eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Ochrona fizyczna meczów piłkarskich KS Polkowice w 2013r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Polkowice: Ochrona fizyczna meczów piłkarskich KS Polkowice w 2013r
Numer ogłoszenia: 114550 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56826 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Klub Sportowy Polkowice Sp. z o.o., ul. Kopalniana 4, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 845 15 78, faks 76 845 15 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna meczów piłkarskich KS Polkowice w 2013r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zabezpieczenia meczów piłki nożnej, organizowanych przez Klub Sportowy Polkowice Sp. z o.o. polegających na prowadzeniu działań prewencyjnych i interwencyjnych, których celem będzie zapewnienie bezpieczeństwa, ochrona ładu i porządku. Usługa zabezpieczenia imprez masowych jest świadczona w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. nr 62, poz. 504 wraz z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 roku (Dz. U. nr 183, poz. 1087) w sprawie wymogów jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne i polega na: - Ochronie uczestników imprez masowych, w tym kibiców, zawodników, kadry trenerskiej, sędziów, przedstawicieli związku sportowego, poprzez stanowczą interwencję w przypadkach naruszenia przez osoby znajdujące się na terenie chronionym obowiązujących przepisów Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych i regulaminów oraz poprzez przywrócenie zakłóconego przebiegu imprez; - Współpracy z innymi służbami (Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna, służby medyczne i ratownicze); - Uniemożliwieniu przedostania się na teren chronionego obiektu osób nieposiadających ważnego biletu lub osób wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych; - Ochronie wszelkich budynków i innych obiektów znajdujących się na terenie imprezy masowej przed dostępem osób nieupoważnionych; Przewiduje się w rundzie wiosennej 7 meczów w tym 3 o podwyższonym poziomie ryzyka. Przewiduje się w rundzie jesiennej 11 meczów w tym 4 o podwyższonym poziomie ryzyka. Szczegółowy harmonogram spotkań rundy wiosennej Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy, natomiast harmonogram rundy jesiennej niezwłocznie po jego otrzymaniu Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie. Maksymalna ilość uczestników (widzów) meczów wynosi 3325 osób. Wykonawca musi dysponować ilością minimum 70 osób na meczu podwyższonego ryzyka i minimum 40 osób na meczu nie będącym meczem podwyższonego ryzyka. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia znajdują się w załączonym do niniejszej specyfikacji projekcie umowy. Wspólny Słownik Zamówień CPV : 79.71.00.00-4 - usługi ochroniarskie, 75.24.10.00-7 - usługi w zakresie bezpieczeństwa publicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 75.24.10.00 - Usługi w zakresie bezpieczeństwa publicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EL Sp. z o.o., ul. Staszica 27, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97539,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97539,00 / Oferta z najwyższą ceną: 490296,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.