eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO WE WSZYSTKICH BRANŻACH W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI POD NAZWĄ REMONT I PRZEBUDOWA INTERNATU SPORTOWEGO B-2 W COS GIŻYCKO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Warszawa: PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO WE WSZYSTKICH BRANŻACH W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI POD NAZWĄ REMONT I PRZEBUDOWA INTERNATU SPORTOWEGO B-2 W COS GIŻYCKO
Numer ogłoszenia: 114541 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5298720, 5298750, fax 022 6289179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu i Turystyki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO WE WSZYSTKICH BRANŻACH W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI POD NAZWĄ REMONT I PRZEBUDOWA INTERNATU SPORTOWEGO B-2 W COS GIŻYCKO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład realizowanego zadania wchodzi remont i przebudowa budynku 3 kondygnacyjnego o konstrukcji murowanej, podpiwniczony, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną. Podstawowe parametry charakterystyczne obiektu: 1. Pow. zabudowy - 141 m2, 2. Kubatura - 1730 m3. W zakres inwestycji wchodzą następujące elementy: Branża architektoniczno-budowlana - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych i pionowych ścian piwnic, - wykonanie izolacji termicznej ścian, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - remont istniejącego komina wewnętrznego dla potrzeb lokalnej kotłowni usytuowanej w budynku, - remont istniejących podłóg i stropów wraz z ich wzmocnieniem, - wymianę istniejących schodów drewnianych wewnątrz budynku na żelbetowe - zmiana aranżacji pomieszczeń hotelowych i gospodarczych, - remont i wzmocnienie konstrukcji dachu wraz jej zabezpieczeniem ogniowym , przeciwwilgociowym , przeciwgrzybicznym i przeciw owadom - remont istniejącego pokrycia dachowego wraz z jego ociepleniem - wykonanie nowej elewacji budynku. Branża elektryczna - wymiana linii zasilającej budynek od złącza kablowego zewnętrznego do tablicy głównej budynku wraz z jej wymianą, - wykonanie nowych tablic piętrowych wraz z WLZ-tami zasilającymi - wykonanie nowej instalacji oświetlenia podstawowego , awaryjnego , ewakuacyjnego, gniazd wtykowych, - wykonanie nowych instalacji siłowych w pomieszczeniach technicznych i gospodarczych - wykonanie nowej instalacji połączeń wyrównawczych i odgromowej, - wykonanie nowej instalacji rozdziału sygnału RTV, sygnalizacji włamania i telefonicznej. Branża sanitarna - wymiana wewnętrznej instalacji z.w., c. w., kanalizacji sanitarnej oraz c.o. wraz z grzejnikami, - wykonanie nowej instalacji cyrkulacji c.w., I. Realizacja inwestycji przewidziana jest w okresie: czerwiec - grudzień 2008r. II. Inwestor zakłada wizytowanie budowy min. trzy razy w tygodniu a w przypadkach nagłych na każde wezwanie Zamawiającego z czasem reakcji 1h od momentu powzięcia informacji. III. Powyższą usługę należy wykonać z uwzględnieniem następujących założeń: 1. Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, 4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 5. Udział w naradach technicznych oraz naradach koordynacyjnych, 6. Uzgadniania z autorami projektu oraz kontroli wprowadzenia przez nich niezbędnych zmian w projektach. 7. Weryfikacja dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie dokumentacji w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 3.1. Spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz, 1163 z późn. zm.), 3.2. posiadający doświadczenie i wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych usług wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją obiektów o wartości nie mniejszej jak 5 milionów zł brutto każdy z załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie. 3.3. dysponujący osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.4. posiadający ubezpieczenie od prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą jak 500 tysięcy zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty). 4.4 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją obiektów o wartości nie mniejszej jak 5 milionów zł brutto każdy z załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 do formularza oferty). 4.5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uwzględniając wymagania zamawiającego. 4.6. Aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 4.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2 to Wykonawca może je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wymogi dotyczące terminów wystawienia dokumentów - odpowiednio jw.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Sportu ul. Łazienkowska 6a 00-449 Warszawa pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu ul. Łazienkowska 6a 00-449 Warszawa pok. 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.