eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Dostawa wyposażenia, sprzętu i środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Busko-Zdrój: Dostawa wyposażenia, sprzętu i środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 11445 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia, sprzętu i środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia, sprzętu i środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju. 2.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany dla każdego PAKIET-u w formularzach asortymentowo-cenowych - zał. nr 1-12 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia został podzielony na części/pakiety w ramach tego postępowania: a).PAKIET I zał. nr 1 do SIWZ - Środki do maszynowego mycia naczyń; b).PAKIET II - zał. nr 2 do SIWZ - Środki do utrzymania higieny kuchennej; c).PAKIET III - zał. nr 3 do SIWZ - Środki do utrzymania czystości w zapleczu sanitarnym kuchni; d).PAKIET IV - zał. nr 4 do SIWZ - Środki do dezynfekcji powierzchni kuchennych i rąk; e).PAKIET V - zał. nr 5 do SIWZ - Artykuły cateringowe jednorazowe; f).PAKIET VI - zał. nr 6 do SIWZ - Ręczniki papierowe i papier toaletowy; g).PAKIET VII - zał. nr 7 do SIWZ - Worki foliowe; h).PAKIET VIII - zał. nr 8 do SIWZ - Dozowniki, pojemniki, mydło w pianie i).PAKIET IX - zał. nr 9 do SIWZ - Środki myjące i czyszczące j).PAKIET X - zał. nr 10 do SIWZ - Profesjonalny elektryczny sprzęt do sprzątania k).PAKIET XI - zał. nr 11 do SIWZ - Środki dezynfekcyjne; l).PAKIET XII - zał. nr 12 do SIWZ - Środki ochrony indywidualnej. 4.Dopuszcza się składanie ofert częściowych w ramach poszczególnych pakietów. 5.W ramach formularza asortymentowo-cenowego należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 6.Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. 7.Wszystkie opakowania jednostkowe środków i preparatów muszą posiadać etykietę w języku polskim wraz z opisem i charakterystyką produktu. 8.Zamawiający żąda: a).dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia - każdy z PAKIET-ów (zał. 1-12 - formularze asortymentowo-cenowe) zawiera informację na temat pozycji, dla których Zamawiający żąda powyższych dokumentów; b).próbek (po jednej sztuce/opakowaniu) oferowanego produktu - każdy z PAKIET-ów (zał. 1-12 - formularze asortymentowo-cenowe) zawiera informację na temat pozycji, dla których Zamawiający żąda powyższych próbek. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zmiany limitów ilościowych zamawianych produktów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach każdego z formularzy cenowych, zarówno w in plus jak i in minus z zachowaniem ceny produktu zgodnie z ofertą. 10.Zmiana limitów ilościowych zamawianych produktów objętych przedmiotem zamówienia może nastąpić w wyniku zmiany potrzeb Zamawiającego, a zmiany te nie spowodują zwiększenia wartości umowy. 11.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem umowy - zał. nr 14 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1, 39.83.12.30-7, 39.83.16.00-2, 33.63.16.00-8, 39.22.20.00-4, 33.76.00.00-5, 18.93.00.00-7, 39.83.17.00-3, 39.83.16.00-2, 39.71.00.00-2, 36.60.00.00-6, 18.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 15 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 15 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 15 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 15 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 15 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia - każdy z PAKIET-ów (zał. 1-12 - formularze asortymentowo-cenowe) zawiera informację na temat pozycji, dla których Zamawiający żąda powyższych dokumentów. 2. Próbki (po jednej sztuce/opakowaniu) oferowanego produktu - każdy z PAKIET-ów (zał. 1-12 - formularze asortymentowo-cenowe) zawiera informację na temat pozycji, dla których Zamawiający żąda powyższych próbek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza zmiany: a).w zakresie wartości przedmiotu zamówienia: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT; -ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia spowodowaną zmianą potrzeb Zamawiającego; b).w zakresie terminu realizacji zamówienia: -w przypadku zrealizowania dostawy na kwotę stanowiącą całkowitą wartość brutto oferty, w terminie wcześniejszym niż data jej obowiązywania, umowa wygasa; -w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek OPAL, pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 12:00, miejsce: - sekretariat 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek AGAT, pokój nr 405.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Środki do maszynowego mycia naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany w PAKIECIE I - formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - Środki do utrzymania higieny kuchennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany w PAKIECIE II- formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - Środki do utrzymania czystości w zapleczu sanitarnym kuchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany w PAKIECIE III- formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - Środki do dezynfekcji powierzchni kuchennych i rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany w PAKIECIE IV- formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - Artykuły cateringowe jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany w PAKIECIE V- formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - Ręczniki papierowe i papier toaletowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany w PAKIECIE VI- formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - Worki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany w PAKIECIE VII- formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - Dozowniki, pojemniki, mydło w pianie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany w PAKIECIE VIII- formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX - Środki myjące i czyszczące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany w PAKIECIE IX- formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X - Profesjonalny elektryczny sprzęt do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany w PAKIECIE X- formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET XI - Środki dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany w PAKIECIE XI- formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET XII - Środki ochrony indywidualnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany w PAKIECIE XII- formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.