eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Pomiary geodezyjne dla potrzeb Projektu budowlano-wykonawczego regulacji rz. Lesk w km 9+527 - 13+500 w m. Czarny Bór

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Wrocław: Pomiary geodezyjne dla potrzeb Projektu budowlano-wykonawczego regulacji rz. Lesk w km 9+527 - 13+500 w m. Czarny Bór
Numer ogłoszenia: 114459 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34/26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, fax 071 3285048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomiary geodezyjne dla potrzeb Projektu budowlano-wykonawczego regulacji rz. Lesk w km 9+527 - 13+500 w m. Czarny Bór.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokumentacja obejmuje: mapę do celów projektowych, aktualne przekroje poprzeczne koryta z międzywalem i wałami co 30 m., profil podłużny potoku z charakterystyką stopni i obiektów komunikacyjnych, profil podłużny wałów, inwentaryzacja wszystkich obiektów hydrotechnicznych , komunikacyjnych, melioracyjnych, wałowych i innych, inwentaryzację geodezyjną drzew, założenie reperów roboczych wzdłuż obiektu, opracowanie osnowy realizacyjnej, operat pomiarowy. Szczegółowy zakres prac geodezyjnych i kartograficznych i szkice lokalizacji znajdują się w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, będącej przedmiotem postępowania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykazanie wykonanych przez wykonawcę w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia - Wykazanie doświadczenia Wykonawcy w pomiarach geodezyjnych związanych z rzekami, potokami lub zbiornikami wodnymi dla min. 2 obiektów, każdy o długości min. 2 km niezależnie dla każdego z n/w zakresów : w zakresie pomiarów geodezyjnych przekrojów poprzecznych rzek, potoków lub zbiorników wodnych w zakresie pomiarów geodezyjnych profili podłużnych rzek, potoków lub zbiorników wodnych w zakresie inwentaryzacji budowli hydrotechnicznych w zakresie sporządzania map do celów projektowych rzek, potoków lub zbiorników wodnych w zakresie ustalenia granic prawnych Wykazanie doświadczenia Wykonawcy dla min. 3 obiektów, każdy o długości min. 200 m w pracach związanych z ustaleniem linii brzegu zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2001 r. Prawo Wodne wraz z późniejszymi zmianami. Dysponowanie w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. wykazanie przez wykonawcę dysponowania narzędziami i urządzeniami o parametrach minimalnych: jeden zestaw total-station i niwelator jedno stanowisko komputerowe wraz z oprogramowaniem, w tym geodezyjnym samochód ciężarowy lub osobowy z napędem na cztery koła biura umożliwiające wykonanie prac kameralnych o powierzchni min. 60 m2 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykazanie co najmniej: 2 osób z wykształceniem geodezyjnym średnim lub wyższym posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1. 2 osób z wykształceniem geodezyjnym średnim lub wyższym posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia, tj.: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Wykonawca biorący udział w postępowaniu dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi złożyć następujące dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605): Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; W przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; Dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru, referencje, itp.); Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia; Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia; Dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; Formularz ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, pok. 62, SIWZ MOŻNA RÓWNIEZ WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU. Opłata: 10,33 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: .

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: .

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie zamawiającego pok.26..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.