eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Projekt budowy ścieżki rowerowej Barchnowy -Owidz.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Starogard Gdański: Projekt budowy ścieżki rowerowej Barchnowy -Owidz.
Numer ogłoszenia: 114623 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowy ścieżki rowerowej Barchnowy -Owidz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokumentacja projektowa budowy ścieżki w pasie drogi gminnej nr 213041G obejmować będzie w szczególności zaprojektowanie: ścieżki rowerowej o minimalnych parametrach wymaganych przepisami i normami. Szerokość ścieżki zasadnicza 2m z zachowaniu bezpiecznej odległości od pasa istniejącej jezdni oraz z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów . -Całkowita długość projektowanej ścieżki rowerowej objętej przedmiotem zamówienia początek ścieżki od granicy wykonywanego ronda z elementem ścieżki rowerowej w rejonie działki nr 190/56 skrzyżowania w Owidzu do terenu istniejącej pętli autobusowej to około 1,7 km. - Zadanie obejmuje zaprojektowanie budowy ścieżki rowerowej, - przebudowy i budowy zjazdów, w pasie drogi objętym projektowaniem. - przebudowy i budowy zatok autobusowych, - odwodnienia drogi: głownie powierzchownie np. rowami, w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych; - budowy przepustów, - budowa oświetlenia ulicznego w minimalnym zakresie; od początku ciągu rowerowego w Owidzu do końca zwartej zabudowy na terenie wsi Barchnowy. - przebudowy elementów kolidującej sieci uzbrojenia terenu w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych - teren uzbrojony jest w sieć telekomunikacyjną, elektroenergetyczną -naziemną i podziemną, wodociągową, kanalizacyjną sanitarną - elementów uspokojenia ruchu, - docelowej organizacji ruchu i tymczasowej organizacji ruchu na czas robót. - poszerzenia pasa drogowego. 2. Charakterystyczne parametry określające wielkość planowanych prac projektowych - dane wyjściowe do projektowania : -długość trasy objętej projektem - około 1,7 km; - ścieżka o minimalnych szerokościach; - odwodnienie - projektowane do rowów przydrożnych w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych; - przebudowa i budowa przepustów drogowych o ile wyniknie to z projektu budowlanego; - budowa ścieżki rowerowej na całej trasie oznaczonej na załączniku graficznym - badania podłoża gruntowego na całej trasie projektowanej ścieżki; - inwentaryzacja drzew w projektowanym pasie lokalizacji ścieżki ; - poszerzenie pasa drogowego, głównie w celu lokalizacji ciągu ścieżki rowerowej w przypadku braku miejsca w istniejących pasach drogowych; do wyceny projektów podziałów w ramach przedmiotu zamówienia należy przyjąć 8 działek przylegających do istniejącego pasa drogowego, wraz z późniejszym wyniesieniem granic w teren po uzyskaniu prawomocnej decyzji o ZRID. 3.1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki rowerowej w pasie drogi gminnej 213041G obejmującą: - Część projektową (opisową i rysunkową) - projekty budowlano-wykonawcze dla branż: a- drogową w tym projekt stałej i tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy b- elektryczną- oświetleniową. c- ewentualne projekty branżowe teletechniczne w przypadku usunięcia kolizji - Część kosztową -przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - Wypisy z rejestru gruntów - Przygotowanie wniosku, wraz z niezbędnymi załącznikami i uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji , na podstawie ustawy z dnia 10.04.2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych Dz.U.2003r nr 80, poz.721, - Przygotowanie materiałów i wniosków na decyzje wraz z uzyskaniem tych decyzji i opracowania towarzyszące np. operaty wodno-prawne, pozwolenie wodno-prawne, karty informacyjne przedsięwzięcia, ewentualnie raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, itp. - Dokumentację geodezyjno-prawną w tym projekt podziału nieruchomości ze wskazaniem prawnych granic każdej nieruchomości, przez które przebiegać będzie rozgraniczenie terenu inwestycji, - Wyniesienie projektu podziału w terenie - Opracowanie map do celów projektowych terenu objętego pracami projektowymi - Dokumentację geologiczną , odwierty w gruncie min. co 300m, - komplet badań należy przekazać zamawiającemu wraz z dokumentacją projektową. 3.2. Część projektowa (opisowa i rysunkowa) powinna składać się z następujących opracowań: a- Projekt koncepcyjny - 2 egz. - 2 warianty do wyboru- b- Projekty budowlano-wykonawcze dla poszczególnych branż po 5 egz. wraz z płytą CD -pliki z rozszerzeniem .pdf c- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z podziałem na poszczególne branże, w 2 egz. oraz na płycie CD (pliki z rozszerzeniem .pdf d- Informacja BIOZ 3.3. Część kosztowa powinna składać się z: a- Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego w oparciu o KNR ,w przypadku zmiany przepisów w oparciu o metody i podstawy sporządzenia kosztorysów inwestorskich określonych w aktualnych przepisach obowiązujących w dniu przekazywania kompletnej dokumentacji w 1 egz. oraz na płycie CD pliki z rozszerzeniem .pdf b- przedmiaru robót, w układzie jednostkowym, z odniesieniem do pozycji specyfikacji technicznej w 1 egz. oraz na płycie CD pliki z rozszerzeniem .pdf.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się obowiązku wpłacenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień przez prowadzącego działalność gospodarczą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż w okresie ostatnich trzech lat Wykonawca wykazał się realizacją co najmniej trzech dokumentacji projektowych porównywalnych z zakresem przedmiotu zamówienia - dotyczącej projektu przebudowy, rozbudowy lub budowy ścieżki rowerowej w pasie drogi . lub drogi publicznej o długości min. 1 km. W wykazie ma się znaleźć przynajmniej jedna dokumentacja projektowa wykonana pod kątem uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej -ZRID. Realizacja tych projektów musi być potwierdzona poświadczeniami. Wykazane prace wykraczające poza wymagany charakter nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Dotyczy to również wykazanych opracowań nie potwierdzonych poświadczeniami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający wymaga wskazania przynajmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalnościach: - w branży drogowej bez ograniczeń - w branży instalacyjno-energetycznej bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w więcej niż 1 z powyższych specjalności. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie. Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełnić niniejszy warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12 ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez właściwy organ w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 20 000 złotych. 6.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - opóźnienia w podpisaniu umowy z winy zamawiającego - w przypadku wystąpienia prac projektowych dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót, - w przypadku, niezawinionych przez Wykonawcę, opóźnień w wydawaniu przez organy niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień, - w przypadku wystąpienia innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie prac projektowych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów prawa dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - zmiana podatku VAT 3. Inne zmiany: - w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, - w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa, - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby podwykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca będzie obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych wykonania usługi, 5. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gd. ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gd..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gd. ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gd. pok 19 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.