eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › Przebudowa ulicy Ogrodowej w miejscowości Grabowa, gmina Łazy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Łazy: Przebudowa ulicy Ogrodowej w miejscowości Grabowa, gmina Łazy
Numer ogłoszenia: 114603 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54505 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łazy, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 32 6729326, faks 32 67 29 326.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Ogrodowej w miejscowości Grabowa, gmina Łazy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie koryta w gruncie wraz z ułożeniem nowych warstw konstrukcyjnych jezdni oraz wykonaniem stabilizacji podłoża cementem. W km 0+316,70 istniejący przepust drogowy należy wyremontować wymieniając elementy rurowe na nowe rury żelbetowe kl. B Dn 500. W tym samym miejscu należy wykonać wpust drogowy W1. Po południowej stronie przepustu należy wykonać ścianę oporową wyposażoną w bariery typu U. 2.Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni ulicy bez łączenia asfaltu w środkowej części jezdni. 3.Parametry techniczne: Początek zadania zlokalizowano w punkcie A0 na wysokości posesji nr 22. Koniec opracowania znajduje się w punkcie A8 w km 0+408,60 na skrzyżowaniu z ul. Skalną. Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni drogowej o szerokości 5,0 m do skrzyżowania z ul. Strażacką i dalej 5,5 m i obustronnym poboczem szerokości min. 0,75 m lub dowiązaniem do krawędzi budynków lub ogrodzeń. Od km 0 + 303,90 do 372,99 droga ograniczona będzie po południowej stronie krawężnikiem (15x30) cm w świetle 12cm, co pozwoli sprawniej odprowadzać wody opadowe. Istniejący plac przy kapliczce podlega korytowaniu wraz z ułożeniem warstw konstrukcyjnych oraz wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni 135 m2. 4.Informujemy, że obecnie Spółka Promax dokonuje w pasie drogowym ulicy Ogrodowej wymianę sieci wodociągowej. Obecnie istniejąca nawierzchnia z płyt betonowych jest usuwana, koszty demontażu i utylizacji płyt nie obciążą Wykonawcy wyłonionego w przetargu. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: 1)PROJEKT WYKONAWCZY Przebudowa ulicy Ogrodowej w miejscowości Grabowa, gmina Łazy wykonany przez OPTOVIA. Siedziba: 50-334 Wrocław, ul. Ukryta 12/11 Pracownia: 42-200 Częstochowa, Aleja Najświętszej Maryi Panny 51 2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót wykonane przez: OPTOVIA. Siedziba: 50-334 Wrocław, ul. Ukryta 12/11 Pracownia: 42-200 Częstochowa, Aleja Najświętszej Maryi Panny 51 3)Przedmiary robót (pomocniczo). 6.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności. Użyte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. 7.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp - Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem -minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe- zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego, w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta ( dostawcy ) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 8.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu materiału oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierających wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne. 9.Zestawienie zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi materiałami i urządzeniami w dokumentacji projektowej oraz przedmiarów robót. Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę równoważnych zamienników materiałów i urządzeń pod warunkiem, że materiały i urządzenia zaproponowane są istotnie równoważne z określonymi w wielobranżowej dokumentacji projektowej. Zaoferowanie urządzeń lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. Zestawienie zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń wraz z ich parametrami technicznymi należy dołączyć do każdego wydzielonego przedmiaru robót. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający w porozumieniu z projektantem na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W przypadku niewykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 87 ust 2 pkt 3 dokona poprawy materiałów i urządzeń na podane w dokumentacji bez zmiany wynagrodzenia. Nie umieszczenie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji projektowej. 10.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 5 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 11.Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół Odbioru Ostatecznego Zadania lub Zadań, odpowiednio do złożonej oferty. 12.Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany posiadać zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 13.Wykonawca winien zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, oraz przepisami bhp i p.poż, przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 14.Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową. 15.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu placu budowy i jego otoczenia w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa ulicy Ogrodowej w miejscowości Grabowa, gmina Łazy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLS Spółka z o.o. Spółka komandytowa, ul. Chopina 2, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284360,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189999,99

  • Oferta z najniższą ceną: 189999,99 / Oferta z najwyższą ceną: 242306,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.