Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-18
Warszawa: Wykonanie projektu instalacji niskoprądowych w Budynkach Wydziału Farmaceutycznego oraz opracowanie koncepcji docelowego układu zasilania elektroenergetycznego obiektów WUM na terenie Kampusu Banacha w podziale na pakiety AEZ/S-7/2010
Numer ogłoszenia: 11445 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wum.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu instalacji niskoprądowych w Budynkach Wydziału Farmaceutycznego oraz opracowanie koncepcji docelowego układu zasilania elektroenergetycznego obiektów WUM na terenie Kampusu Banacha w podziale na pakiety AEZ/S-7/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu instalacji niskoprądowych w Budynkach Wydziału Farmaceutycznego oraz opracowanie koncepcji docelowego układu zasilania elektroenergetycznego obiektów WUM na terenie Kampusu Banacha w podziale na pakiety: Pakiet I Wykonanie projektu instalacji niskoprądowych - kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego i zabezpieczenia antywłamaniowego w Budynkach Wydziału Farmaceutycznego (Kostka I, Kostka II, Kostka III i Łącznik) na terenie Kampusu Banacha Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Banacha 1. Pakiet II Opracowanie koncepcji docelowego układu zasilania elektroenergetycznego obiektów WUM Kampusu Banacha.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki dotyczące a.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b.posiadania wiedzy i doświadczenia; c.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d.sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa w pkt 2. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Pakiet I wykaz minimum jednej wykonanej usługi (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej) polegającej na wykonaniu projektu instalacji niskoprądowych o wartości co najmniej 15.000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.1 do SIWZ. Pakiet II wykaz minimum jednej wykonanej usługi (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej) polegającej na opracowaniu koncepcji układu zasilania elektroenergetycznego o wartości co najmniej 15.000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.2 do SIWZ. 2)co najmniej jeden dokument potwierdzający, że usługi ujęte w ww. wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, b)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, c)opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że usługi były realizowane należycie. 3)Pakiety I i II wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (wymagane uprawnienia projektowe w specjalnościach: instalacji elektrycznych) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresie wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 4)oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia projektowe w specjalnościach: instalacji elektrycznych oraz posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 5.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj. zgodnie z pkt 2 Załącznika nr 6 do SIWZ; 6.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7.Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 6, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w ust. 5 pkt. 1 z zastrzeżeniem ust. 8. 8.Jeżeli Wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 6, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie zgodnie z ust. 5 pkt. 1 oraz zamiast pozostałych dokumentów wymienionych ust. 5, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wum.edu.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój 312.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój 312.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Wykonanie projektu instalacji niskoprądowych - kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego i zabezpieczenia antywłamaniowego w Budynkach Wydziału Farmaceutycznego (Kostka I, Kostka II, Kostka III i Łącznik) na terenie Kampusu Banacha Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Banacha 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I Wykonanie projektu instalacji niskoprądowych - kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego i zabezpieczenia antywłamaniowego w Budynkach Wydziału Farmaceutycznego (Kostka I, Kostka II, Kostka III i Łącznik) na terenie Kampusu Banacha Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Banacha 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3, 45.31.56.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Opracowanie koncepcji docelowego układu zasilania elektroenergetycznego obiektów WUM Kampusu Banacha.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II Opracowanie koncepcji docelowego układu zasilania elektroenergetycznego obiektów WUM Kampusu Banacha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3, 45.31.53.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych
- Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków w przychodni przy ul. Kochanowskiego 19, ul. Szajnochy 8 i ul. Żeromskiego 13 w Warszawie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II
- Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Przedszkola Samorządowego im. Pluszowego misia w Szlichtyngowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.