eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawyAEZ/S-141/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Warszawa: Dostawa mebli laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-141/2014
Numer ogłoszenia: 114514 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418134 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-141/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli dla Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wraz z montażem i ustawieniem, w podziale na następujące pakiety: 1) Pakiet 1: dostawa następujących mebli: 1) fotel do pobierania krwi - 1 szt., 2) leżanka lekarska - 1 szt., 3) szafa lekarska - 1 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, wraz z montażem i ustawieniem, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; 2) Pakiet 2: dostawa następujących taboretów i krzeseł: 1) krzesło obrotowe CPT - 5 szt., 2) wysokie krzesło obrotowe - 23 szt., 3) krzesło obrotowe - 1 szt., 4) taboret obrotowy - 23 szt., spełniających wymagania określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, wraz z montażem i ustawieniem, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych Pakietów został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1- 2.2 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) dostawa mebli objętych przedmiotem zamówienia do Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Oczki 1, 02-007 Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; 2) montaż i ustawienie mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; 3) przekazanie mebli Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 33.19.20.00 - Meble medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Rozbudowa i unowocześnienie Centrum Biostruktury w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet XIII, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego, na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POIS.13.01-069/08-00 z dnia 6 marca 2012 r. ze zm.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATU Sp. z o.o., ul. Zemborzycka 112b, 20-445 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3058,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2834,73

  • Oferta z najniższą ceną: 2834,73 / Oferta z najwyższą ceną: 3914,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mega System Sp. z o.o., ul. 10 Lutego 15, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16494,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14268,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20754,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.