To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-28
Bydgoszcz: Termomodernizacja elewacji z przebudową instalacji II i III piętra Budynku Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 114661 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68883 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, faks (052) 585 36 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja elewacji z przebudową instalacji II i III piętra Budynku Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych związanych z zadaniem Termomodernizacja elewacji z przebudową instalacji II i III piętra Budynku Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza w Bydgoszczy. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - projekt budowlany i dokumentacja wykonawcza zamieszczona w załączniku nr 9 do SIWZ. Stanowiące element dokumentacji wykonawczej przedmiary robót nie stanowią bezpośredniej podstawy ustalenia wysokości wynagrodzenia. Przedmiary robót przedstawione w załączniku nr 9 do SIWZ stanowią tylko materiał pomocniczy do przygotowania oferty. Przedstawiona w ofercie cena musi uwzględniać również elementy nieobjęte przedmiarami robót, a niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia. W tabeli nr 1, poniżej przedstawiono zakres projektowanych robót z podziałem na elementy skończone.1.ocieplenie ścian zewnętrznych m2 1187,82, 2. wymiana instalacji c.o II pietra kpl 1 3.wymiana instalacji c.o III pietra kpl 1. 4.wymiana instalacji c.w.u. II piętra kpl 1. 5.wymiana instalacji c.w.u. III piętra kpl 1 6.usprawnienie wentylacji grawitacyjnej II piętra kpl 1. 7.usprawnienie wentylacji grawitacyjnej III piętra kpl 1 .8.Wymiana opraw oświetleniowych szt. 104. 9.Wymiana instalacji wody zimnej Kpl.1. 3. Podstawą do wykonania robót elewacyjnych jest Projekt termomodernizacji budynku + kolorystyka elewacji, a podstawą do wykonania robót instalacyjnych jest projekt wykonawczy Adaptacja części budynku przy ul. Łukasiewicza w Bydgoszczy dla potrzeb Collegium Medicum wraz z termomodernizacją, parkingiem i ogrodzeniem przy ul. Łukasiewicza 1w Bydgoszczy dz. nr 26/7 obr. 202, w części dotyczącej instalacji sanitarnych i elektrycznych, o których mowa w załączniku nr 9 do SIWZ. 4.Zakres projektu wykonawczego Adaptacja części budynku przy ul. Łukasiewicza w Bydgoszczy dla potrzeb Collegium Medicum wraz z termomodernizacją, parkingiem i ogrodzeniem przy ul. Łukasiewicza 1w Bydgoszczy dz. nr 26/7 obr. 202 wykracza poza przedmiot zamówienia. Jest on przedmiotem inwestycji realizowanej w ramach postepowania przetargowego nr DAN/44/13 pn. Adaptacja budynku przy ul. Łukasiewicza 1 dla potrzeb UMK w Toruniu CM w Bydgoszczy - etap II. Inwestycja ta prowadzona będzie równolegle z przedmiotem niniejszego postepowania. 5. W zakresie instalacji elektrycznych w ramach postępowania Wykonawca zainstaluje oświetlenie ze źródłem światła LED w pomieszczeniach III piętra, zgodnie z zamieszczonym w załączniku nr 9 do SIWZ opracowaniem pt. Zakres robót elektrycznych do wykonania w postępowaniu Termomodernizacja elewacji z przebudową instalacji II i III piętra Budynku Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy 6.W zakresie instalacji sanitarnych w ramach postepowania Wykonawca wykona na II i III piętrze budynku:- instalacje centralnego ogrzewania; - instalacje ciepłej i zimnej wody użytkowej; - usprawnienie wentylacji grawitacyjnej. 7.Wykonawca w terminie do 5 dni po zawarciu umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram robót dostosowany do Planu Nakładów Inwestycyjnych Zamawiającego i Harmonogramu Robót zatwierdzonego w postepowaniu DAN/44/13. W harmonogramie robót Wykonawca uwzględni konieczność dostosowania swoich robót do kolejności robót wykonywanych w postepowaniu DAN/44/13. Zamawiający umożliwi wgląd do dokumentacji, w tym harmonogramu robót postępowania DAN/44/13. 8.Przy wycenie robót i w harmonogramie robot Wykonawca uwzględni wszystkie utrudnienia i prace pomocnicze związane z koniecznością wykonywania prac w obiekcie użytkowanym jak np. przenoszenie i zabezpieczanie sprzętu i mebli jeśli jest to konieczne, wykonywanie szczególnie uciążliwych prac w godzinach popołudniowych, konieczność uzgadniana z Zamawiającym terminów i zakresu czynności mających istotny wpływ na korzystanie z infrastruktury przez Zamawiającego tj. momentów odłączeń, przełączeń, ograniczeń korzystania z powierzchni itp. oraz wszystkie utrudnienia związane z faktem, że w obiekcie równolegle prowadzone będą prace budowlane związane z realizacją postepowania DAN/44/13. 9.Koordynatorem wszystkich robót prowadzonych w obiekcie będzie kierownik budowy Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu DAN/44/13. 10.Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP oraz przeciwpożarowych w budownictwie. Roboty wykonywać należy w sposób nieuciążliwy, zgodnie z wiedzą techniczną, wymogami norm oraz ściśle wg technologii i zaleceń producentów materiałów budowlanych; 11.Poza podstawowym przedmiotem zamówienia zakres prac obejmuje również: 1)uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, zgód wynikających z zakresu lub koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 2)wykonanie wszystkich koniecznych opracowań, dokumentów i uzgodnień niewymienionych w Umowie, a niezbędnych do uzyskania kompletności dokumentacji przedmiotu Umowy lub dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 3)przeprowadzenie wymaganych testów, pomiarów, badań i odbiorów innych niż odbiór końcowy przedmiotu Umowy przez Zamawiającego zgodnie z postanowieniami Umowy; 4)udział w odbiorze końcowym przedmiotu Umowy; 5)konserwację i serwis zgodnie z wytycznymi producentów zamontowanego urządzenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ze środków Funduszu Spójności w ramach projektu Termomodernizacja obiektów CM UMK poprawą efektywności wykorzystania energii realizowanego w ramach działania 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, priorytetu IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, na Umowy o dofinansowanie projektu nr POIS.09.03.00-00-047/09.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNO-BUDOWLANY "IZBUD " DANUTA ADAMCZAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNO-BUDOWLANY "IZBUD " DANUTA ADAMCZAK
- ZAKŁAD OGÓLNO-BUDOWLANY IZBUD DANUTA ADAMCZAK, UL. PELIKANOWA 22, 85-449 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1027545,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 788935,02
Oferta z najniższą ceną: 641406,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1178865,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 38/PA/2024 Sukcesywne dostawy papieru ksero format A3 i A4 dla Spółki ADM
- Zakup toreb na maski do MP-6
- Dostawa kart przedpłaconych
- Wykonanie robót naprawczych i oczyszczenie 3 przepustów w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku
- Dostawy sukcesywne wyrobów medycznych hemostatycznych oraz wyrobów medycznych do witrektomii
- Sprzęt laboratoryjny I
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.