eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pn.Odbudowa budynku Teatru im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-02

Głogów: Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pn.: Odbudowa budynku Teatru im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 11457 - 2016; data zamieszczenia: 02.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pn.: Odbudowa budynku Teatru im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnego projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w tym m.in. decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pn.: Odbudowa budynku Teatru im. Andreasa Gryphiusa w Głogowie. 3.4. Zakres prac obejmuje: -wykonanie inwentaryzacji budowlanej wraz z badaniami architektonicznymi i oceną stanu technicznego obiektu -wykonanie dwóch wariantów koncepcji z wizualizacjami z projektem zagospodarowania terenu na podstawie wcześniej wykonanej inwentaryzacji z uwzględnieniem wniosków z badań architektonicznych. Koncepcje będą podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wybrana przez Zamawiającego koncepcja stanowić będzie podstawę rozpoczęcia prac projektowych, -projekt budowlany i projekt wykonawczy wszystkie wymienione branże: .projekt zagospodarowania terenu wokół teatru wraz z elementami małej architektury i uwzględnieniem dwóch kandelabrów przed frontem oraz istniejącą zielenią wysoką .architektoniczna wraz z projektem badań architektonicznych oraz z projektem akustycznym, .konstrukcyjna, .sanitarna - wod. kan., ppoż, centralnego ogrzewania, centralnego odkurzania, wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła, klimatyzacja, ciepła technologicznego dla wentylacji mechanicznej i klimatyzacji (w porozumieniu z WPEC Legnica s.a.), automatyka (dla wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, instalacji ppoż), zewnętrzne instalacje i przyłącza .telekomunikacyjna - instalacje plus przyłącze .elektryczna - instalacja gniazd, oświetleniowa, technologiczna, fotowoltaika, instalacje elektryczne słaboprądowe i niskiego napięcia, wytyczne technologiczne oraz projekt technologiczny współzależności urządzeń i wyposażenia związane z przeznaczeniem obiektu z rozwiązaniami budowlanymi - automatyka budynkowa .projekt sceny z jej podziałem na części wraz z zapadniami. .system scenicznego oświetlenia regulowanego i nieregulowanego, instalację nagłośnienia elektroakustycznego, instalację projekcji wielkoekranowej wideo wraz ze stałym ekranem w przestrzeni technicznej nadscenia (równolegle do sztankietów), instalację inspicjenta wraz ze wszelkimi niezbędnymi urządzeniami, okablowanie, sterowaniem. Systemy te powinny obejmować między innymi: urządzenia systemu oświetlenia sceny, okablowanie dla systemów oświetlenia artystycznego; wyposażenie dla realizatora światła sceny; urządzenia systemu nagłośnienia elektroakustycznego, okablowanie teletechniczne dla systemów nagłośnienia elektroakustycznego; wyposażenie pomieszczenia realizatora dźwięku; okablowanie teletechniczne dla systemów projekcji wideo; urządzenia systemu projekcji wideo; okablowanie teletechniczne dla systemów inspicjenta; urządzenia systemu inspicjenta .projekt aranżacji wnętrz wraz z wyposażeniem wnętrz we wszystkie stałe elementy, włącznie z meblami- komplet dla całego obiektu .oprócz projektu wykonawczego Wykonawca przeprowadzi pomiary akustyczne przestrzenne w pomieszczeniu Sali Głównej (Teatralnej) oraz dokona ich opracowania/ analizy .technologia obiektu- zakres projektów technologicznych oprócz tradycyjnej technologii obiektu powinien obejmować kompletne opracowanie dotyczące technologii teatralnej, które zostaną uwzględnione i skoordynowane z pozostały branżami: architekturą, konstrukcją, instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi. Wymogi i potrzeby technologiczne obiektu służące jego podstawowemu przeznaczeniu teatralnemu, uzgodnione z przedstawicielami Zamawiającego należy traktować jako nadrzędne dla wszystkich pozostałych branż. Rozwiązania przyjęte w projektach: architektonicznym, konstrukcyjnym i instalacyjnych muszą być podporządkowane potrzebom technologicznym obiektu wynikającym z jego funkcji. Zamawiający wymaga aby ostateczna dokumentacja projektowa zawierała projekty wykonawcze w następujących branżach: Technologia ogólna obiektu. Scena i orkiestron wraz z zapleczem Widownia wraz ze stanowiskiem technicznym na widowni Magazyn i zaplecze sceniczne Garderoby i pomieszczenia służące artystom Foyer wraz z pomieszczeniami służące artystom Inne pomieszczenia, które z uwagi na swoją służebność technologiczną względem pomieszczeń wymienionych powyżej powinny zostać objęte projektem technologicznym i akustycznym. Mechanika sceniczna Oświetlenie technologiczne Akustyka (izolacyjność akustyczna, akustyka wnętrz) Elektroakustyka (systemy elektroakustyczne, system inspicjenta, system nagraniowy) Multimedia ze stałym ekranem spuszczanym z przestrzeni nadscenia pozostałe wymagane prawem dla przedmiotowego zadania w/w projekty winny uwzględniać założenia projektowe opisane w części III pkt. 2 - opis przedmiotu zamówienia winny również uwzględniać wytyczne technologiczne oraz współzależności urządzeń i wyposażenia związane z przeznaczeniem obiektu z rozwiązaniami budowlanymi, w szczególności: -wytyczne związane z bezpieczeństwem i ochrona zdrowia -rozwiązania w zakresie charakterystyki akustycznej odbudowywanego obiektu -charakterystykę energetyczną budynku oraz analizę możliwości racjonalnego wykorzystania pod względem technicznym ekonomicznym i środowiskowym odnawialnych źródeł energii, -projekt budowlany i projekt wykonawczy przyłączy kanalizacji deszczowej, -projekt budowlany i projekt wykonawczy cz. drogowej - drogi, dojścia do teatru i miejsca postojowe -projekt usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą na terenie objętym projektowaniem -projekt zagospodarowania terenu wokół teatru wraz z elementami małej architektury -dokumentacja geologiczna terenu -projekty technologiczne branżowe i wyposażenia i aranżacja wszystkich pomieszczeń budynku -projekt instalacji p.poż., instalacji multimedialnej, instalacji monitoringu -w głównej sali koncertowej należy zapewnić możliwość rejestracji audio-wideo odbywających się wydarzeń artystycznych zapewnić łatwości obsługi i automatyki dostosowania systemów audiowizualnych zgodnie z wymaganą aranżacją sal -oferowanie rozwiązań praktycznie zweryfikowanych w realizacjach podobnych obiektów o wysokim standardzie wyposażenia, -wybór urządzeń i systemów autoryzowanych przez producentów na rynek polski, z pełnymfachowym serwisem. 3.5.Wykonawca jest zobowiązany do: 1.uzyskania wszelkich niezbędnych warunków do projektowania i map do celów projektowych (zakres mapy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno -kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie - Dz. U. 1995.25.133) 2.wykonania projektów budowlanych i wykonawczych wszystkich wymaganych branż. Projekty te winny być sporządzone przez projektantów posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie wymagane dla każdej z branż. Projekty zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 5 egz. każda branża w wersji papierowej, w wersji pdf oraz w wersji edytowalnej: opisy *doc, i rysunki *.dwg lub *.dxf Uwaga: Wykonanie projektów wykonawczych w żaden sposób nie może prowadzić do zmiany projektu budowlanego, na podstawie którego Zamawiający otrzymał decyzję pozwolenia na budowę. 3.wykonania kosztorysów inwestorskich z podziałam na dwa obiekty B1 i B2. Kosztorysy wszystkich branż zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.ath Kosztorysy inwestorskie, Wykonawca wykona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2004 Nr.130, poz. 1389). 4.wykonania przedmiarów robót z podziałam na dwa obiekty B1 i B2. Przedmiary wszystkich branż zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.ath 5.sporządzenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zostanie przekazana Zamawiającemu w ilości 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.doc Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych Wykonawca sporządzi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tekst pierwotny Dz.U. 2004r. Nr 202 poz. 2027, tekst jednolity: Dz. U. 2013r poz. 1129) 6.uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji urzędowych i uzgodnień projektu wraz z pozwoleniem na budowę- wszystkie dokumenty przekazane będą Zamawiającemu na bieżąco w formie skanów w rozszerzeniu pdf, 7.zapewnienia nadzoru autorskiego w zakresie 30 pobytów - na budowie w trakcie realizacji zadania na wezwania Zamawiającego. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia ilości pobytów, wynagrodzenie w tym zakresie ustalone zostanie na podstawie odrębnej umowy. 8.Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia zrealizować kompletne projekty budowlane i projekty wykonawcze niezbędne do prawidłowego funkcjonowania odbudowywanego budynku teatru zgodnie z przeznaczeniem. Opracowana dokumentacja musi umożliwić wykonanie planowanej odbudowy teatru tj. przekazania go po zrealizowaniu do użytkowania i prawidłowego jego użytkowania w zgodzie z obowiązującymi przepisami. 3.6.Dodatkowe czynności do wykonania przez Wykonawcę: 1.Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco uzgadniał wszystkie czynności z Zamawiającym, w szczególności: a)wymagania Zamawiającego dotyczące akustyki. b)wymagania Zamawiającego dotyczące demontaży i rozbiórek oraz organizacji robót c)wymagania Zamawiającego dotyczącego doboru standardu i jakości urządzeń i materiałów d)wymagania Zamawiającego dotyczące aranżacji i wystroju wnętrz 2.Wykonawca zobowiązany jest do przekładania Zamawiającemu raportów z wykonanych przez niego czynności w ramach przedmiotu zamówienia - w ramach raportów Wykonawca będzie przedkładał Zmawiającemu kopie złożonych wniosków i innej korespondencji dotyczącej uzgodnień z pozostałymi organami. 3.Raporty, o których mowa przekładane będą Zamawiającemu na każdej wyznaczonej naradzie 4.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uczestnictwa upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy, które odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego, nie rzadziej niż jeden raz na 30 dni. 5.W przypadku wniesienia uwag, uzgodnione (z wnoszącymi) uwagi zostaną przez wykonawcę naniesione do opracowania, a poprawione dokumenty lub odpowiednie jego części Wykonawca przekaże zwrotnie Zamawiającemu. 6.Terminy narad ustalone będą każdorazowo na zakończenie narady. W przypadku nieustalenia terminu na zakończenie narady - kolejny termin, ustali Zamawiający i poinformuje o tym Wykonawcę, co najmniej na 5 dni przed planowaną naradą. 7.Z narad spisywane będą przez Zamawiającego protokoły, które Zamawiający przekaże niezwłocznie po naradzie Wykonawcy. 3.7. Koncepcja i projekty będą podlegać zaopiniowaniu przez Zespół Konsultacyjny ds. przygotowania założeń do projektu związanego z odbudowa budynku Teatru, który koordynował będzie opiniowanie wykonanych koncepcji i projektów przez poszczególne Wydziały Urzędu Miejskiego w Głogowie. 3.8 Zamawiający informuje, iż wystąpił do WKZ we Wrocławiu Delegatura w Legnicy o wydanie decyzji pozwolenia na przeprowadzenie badań archeologicznych w obszarze przylegającym do ruin od strony południowej. Po otrzymaniu tej Decyzji Zamawiający we własnym zakresie przeprowadzi badania archeologicznych i zapewni nadzór archeologiczny w zakresie niezbędnym do wykonania prac projektowych objętych niniejszym zamówieniem. Koszt tych badań archeologicznych leży po stronie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiającym i wskazaną przez Zamawiającego osobą pełniącą nadzór archeologiczny nad realizacją zadania. Uwagi: - Wykonawca ma prawo w obecności przedstawiciela Zamawiającego sprawdzić miejsce realizacji zamówienia. W tym celu należy się skontaktować z osobą upoważnioną do kontaktów celem ustalenia terminu wizyty. - Zamawiający informuje, iż na odbudowę budynku teatru wraz z jego wyposażeniem dysponował będzie środkami finansowymi w wysokości nie przekraczającej kwoty brutto ok. 20.000.000,- zł. Wobec powyższego łączna suma kosztów wynikających z opracowanych przez wykonawcę kosztorysów inwestorskich na odbudowę budynku teatru wraz z jego wyposażeniem nie może przekroczyć kwoty brutto (łącznie z podatkiem VAT) 20.000.000,- zł. - Dokumentacja będzie stanowiła podstawę do ubiegania się o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych, m.in. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Szczegółowy zakres wynika z SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 15 % wartości zamówienia,polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z przedmiotem zamówienia .

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 21000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie prace projektowe w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć: a) wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę, przebudowę lub rozbudowę budynku użyteczności publicznej ze sceną o powierzchni min. 80m2 oraz widownią na min. 200 miejsc wraz z wymaganym zapleczem dla funkcji do jakiej obiekt będzie przeznaczony. W zakresie doświadczenia zawodowego Zamawiający wymaga aby w/w projekt dot. obiektu zaliczonego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.199r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych PKOB Dz.U.99.112.1316 ze zmianami do sekcji 1, dział 12, grupa: 126 klasa 1261 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych z ograniczeniem do: sali koncertowej, teatru, opery, sali kongresowej, teatru muzycznego. Z ograniczeniem oznacza że Zamawiający nie uzna za spełnienie tego warunku wykonania dokumentacji projektowej w budynku, m.in. kina, dyskoteki, cyrku, sali tanecznej. Sala Koncertowa- należy przez to rozumieć obiekt specjalnie zaprojektowany do wykonywania różnorodnej muzyki, którego nadrzędną cechą są walory akustyczne Sala teatralna- oznacza operę, operetkę, teatr gdzie nadrzędne znaczenie będą miały walory akustyczne b) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji na odbudowę, przebudowę lub rozbudowę budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000m3 wpisanego do Rejestru Zabytków, który obejmował m.in. odtworzenie detali architektonicznych i form rzeźbiarskich, elewacji historycznych oraz wystroju historycznego wnętrza. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu głównych usług i dowodów czy usługi te zostały wykonane lub sa wykonywane nalezycie, na zasadzie spełnia - nie spełnia.Zamawiający jako usługi główne rozumie usługi podobne do ujętych w rozdziale V. ust.1 pkt 2 a) i b) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - do pełnienie funkcji architekta głównego wykonującego dokumentację projektową Wykonawca winien dysponować osobą legitymującą się aktualnymi uprawnieniami architektonicznymi bez ograniczeń oraz posiadającą doświadczenie w zaprojektowaniu co najmniej jednego obiektu z widownią o liczbie foteli nie mniejszej niż 200, w obiekcie typu jaki został wskazany w V.1.2) n/n rozdziału- obiekt ten na dzień składania oferty powinien być obiektem funkcjonującym. Osoba ta powinna wykazać się doświadczeniem przy projektowaniu obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków, spełniającą zapisy Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1446 ze zmianami). Obiekt podany do wymaganego doświadczenia powinien być użytkowany. - do pełnienia funkcji kierownika - koordynatora zespołu- wykonującego dokumentację projektową Wykonawca winien dysponować osobą legitymującą się aktualnymi uprawnieniami architektonicznymi bez ograniczeń lub konstrukcyjnymi bez ograniczeń oraz posiadającą doświadczenie w zaprojektowaniu oraz budowie co najmniej jednego obiektu z widownią o liczbie foteli nie mniejszej niż 200, w obiekcie typu jaki został wskazany w V.1.2) n/n rozdziału. Osoba ta powinna wykazać się doświadczeniem przy projektowaniu obiektów objętych oc hroną Konserwatora Zabytków, spełniającą zapisy Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1446 ze zmianami), - w zakresie architektonicznym posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, - w zakresie konstrukcyjno - budowlanym posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, - w zakresie instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń , - w zakresie instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, - w zakresie branży drogowej posiadającą uprawnienia do projektowania, - w zakresie branży telekomunikacyjnej posiadającą uprawnienia do projektowania , - do pełnienia funkcji projektanta w zakresie akustyki Wykonawca powinien dysponować osobą posiadająca udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu projektów i realizacji min. dwóch obiektów kubaturowych o kubaturze min.4500m3, przeznaczonych na cele wskazane w V.1.2) n/n rozdziału - do pełnienia funkcji projektanta w zakresie elektroakustyki Wykonawca powinien dysponować osobą posiadająca udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu projektów i realizacji min. dwóch obiektów kubaturowych o kubaturze min.4500m3, przeznaczonych na cele wskazane w V.1.2) n/n rozdziału - w zakresie badań architektonicznych Wykonawca powinien dysponować osobą, spełniającą art. 37.d Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w zakresach niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien także wykazać osoby sprawdzające poszczególne branże i wskazać je w załączniku nr 5 SIWZ. b) kadra kierowania musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; UWAGA: 1. Uprawnienia , o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2006r. nr 83 poz.578 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , upoważniające do projektowania w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2. W przypadku wykonawców zagranicznych , dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach , na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane , z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. 2008r. nr 63, poz.394 ze zm.). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum 100.000,00 zł, b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 900 000,00 zł o Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oraz na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od OC i dowodu jego opłacenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. 3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4) Kopia dowodu wniesienia wadium. 5) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom. 6) Zobowiązania innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - wysokość kar umownych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

7. Zmiany umowy: 7.1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 7.2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 7.3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach : 1) Wykonawca może dokonywać zmiany specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego specjalistę. 2) Jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.), 3) Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany specjalisty, jeżeli uzna, że specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany specjalisty nowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty, 7.4. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 2) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, 4) wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwoławczej - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, 5) konieczności wykonania ewentualnych zamówień dodatkowych, uzupełniających - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, 6) ograniczenia zakresu, czego nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym terminu realizacji zamówienia, 7.5 Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy po okresie 12 m-cy realizacji umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia a pracę ustalonego na podst. art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 7.6. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania. 7.7. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.314..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.125.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumentacja będzie stanowiła podstawę do ubiegania się o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych, m.in. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.