnej w każdy piątek od godz. 17 00 do dnia 10.08.2009r..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotacja celowa z budźetu państwa - Małopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Krakowie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.