eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Remont budynku Szkoły Policealnej Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Ks. Piotra Skargi 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Piotrków Trybunalski: Remont budynku Szkoły Policealnej Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Ks. Piotra Skargi 3
Numer ogłoszenia: 114666 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika, ul. ks. Piotra Skargi 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6486353, fax 044 6486353.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policealna.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła samorządu wojewódzkiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Szkoły Policealnej Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Ks. Piotra Skargi 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga złożenia ofert częściowych na następujące części zamówienia: Część I - Remont instalacji elektrycznej - internat, Część II - Remont instalacji elektrycznej - parter, Część III- Remont instalacji centralnego ogrzewania . 2. Opis poszczególnych części zamówienia: Część I - Remont instalacji elektrycznej (kod CPV 452310000-3,45311100-1,45312311-0) Zakres robót obejmuje między innymi wymianę opraw oświetleniowych, puszek i gniazd instalacyjnych, montaż aparatów elektrycznych, montaż oprzewodowania, badania i pomiary, uzupełnienie tynków i malowanie. W ramach realizacji I części zamówienia należy wykonać remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w pomieszczeniach Internatu na II piętrze budynku. Wykonane roboty powinny być zgodne ze: - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót- załącznik nr 6 - przedmiarem robót - załącznik nr 7 Część II - Remont instalacji elektrycznej (kod CPV 45231000-3,45311100-1,45312311-0) Zakres robót obejmuje między innymi wymianę opraw oświetleniowych, puszek i gniazd instalacyjnych, montaż aparatów elektrycznych, montaż oprzewodowania, badania i pomiary, uzupełnienie tynków i malowanie. W ramach realizacji II części zamówienia należy wykonać remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku. Wykonane roboty powinny być zgodne ze: - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót- załącznik nr 8 (zasady wykonania i odbioru robót identycznie jak dla pomieszczeń internatu) - przedmiarem robót - załącznik nr 9 Część III - Remont instalacji centralnego ogrzewania - etap I (kod CPV 45331100-7) Zakres robót obejmuje wykonanie nowej instalacji c.o. w pomieszczeniach internatu, niezbędne zmiany dostosowawcze w pomieszczeniach szkoły, modernizację kotłowni. Wykonane roboty powinny być zgodne ze: - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót- załącznik nr 10 - przedmiarem robót - załącznik nr 11

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Szczegółowy opis dla wykonawców: Wykonawca powinien posiadać uprawnienie do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Szczegółowy opis dla wykonawców: a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał należycie przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia: - dla części I - roboty elektryczne - internat - za kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto każda, - dla części II - roboty elektryczne - parter - nie dotyczy, - dla części III - roboty związane z instalacjami co, za kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto każda; b) Robotami będzie kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodne z przepisami prawa: - dla części I - o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, - dla części II - o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, - dla części III - o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Szczegółowy opis dla wykonawców: Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Zaoferują (warunki dodatkowe): a) wykonanie zamówienia do dnia 27.08.2008 r. b) 30 dniowy termin płatności od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT i protokołu odbioru wykonywanych robót. c) 36 miesięczny okres gwarancji liczony od daty dokonania ostatecznego odbioru robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A. A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę- załącznik nr 1 (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę jedynie na jedną z części zamówienia przekreśla miejsca przeznaczone na wpisanie cen dotyczących pozostałych części ). A.2) Kosztorysy ofertowe - szczegółowe, - oddzielne dla każdej części zamówienia, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (dla części I - roboty elektryczne - internat, za kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto każda; dla części III - roboty związane z instalacjami co, za kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł brutto każda, nie dotyczy części II), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 (dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia powinny zawierać m.in. informację o zamawiającym, wykonawcy oraz wartości i zakresie wykonanych robót budowlanych) C.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawniania osoby, która będzie kierowała pracami budowlanymi (dla części I i II - o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych; dla części III - o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych): a) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie objętym zamówieniem lub dyplom mistrza w odpowiednim zawodzie budowlanym, b) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.2), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E F.) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1) i B.3) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie, za wyjątkiem dokumentów opisanych w pkt. D 1), które mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policealna.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policealna Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim adres: 97-300 Piotrków Tryb. ul. Ks. Piotra Skargi 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Policealna Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim adres: 97-300 Piotrków Tryb. ul. Ks. Piotra Skargi 3 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej - internat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Remont instalacji elektrycznej (kod CPV 45231000-3,45311100-1, 45312311-0) Zakres robót obejmuje między innymi wymianę opraw oświetleniowych, puszek i gniazd instalacyjnych, montaż aparatów elektrycznych, montaż oprzewodowania, badania i pomiary, uzupełnienie tynków i malowanie w pomieszczeniach internatu na II piętrze budynku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-3, 45.31.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Remont instalacji elektrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Remont instalacji elektrycznej (kod CPV 45231000-3,45311100-1, 45312311-0) Zakres robót obejmuje między innymi wymianę opraw oświetleniowych, puszek i gniazd instalacyjnych, montaż aparatów elektrycznych, montaż oprzewodowania, badania i pomiary, uzupełnienie tynków i malowanie w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.23.11-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III- Remont instalacji centralnego ogrzewania - etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III- Remont instalacji centralnego ogrzewania - etap I (kod CPV 45331100-7) Zakres robót obejmuje wykonanie nowej instalacji c.o. w pomieszczeniach internatu, niezbędne zmiany dostosowawcze w pomieszczeniach szkoły, modernizację kotłowni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.