eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2015 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-16

Białystok: Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 11464 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219233 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2015 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych. Zamówienie obejmuje dwie części:1.1. Część I obejmuje sukcesywną dostawę druków akcydensowych wymienionych poniżej, w którym wskazano rodzaj i parametry zamawianych druków oraz ich przewidywaną ilość. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści druków objętych przedmiotem zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych wewnętrznych i zewnętrznych. Zmiana treści nie będzie powodowała zmiany ceny. Druki muszą być dostarczone do Zamawiającego odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wpływem czynników atmosferycznych. Wykaz siedzib, do których będą realizowane dostawy druków akcydensowych: 1) Białystok, ul. Słonimska 1 2) Białystok, ul. J.K. Branickiego 3/5 3) Białystok, ul. Składowa 11. Częstotliwość dostaw - jeden raz w miesiącu do wskazanej każdorazowo przez Zamawiającego siedziby. Wykaz druków akcydensowych objętych zamówieniem L.p. Opis przedmiotu Jedn. miary Ilość szacunkowa* 1 2 3 4 1.Dziennik budowy Pb-51b-60 kartek( 30 oryginałów + 30 kopii), na kopiach perforacja umożliwiająca oderwanie kartki, format A4, sztywna tekturowa okładka wg zał. wzoru 1 szt. 60 2. Dzienniki korespondencyjne, format A4, twarda oprawa, 96kart. szt. 50 3. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych - format A4, papier offsetowy, oprawa zeszytowa, 16 kartek szt. 50 4. Karta urlopowa, offsetowa, druk jednostronny, format A6 * bloczek (100k.) 100 5. Karty drogowe numerowane seria Aa, druk obustronny, format A5, offset o gr.80g/m2 bloczek (100k.) 60 6. Koperta dowodowa z nadrukiem, kolor biały, format B5,wym. 250x176mm, zadruk w kolorze czarnym, otwierana od góry bez kleju, gr.120g/m2, wg wzoru nr 2 szt. 15 000 7. Kwitariusz przychodowy, format A5, druk samokopiujący oryginał + 2 kopie (kopie w różnych kolorach), klejony w blok. Druk numerowany, 1 blok zawiera 100 pokwitowań wpłat, na jednej stronie 5 pokwitowań, blok posiada twardą okładkę z zamocowaną na trwałe podkładką, na oryginale i 1 kopii nacięta jest mikroperforacja ułatwiająca wyrywanie odcinków potwierdzających wpłaty. bloczek 40 8.Polecenie księgowania, papier samokopiujący, format A5, bloczek (60k.) 30 9.Polecenie przelewu/ wpłata gotówkowa (1+1), samokopia, format A6 bloczek(50kom.) 40 10.Polecenie przelewu/ wpłata gotówkowa (1+3), samokopia, format A6 bloczek (25kom.) 40 11.Polecenie wyjazdu służbowego, druk dwustronny, format A5, bloczek(100k.) 35 12.Potwierdzenie odbioru KPA z odrywaną perforacją, zadruk jednostronny, perforacja na górze po dłuższym boku, druk o wymiarach: wysokość 123mm ( w tym perforacja14mm) x160mm (szerokość), gramatura 160g/m2 o treści wg zał. wzoru nr 3 szt. 10 000 13.Potwierdzenie odbioru KPA z odrywaną perforacją, zadruk obustronny, perforacją na górze po dłuższym boku, druk o wymiarach: wysokość 123mm ( w tym perforacja14mm) x160mm (szerokość), gramatura 160g/m2 o treści wg zał. wzoru nr 4 szt. 6 000 14.Roczna karta ewidencji obecności, format A5, karton offsetowy 200g/m2, druk dwustronny szt. 200 15.Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, format A5**, druk czarny, obustronny bloczek(100k.) 130 16.Zgłoszenie pobytu stałego, format A5**, druk czarny, obustronny bloczek(100k.) 130 17.Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego ponad 3 miesiące, format A5**, druk czarny, obustronny bloczek(100k.) 60 18. Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego, format A5**, druk czarny, obustronny bloczek(100k.) 120 19. Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej, format A5**, druk czarny, obustronny bloczek (100k.) 30 20. Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającej dłużej niż 6 miesięcy, format A5**, druk czarny, obustronny bloczek (100k.) 30 * druki, które mogą być wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu odpadów, zgodnie z wykazem zadań Krajowego planu gospodarki odpadami 2010 ** druki zgodne z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego 2.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych druków. 3.Dostawy druków będą realizowane sukcesywnie w ciągu 2 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego asortyment i ilość oraz miejsce dostawy każdej partii 4. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00-16:00 w poniedziałek i 7:30-15:30 wtorek-piątek, do wskazanej każdorazowo siedziby Zamawiającego. 5.W przypadku zmiany jakiejkolwiek siedziby UM, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanej siedziby na inną zlokalizowaną w obrębie miasta Białegostoku. Zmiana siedzib wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 7. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych ilości, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy. 9.Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii druków akcydensowych odbywać się będzie drogą elektroniczną..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.90.00.00 - Różne druki 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa druków akcydensowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAF-SYSTEM Sp.j. S.Dyttus, M.Jarnuszkiewicz, ul. Śląska 47A, 93-237 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6283,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6372,85

  • Oferta z najniższą ceną: 6372,85 / Oferta z najwyższą ceną: 7873,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Drukowanie i dostawa druków poligraficznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski spółka jawna, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26537,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31802,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7496,45 / Oferta z najwyższą ceną: 31802,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.