eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › ROBOTA BUDOWLANA W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 26 W JW.3797 W ORZYSZU POLEGAJĄCEGO NA WYMIANIE POKRYCIA DACHOWEGO, NAPRAWIE ELEWACJI BUDYNKU I PRZEMUROWANIU KOMINÓW.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Giżycko: ROBOTA BUDOWLANA W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 26 W JW.3797 W ORZYSZU POLEGAJĄCEGO NA WYMIANIE POKRYCIA DACHOWEGO, NAPRAWIE ELEWACJI BUDYNKU I PRZEMUROWANIU KOMINÓW.
Numer ogłoszenia: 114523 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83699 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTA BUDOWLANA W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 26 W JW.3797 W ORZYSZU POLEGAJĄCEGO NA WYMIANIE POKRYCIA DACHOWEGO, NAPRAWIE ELEWACJI BUDYNKU I PRZEMUROWANIU KOMINÓW..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 26 w JW.3797 w Orzyszu polegającego na wymianie pokrycia dachowego, naprawie elewacji budynku i przemurowaniu kominów. 2. Budynek konstrukcji murowanej dwukondygnacyjny. Dach konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką ceramiczną. Wyposażony w instalację kanalizacyjną, wodociągową, c.o. i elektryczną. 3. Dane techniczne budynku nr 26: 3.1. kubatura budynku 7578 m3; 3.2. powierzchnia użytkowa 1097 m2; 4. Zakres robót do wykonania: 4.1. Wymiana pokrycia ceramicznego na blachodachówkę 4.2. Przemurowanie kominów ponad dachem 4.3. Wymiana częściowa deskowania 4.4. wymiana ołacenia dachu 4.5. Wymiana obróbek blacharskich rynien i rur spustowych 4.6. Naprawie elewacji budynku wraz z wykonaniem struktury 4.7. Montaż nad drzwiami wejściowymi daszków poliwęglanowych komorowych 4.8. Wymiana okien szczytowych poddasza 4.9. Wykonanie opaski betonowej przy budynku 4.10. Wymiana krat okiennych 4.11. Wymiana instalacji odgromowej 4.12. Wymiana chodnika z płytek betonowych 5. Warunki realizacji zadania: 5.1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 17.04.2014r. do 25.04.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Jerzym Gontowskim tel.(87) 437 22 20 bądź z Panem Janem Sulżyckim tel. (87) 437 22 21. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 5.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane). 5.3.Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800) w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 5.4.Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład). 5.5.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 5.6.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 5.7.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797 w Orzyszu. 5.8.Wykonawca przy podpisaniu umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanego przez Dowódcę JW. 3797 w Orzyszu, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 5.9.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p. poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 6.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny, jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Utylizacja odpadów budowlanych w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Roman Szkudelski, Spytkowo 51C, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 407551,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 387000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 387000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 532284,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.