eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Zarządzanie substancją komunalna stanowiącą własność Gminy Miejskiej Hrubieszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Hrubieszów: Zarządzanie substancją komunalna stanowiącą własność Gminy Miejskiej Hrubieszów
Numer ogłoszenia: 114650 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, fax 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie substancją komunalna stanowiącą własność Gminy Miejskiej Hrubieszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, socjalnymi i zamiennymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Hrubieszów jn: - budynki mieszkalne wraz z terenami przynależnymi w ilości 59 szt. budynków o łącznej powierzchni użytkowej mieszkań - 10.461,13 m² (wykaz budynków w załączeniu) UWAGA! Zakres zarządzania będzie sukcesywnie aktualizowany z chwilą wykupu mieszkań.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 5.000zł słownie; pięć tysięcy zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu - wyłącznie na konto Zamawiającego z dopiskiem (Wadium do przetargu nr. GMK.341- 17/07) - Dowód wpłaty wadium można dołączyć do oferty lub przedłożyć je Komisji przetargowej w dniu przetargu. Kasa Urzędu Miasta nie przyjmuje wpłat wadium - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr.109,poz.1158, z póż. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) Posiadają doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi e) Przed zawarciem umowy złoży potwierdzenie posiadania polisy OC w zakresie zarządzania nieruchomościami w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł. ( sto tysięcy zł. ) f) Oferent który przed złożeniem oferty zapoznał się na miejscu z przedmiotem i zakresem zamawianej usługi 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W ofercie oprócz propozycji kosztów oferent składa nw. dokumenty, oświadczenia,zaświadczenia, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi tj. status prawny firmy /aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, kopia koncesji lub zezwolenia (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz ich przyjęciu, - oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową - kopia bilansu za ostatni rok lub w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania bilansu, informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę, uprawnienia, doświadczenie i pracowników zdolnych do wykonywania objętych przetargiem robot, - oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia, - oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - referencje od innych zleceniodawców z okresu ostatnich 3 lat na wykonane usługi o podobnym charakterze. - oświadczenie o terminie związania ofertą. - wykaz zrealizowanych usług z zarządzania nieruchomościami mieszkaniowymi - polisę OC od działalności w zakresie zarządzania - dowód wpłacenia wadium 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Zał. 3 do SIWZ 3. wykaz pracowników przygotowanych do wykonywania zamówionej usługi Zał. do SIWZ 4. parafowany i wypełniony wzór umowy Zał. nr. 2 5. wykaz zrealizowanych usług z zakresu zarządzania nieruchomościami mieszkaniowymi Zał. nr. 5 6.wszystkie oswiadczenia, kopie zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów powinny być podpisane przez uprawniona osobe, natomiast kopie potwierdzone za zgodność z orginałem przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta w Hrubieszowie Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym o Ochrony Środowiska 22-500 Hrubieszów ul. 3-go Maja 15 tel.084 6962380 w.56.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat Urzedu Miasta w Hrubieszowie 22-500 Hrubieszów ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.