eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa zestawów do zabiegów artroskopowych rekonstrukcyjnych w obrębie stawu ramiennego, stabilizatorów DHS i DCS, implantów ortopedycznych barkowych, zestawów do artroskopii (kaniule, trokary, obturator ołówkowy, optyka artroskopowa i światłowody)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Toruń: Dostawa zestawów do zabiegów artroskopowych rekonstrukcyjnych w obrębie stawu ramiennego, stabilizatorów DHS i DCS, implantów ortopedycznych barkowych, zestawów do artroskopii (kaniule, trokary, obturator ołówkowy, optyka artroskopowa i światłowody)
Numer ogłoszenia: 114585 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do zabiegów artroskopowych rekonstrukcyjnych w obrębie stawu ramiennego, stabilizatorów DHS i DCS, implantów ortopedycznych barkowych, zestawów do artroskopii (kaniule, trokary, obturator ołówkowy, optyka artroskopowa i światłowody).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - dostawa zestawów do zabiegów artroskopowych rekonstrukcyjnych w obrębie stawu ramiennego:
1. Kotwice niskoprofilowe do naprawy obrąbka panewki stawu ramiennego biowchłanialne w kształcie klina, samoblokujące się w kanale kostnym, z pętlą nici blokowaną w szczelinie kotwicy z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 19 kg osadzone na wprowadzaczu z funkcją /stop/. - 30 szt.
2 Kotwice przeznaczone do naprawy stożka rotatorów, tenodezy bicepsa i innych napraw tkanek miękkich, niewchłanialne tytanowe w kształcie spirali z min. czterema pełnymi obrotami gwintu o średnicy 5 mm do bezpośredniego umieszczania w warstwie podchrzęstnej kości bez konieczności wiercenia, , z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 24 kg osadzone na wprowadzaczu z oznakowaniem głębokości wprowadzenia kotwicy - 20 szt.
3 Kotwice przeznaczone do naprawy stożka rotatorów, tenodezy bicepsa i innych napraw tkanek miękkich, niewchłanialne tytanowe w kształcie spirali z min. czterema pełnymi obrotami gwintu o średnicy 6,5 mm do bezpośredniego umieszczania w warstwie podchrzęstnej kości bez konieczności wiercenia, , z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 24 kg osadzone na wprowadzaczu z oznakowaniem głębokości wprowadzenia kotwicy -10 szt.
4 Kotwice biowchłanialne w kształcie spirali z min. czterema pełnymi obrotami gwintu o średnicy 4,5 mm z dwoma rodzajami gwintu (do warstwy korowej i gąbczastej kości) do bezpośredniego umieszczania w warstwie podchrzęstnej kości bez konieczności wiercenia, , z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 24 kg osadzone na wprowadzaczu z oznakowaniem głębokości wprowadzenia kotwicy - 20 szt.
5 Przezroczyste gwintowane kaniule artroskopowe o wym. 7,0 x 75 mm z potrójnym systemem uszczelniającym - 5 szt.
6 Kaniule ssące do pompy artroskopowej FMS DUO - 20 szt.
7 Zestawy drenów jednorazowych sterylnych podających i odbierających płyn z pompy artroskopowej FMS DUO - 30 kpl.
8. Końcówka ssaka podłogowego do ciągłego osuszania podłogi -1 szt. 9 Końcówki robocze do shavera do usuwania tkanek miękkich o brzegach: - ząbkowanych -10 szt.
- gładkich - 5 szt.
10 Owalne frezy wysokoobrotowe do usuwania tkanki kostnej - 5 szt.
Zadanie Nr 2 - dostawa stabilizatorów DHS i DCS
1.Dynamiczny stabilizator biodrowy DHS, kompletny w składzie:
- płytka DHS od 2 - 20 otworów
- śruba doszyjkowa - o średnicy gwintu O 12,5 mm i O 16 mm i długości gwintu 22 mm i 27 mm
- śruba kompresyjna (30 kpl.) 2.Dynamiczny stabilizator kłykciowy DCS, kompletny w składzie:
- płytka DCS od 6 do 22 otworów
- śruba główna (szyjkowa) o średnicy gwintu O12,5 mm i O 16 mm i długości gwintu 22 mm i 27 mm
- śruba kompresyjna (10 kpl.) Zadanie Nr 3 - dostawa implantów tytanowych do rekonstrukcji artroskopowych w obrębie stawu barkowego
1. Implanty tytanowe do rekonstrukcji artroskopowych w obrębie stawu barkowego, jednoniciowe, niegwintowane, mocowane w kości za pomocą sprężystych rozpórek, o średnicy 2,4 mm - 30 szt. Zadanie Nr 4 - dostawa implantów tytanowych do rekonstrukcji w obrębie stawu barkowego
1 Implanty do rekonstrukcji w obrębie stawu barkowego tytanowe gwintowane dwuniciowe o średnicach 2,8 mm, 3,5 mm 5,0 mm i 6,5 mm. - 20 szt.
Zadanie Nr 5 - dostawa implantów do dwu- i wielorzędowej rekonstrukcji stożka rotatorów
1 Implanty do dwu- i wielorzędowej rekonstrukcji stożka rotatorów pozwalające na regulację napięcia nici po finalnym osadzeniu implantu w kości, z systemem zabezpieczającym przed zerwaniem wewnętrznego gwintu w implancie, o średnicy 5,5 mm i 6,5 mm. - 10 szt.
Zadanie Nr 6 - dostawa zestawów do artroskopii (kaniule, trokary, obturator ołówkowy, optyka artroskopowa i światłowody).
1. Kaniula artroskopowa 5,8 mm, 2 zawory obrotowe - 3 szt.
2. Trokar do kaniuli 5,8 mm - 1 szt.
3. Obturator ołówkowy do kaniuli 5,8 mm - 2 szt.
4. Optyka artroskopowa wysokiej rozdzielczości HD Ideal Eyes 4mm, 30 stopni - 3 szt.
5. Światłowód 5mm x 3m - 3 szt.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.18.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań:
      Zadanie Nr 1 - 30.000,00 zł,
      Zadanie Nr 2 - 24.000,00 zł,
      Zadanie Nr 3 - 6.000,00 zł,
      Zadanie Nr 4 - 5.600,00 zł,
      Zadanie Nr 5 - 14.000,00 zł,
      Zadanie Nr 6 - 20.000,00 zł,
      brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 54.000,00 zł. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
      Zadanie Nr 1 - 37.500,00 zł,
      Zadanie Nr 2 - 30.000,00 zł,
      Zadanie Nr 3 - 7.500,00 zł,
      Zadanie Nr 4 - 7.000,00 zł,
      Zadanie Nr 5 - 17.500,00 zł,
      Zadanie Nr 6 - 25.000,00 zł,
      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
      Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie 67.500,00 zł. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) lub aktualny certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi - dotyczy także instrumentarium.
    b/ prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
*Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.

*Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym. 2. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie stanowiła zmiany umowy i nie będzie wymagała aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa zestawów do zabiegów artroskopowych rekonstrukcyjnych w obrębie stawu ramiennego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kotwice niskoprofilowe do naprawy obrąbka panewki stawu ramiennego biowchłanialne w kształcie klina, samoblokujące się w kanale kostnym, z pętlą nici blokowaną w szczelinie kotwicy z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 19 kg osadzone na wprowadzaczu z funkcją /stop/. - 30 szt.
    2 Kotwice przeznaczone do naprawy stożka rotatorów, tenodezy bicepsa i innych napraw tkanek miękkich, niewchłanialne tytanowe w kształcie spirali z min. czterema pełnymi obrotami gwintu o średnicy 5 mm do bezpośredniego umieszczania w warstwie podchrzęstnej kości bez konieczności wiercenia, , z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 24 kg osadzone na wprowadzaczu z oznakowaniem głębokości wprowadzenia kotwicy - 20 szt.
    3 Kotwice przeznaczone do naprawy stożka rotatorów, tenodezy bicepsa i innych napraw tkanek miękkich, niewchłanialne tytanowe w kształcie spirali z min. czterema pełnymi obrotami gwintu o średnicy 6,5 mm do bezpośredniego umieszczania w warstwie podchrzęstnej kości bez konieczności wiercenia, , z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 24 kg osadzone na wprowadzaczu z oznakowaniem głębokości wprowadzenia kotwicy -10 szt.
    4 Kotwice biowchłanialne w kształcie spirali z min. czterema pełnymi obrotami gwintu o średnicy 4,5 mm z dwoma rodzajami gwintu (do warstwy korowej i gąbczastej kości) do bezpośredniego umieszczania w warstwie podchrzęstnej kości bez konieczności wiercenia, , z dwiema nićmi zbudowanymi z materiału biowchłanialnego i niewchłanialnego o wytrzymałości na zerwanie min. 24 kg osadzone na wprowadzaczu z oznakowaniem głębokości wprowadzenia kotwicy - 20 szt. 5 Przezroczyste gwintowane kaniule artroskopowe o wym. 7,0 x 75 mm z potrójnym systemem uszczelniającym - 5 szt.
    6 Kaniule ssące do pompy artroskopowej FMS DUO - 20 szt.
    7 Zestawy drenów jednorazowych sterylnych podających i odbierających płyn z pompy artroskopowej FMS DUO - 30 kpl.
    8. Końcówka ssaka podłogowego do ciągłego osuszania podłogi -1 szt. 9 Końcówki robocze do shavera do usuwania tkanek miękkich o brzegach: - ząbkowanych -10 szt.
    - gładkich - 5 szt.
    10 Owalne frezy wysokoobrotowe do usuwania tkanki kostnej - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa stabilizatorów DHS i DCS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dynamiczny stabilizator biodrowy DHS, kompletny w składzie:
    - płytka DHS od 2 - 20 otworów
    - śruba doszyjkowa - o średnicy gwintu O 12,5 mm i O 16 mm i długości gwintu 22 mm i 27 mm
    - śruba kompresyjna (30 kpl.)
    2.Dynamiczny stabilizator kłykciowy DCS, kompletny w składzie:
    - płytka DCS od 6 do 22 otworów
    - śruba główna (szyjkowa) o średnicy gwintu O12,5 mm i O 16 mm i długości gwintu 22 mm i 27 mm
    - śruba kompresyjna (10 kpl.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa implantów tytanowych do rekonstrukcji artroskopowych w obrębie stawu barkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Implanty tytanowe do rekonstrukcji artroskopowych w obrębie stawu barkowego, jednoniciowe, niegwintowane, mocowane w kości za pomocą sprężystych rozpórek, o średnicy 2,4 mm - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - dostawa implantów tytanowych do rekonstrukcji w obrębie stawu barkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Implanty do rekonstrukcji w obrębie stawu barkowego tytanowe gwintowane dwuniciowe o średnicach 2,8 mm, 3,5 mm 5,0 mm i 6,5 mm. - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - dostawa implantów do dwu- i wielorzędowej rekonstrukcji stożka rotatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Implanty do dwu- i wielorzędowej rekonstrukcji stożka rotatorów pozwalające na regulację napięcia nici po finalnym osadzeniu implantu w kości, z systemem zabezpieczającym przed zerwaniem wewnętrznego gwintu w implancie, o średnicy 5,5 mm i 6,5 mm. - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - dostawa zestawów do artroskopii (kaniule, trokary, obturator ołówkowy, optyka artroskopowa i światłowody)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula artroskopowa 5,8 mm, 2 zawory obrotowe - 3 szt.
    2. Trokar do kaniuli 5,8 mm - 1 szt.
    3. Obturator ołówkowy do kaniuli 5,8 mm - 2 szt.
    4. Optyka artroskopowa wysokiej rozdzielczości HD Ideal Eyes 4mm, 30 stopni - 3 szt.
    5. Światłowód 5mm x 3m - 3 szt.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.