eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocin › Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Ciechocin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Ciechocin: Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Ciechocin.
Numer ogłoszenia: 114557 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 683 77 81, fax 056 683 77 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocin.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Ciechocin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej nr 110413C dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Ciechocin. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę drogi gminnej odpowiadającej drodze klasy D: a) długość drogi 1257 mb; b) szerokość warstwy jezdnej 4,5 m; c) szerokość korony 6,0 m; d) konstrukcja: > wyprofilowanie i zagęszczenie (podłoża) istniejącej nawierzchni żwirowej; > górna warstwa podbudowy na szerokości 5,0 m, jako warstwa wyrównawczo-profilowa o grubości 10 cm z kruszywa łamanego frakcji 0/50 mm stabilizowanego mechanicznie (przewidziano zastosowanie kruszywa powstałego w trakcie recyklingu - z rozkruszenia i przesiania gruzu betonowego); > nawierzchnia mineralno-bitumiczna na szerokości 4,5 m, grubości 5 cm, na powierzchni jezdni i zjazdów w technologii półwgłębnego spoinowania nawierzchni tłuczniowej emulsją asfaltową przy zachowaniu parametrów technologicznych wykonania: - warstwa kruszywa łamanego o frakcji 16/25 mm, grubości 5 cm, stabilizowana mechanicznie z zagęszczeniem wstępnym przy użyciu kruszywa z kamienia wapiennego- grys frakcji 16/25 mm; - klinowanie ww. warstwy kruszywa z wgłębnym spoinowaniem w technologii sprysku powierzchniowego emulsją średniorozpadową, z rozsypaniem kruszywa klinującego frakcji: grys 8/11 mm (lub inny o frakcjach zawartych w przedziale 8-16 mm), z zagęszczeniem warstwy grubości 5 cm do 70% zagęszczenia; - drugie klinowanie ww. warstwy kruszywa z wgłębnym spoinowaniem w technologii sprysku powierzchniowego emulsją szybkorozpadową, z rozsypaniem kruszywa klinującego frakcji: grys 5/8 mm, z zagęszczeniem warstwy grubości 5 cm do 90% zagęszczenia; - zamknięcie nawierzchni tłuczniowo-bitumicznej w technologii sprysku emulsją szybkorozpadową, z zasypaniem kruszywem - grysem frakcji 2/5 mm; > pobocza umocnione (obustronne) o szerokości 2*0,25 m, o konstrukcji na całej długości jak podbudowa w strefie nawierzchni mineralno-bitumicznej; > zjazdy umocnione na szerokości pobocza oraz na trapezowej powierzchni zjazdu (9,0/7,5*0,75) poza poboczem gruntowe zagęszczone i oprofilowane do terenu; 2) Organizację i zagospodarowanie placu budowy. 3) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z przebudową drogi. 4) Wykonanie innych robót wymaganych technologią. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią odpowiednio załączniki nr 7, 8, 9 do SIWZ. 5. Kompletna dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie zamawiającego, pokój nr 1 w godz. 7³º - 15³º. 5. Na zrealizowany przedmiot zamówienia wykonawca musi zagwarantować minimum 36 miesięczny okres gwarancji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wymienionych w dziale VI SIWZ. 3. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca warunki te spełnia. 4. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione druk Oferta- z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stwierdzające, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Projekt umowy wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 4 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 7. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia- dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi udokumentować, że zrealizował jako generalny wykonawca co najmniej dwa zadania z zakresu budowy lub przebudowy dróg, każde o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia musi być co najmniej 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 10. Informację o podwykonawcach, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Kosztorys ofertowy, który musi zawierać wszystkie pozycje ujęte w przedmiarach robót (dokładny opis i ilość robót). 12. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 150.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechocin.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciechocin (pokój nr 1), Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ciechocin (pokój nr 7 - sekretariat), Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.