eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawy części zamiennych do pojazdów samochodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-22

Olsztyn: dostawy części zamiennych do pojazdów samochodowych
Numer ogłoszenia: 114680 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1106 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5423856, faks 89 5422815, 5423022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11rbm.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy części zamiennych do pojazdów samochodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy części zamiennych do pojazdów samochodowych takich jak: Star 266, Tarpan/Honker, Star 944, Lublin II, III i IVECO. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został opisany w SIWZ w dziale II rozdział 18..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 39.52.20.00-7, 42.91.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę na wszystkie części wniesienia wadium w wysokości 10 200 zł. 3.Wykonawca składający ofertę na poszczególne części zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części nr 1 - 2 000 zł. dla części nr 2 - nie jest wymagane dla części nr 3 - 500 zł. dla części nr 4 - 2 400 zł. dla części nr 5 - 600 zł. dla części nr 6 - 1 200 zł. dla części nr 7 - nie jest wymagane dla części nr 8 - 2 200 zł. dla części nr 9 - 1 300 zł. dla części nr 10 - nie jest wymagane dla części nr 11 - nie jest wymagane dla części nr 12 - nie jest wymagane O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1106, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 10:00, miejsce: JW 1106 Olsztyn, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1, budynek nr 1, pokój nr 18. nie dopuszcza się możliwości składania ofert na biurze przepustek lub u oficera dyżurnego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa części zamiennych do Star 266, miejsce dostawy JW 1106 Skład Elbląg, ul. Dąbrowskiego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych do Star 266.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do Tarpana, miejsce dostawy JW 1106 Skład Elbląg, ul. Dąbrowskiego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do Tarpana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa opończy, miejsce dostawy JW 1106 Skład Elbląg, ul. Dąbrowskiego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opończy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa częsci zamiennych do Star 266, miejsce dostawy JW 4222 Giżycko, ul. Moniuszki 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częsci zamiennych do Star 266.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do Star 266, miejsce dostawy JW 1106 Olsztyn, ul. Saperska 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do Star 266.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa częsci zamiennych do Tarpan/Honker, miejsce dostawy JW 4222 Giżycko, ul. Moniuszki 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częsci zamiennych do Tarpan/Honker.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa częsci zamiennych do Lublin, miejsce dostawy JW 4222 Giżycko, ul. Moniuszki 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częsci zamiennych do Lublin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa częsci zamiennych do - Lublin II, III i IVECO miejsce dostawy JW 1106 Olsztyn, ul. Saperska 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częsci zamiennych do - Lublin II, III i IVECO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa częsci zamiennych do Stara 266 po regeneracji, miejsce dostawy JW 1106 Skład Elbląg, ul. Dąbrowskiego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częsci zamiennych do Stara 266 po regeneracji W przypadku części zamiennych regenerowanych, w celu określenia jakości wykonanej regeneracji, zamawiający dokona wglądu w proces regeneracji w zakładzie jej dokonującym. Prawidłowość wykonania tych czynności regeneracyjnych zostanie sprawdzona przez wyznaczonego przedstawiciela RPW, co zostanie potwierdzone w Protokóle odbioru; części zamienne regenerowane muszą być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację zakładu dokonującego regeneracji ( np. oznaczenie trwałe lub plomba przymocowana do zasadniczego elementu podzespołu z cechą zakładu, nr kolejnym części zamiennej). Do dostawy przekładni kierowniczych po regeneracji ujętych w części nr 9 przedmiotu zamówienia należy dołączyć Certyfikat bezpieczeństwa ZNAK B; regenerowane podzespoły, takie jak przekładnie kierownicze, skrzynie rozdzielcze muszą być napełnione właściwym dla danego typu podzespołu olejem, w ilości nominalnej, oplombowane, pomalowane z zewnątrz na kolor khaki lub czarny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa części zamiennych Star 266 po regeneracji, miejsce dostawy JW 4222 Giżycko, ul. Moniuszki 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częsci zamiennych do Stara 266 po regeneracji W przypadku części zamiennych regenerowanych, w celu określenia jakości wykonanej regeneracji, zamawiający dokona wglądu w proces regeneracji w zakładzie jej dokonującym. Prawidłowość wykonania tych czynności regeneracyjnych zostanie sprawdzona przez wyznaczonego przedstawiciela RPW, co zostanie potwierdzone w Protokóle odbioru; części zamienne regenerowane muszą być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację zakładu dokonującego regeneracji ( np. oznaczenie trwałe lub plomba przymocowana do zasadniczego elementu podzespołu z cechą zakładu, nr kolejnym części zamiennej). Do dostawy przekładni kierowniczych po regeneracji ujętych w części nr 9 przedmiotu zamówienia należy dołączyć Certyfikat bezpieczeństwa ZNAK B; regenerowane podzespoły, takie jak przekładnie kierownicze, skrzynie rozdzielcze muszą być napełnione właściwym dla danego typu podzespołu olejem, w ilości nominalnej, oplombowane, pomalowane z zewnątrz na kolor khaki lub czarny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa filtrów, miejsce dostawy JW 1106 Olsztyn, ul. Saperska 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filtrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa filtrów, miejsce dostawy JW 4222 Giżycko, ul. Moniuszki 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filtrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.